abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:34:42 #76
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61771011
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:27 schreef Maeghan het volgende:
Hoe kun je nou een dode hoek hebben als je de deur op een kiertje doet, je hoofd vervolgens naar links buigt, naar achteren kijkt, dus DOOR DE KIER KIJKT naar wat er schuin achter/naast jouw bus is?
Voor de laatste keer: ik keek naar links ZONDER de deur te openen, draaide mijn gezicht weer recht, pak mijn spullen en doe de deur open, man weet me makkelijk te ontwijken, ik krijg een aantal verwensingen naar mijn kop geslingerd terwijl ik sorry zei, dus ik wist voor de volle 100% dat ik fout zat, wat is daar mis aan?!?!?!?
Het enige wat me dwarszat, is dus die verwensingen en dat hij met me op de vuist wilde gaan en dat ik dat even kwijtwilde, de dooiehoek spiegels komen bijdeweg maandag binnen.

*pakt nog een paracetamol en zet Led Zep maar weer eens hard aan*
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
pi_61771158
Ja, maar dan vind je het gek dat die man boos is, terwijl je zelf al toegeeft dat je nalatig bent? Zoals ik al zei in m'n eerste reply, misschien was ie wel gewoon geschrokken en reageerde ie daarom zo.

En ik reageerde zo op jou, omdat je het een beetje schoof op het feit dat je nog geen dode hoekspiegels hebt; daar zag ik de logica niet van in, want zonder die dingen kun je ook prima uit een geblindeerde bus oid stappen.
Sanity is (not) statistical
pi_61771233
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef IJsblock het volgende:

Mijn klacht: fietsers in de dode hoek (ja, ik verwijt het mezelf, een dooie hoek met een verlengde bus is gewoon kut!), maar dat ze je willen uitschelden en nog half op de vuist willen gaan met je omdat je je verontschuldigingen netjes aanbiedt, dat vind ik een beetje overdreven...
Wat heb je zelf gedaan om de gemoederen tot bedaren te brengen?
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:45:24 #79
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61771262
Ik vind het gek dat hij eerst keihard HEEEEEE zei, waarop ik gelijk mijn deur dichttrok, hij kon hem echt makkelijk ontwijken omdat we hier brede straten hebben.
Ik stap uit en zeg nog sorry ik zag je niet, ik was net zo geschrokken als hem, maar als hij dan boos wordt en af wil stappen omdat hij excuses van mijn kant krijgt, DAT vind ik te ver gaan imo.

En wat betreft die dode hoek spiegels; vooral op de snelweg heb ik ze echt nodig, ben ik na 2 weken nu zeker achter, ik heb jaren in een VW Caddy gereden, dus ik moet nog steeds wennen aan het formaat van de auto.
pi_61771317
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef IJsblock het volgende:
Ik vind het gek dat hij eerst keihard HEEEEEE zei, waarop ik gelijk mijn deur dichttrok, hij kon hem echt makkelijk ontwijken omdat we hier brede straten hebben.
Ik stap uit en zeg nog sorry ik zag je niet, ik was net zo geschrokken als hem, maar als hij dan boos wordt en af wil stappen omdat hij excuses van mijn kant krijgt, DAT vind ik te ver gaan imo.
Het gaat wat ver. Zelf zou ik tevreden zijn met excuses, dat geeft immers aan dat het niet het normale handelen van iemand is en er zelf ook van geschrokken is. Van de andere kant gezien kan k echter wel begrijpen dat iemand erg geschrokken is en dat dat er allemaal even uit moet.. Laten uitrazen, nog wat vriendelijke woorden toevoegen en dan weer verder.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:48:11 #81
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61771332
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:44 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat heb je zelf gedaan om de gemoederen tot bedaren te brengen?
Ik ben heel wijs maar naar binnen gegaan, als hij echt op de vuist zou willen gaan met me (wat ik wel zou betwijfelen, het was een grefo), hij weet waar ik woon.
pi_61771416
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:48 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Ik ben heel wijs maar naar binnen gegaan, als hij echt op de vuist zou willen gaan met me (wat ik wel zou betwijfelen, het was een grefo), hij weet waar ik woon.
Je beantwoordde mijn vraag eigenlijk al me je voorgaande post. Waarschijnlijk storm in een glas water. Schrik, boos, alles over, leven gaat weer verder, klaar.
  vrijdag 19 september 2008 @ 22:53:11 #83
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_61771471
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:51 schreef Alicey het volgende:

[..]

Je beantwoordde mijn vraag eigenlijk al me je voorgaande post. Waarschijnlijk storm in een glas water. Schrik, boos, alles over, leven gaat weer verder, klaar.
Daarom, ik ben het kwijt, en hij is het ook vergeten denk ik, tenzij een andere mongool ook zijn deur opensmijt terwijl hij langsfietst......
pi_61771489
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:53 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Daarom, ik ben het kwijt, en hij is het ook vergeten denk ik, tenzij een andere mongool ook zijn deur opensmijt terwijl hij langsfietst......
Het zou kunnen. Pech komt tenslotte zelden alleen..
pi_61771774
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:45 schreef IJsblock het volgende:

En wat betreft die dode hoek spiegels; vooral op de snelweg heb ik ze echt nodig, ben ik na 2 weken nu zeker achter, ik heb jaren in een VW Caddy gereden, dus ik moet nog steeds wennen aan het formaat van de auto.
Ja, voor de snelweg geloof ik dat best. Daar kun je moeilijk iedere keer met invoegen je deur even opendoen om te kijken
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:09:26 #86
203312 zkr623
----------------
pi_61771857
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

Een combi van dode hoek spiegel + IR camera zorgt al voor veel minder scheldpartijen van mensen die geen auto kunnen veroorloven
Niets kan de intelligentie van de bestuurder vervangen al heeft ie 100 spiegels in zn wagentje...
En zeker als je in zo'n ding rijdt, moet je juist zorgvuldiger aan de slag gaan...

Dus gewoon deur op een kiertje, kijken, 3 sec. wachten, pas daarna uitstappen...
een professionele chauffeur met zijn ervaring moet dit weten, toch? Toch?
AJ
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:11:33 #87
203312 zkr623
----------------
pi_61771903
quote:
Op donderdag 18 september 2008 17:56 schreef Teunebeun het volgende:

[..]

Dat snapte ik al hoor

EDIT: Oh wacht je legte iets uit aan de kut koter met simpele taal

ben je soms de kloon van TS, of heb je zelf zo'n slechte rijvaardigheid??
AJ
  vrijdag 19 september 2008 @ 23:15:51 #88
27699 Ravage
thinking about you
pi_61771978
quote:
Op vrijdag 19 september 2008 22:25 schreef IJsblock het volgende:

[..]

Ik had mijn deur dicht, maar als iemand 20 per uur fietst, wat aannemelijk is, leg je toch 5,5 meter per seconde af, die bus is ongeveer 6 meter, en je draait je hoofd terug om je deur te openen is dus de kans aanwezig dat hij precies op het verkeerde moment in die dooie hoek zit.
Oftewel.. je moet gewoon minimaal een seconde in je spiegel kijken, dan zie je de fietser wel.
i'm not living, i'm just killing time
pi_61772200
Wat is dit voor kankertopic??? Meneer denkt een gigantische vrachtwagen te rijden en een dode hoek aan de bestuurderszijde? En dan is er nog een debiel die daarin mee gaat ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')