oeoeoe kaaaameeeeehaaaameeeeeeehaaaaa!!!!quote:Op donderdag 18 september 2008 19:02 schreef GioStyle het volgende:
Dat zegt wat over de buurt waarin jij verblijft.
Goku pwnt Wilders in een handomdraai dus kijk maar uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:03 schreef deepart het volgende:
[..]
oeoeoe kaaaameeeeehaaaameeeeeeehaaaaa!!!!
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef GioStyle het volgende:
* GioStyle houdt zijn hand recht voor RichCalibier en roept: "Spiegel!"
Wilders is ook een super sayin.. Kijk maar naar zijn harenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:05 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Goku pwnt Wilders in een handomdraai dus kijk maar uit.
Dan is hij wel heel erg sterk, want om continu om Super Saiyan te zijn, kost heel veel kracht.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:06 schreef deepart het volgende:
[..]
Wilders is ook een super sayin.. Kijk maar naar zijn haren
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:04 schreef GioStyle het volgende:
* GioStyle houdt zijn hand recht voor RichCalibier en roept: "Spiegel!"
1 toekomstige zetel aan kracht per weekquote:Op donderdag 18 september 2008 19:07 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Dan is hij wel heel erg sterk, want om continu om Super Saiyan te zijn, kost heel veel kracht.
Ik geef hem wel mijn kracht zodat hij de aarde kan redden.quote:Op donderdag 18 september 2008 19:10 schreef deepart het volgende:
[..]
1 toekomstige zetel aan kracht per week
goh...gelukkig heb je geen uitgesproken mening...quote:Op donderdag 18 september 2008 19:01 schreef RichCalibier het volgende:
...of wat voor verbrande/smeulende Tostikoeken (en de vieze lucht die er vanaf komt) dan ook
Zit ik vol genot van mijn after diner sigaretje te genieten, komt er voor me zo'n Tokkie zitten met zijn wijf en twee verbrande pizza-achtige Tostikoeken. GATVER WAT SMERIG
Klacht is: Die gasten stinken ook nog en moeten verboden worden. Kort die uitkering maar zodat het te duur wordt om naar buiten te gaan .
Pff.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |