Mijn bus heeft dat helaas nog niet, hij is net 2 weken oud....quote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Jouw schuld, koop dan een dode hoek spiegel
pics van je bus dusquote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Mijn bus heeft dat helaas nog niet, hij is net 2 weken oud....
Als je er blij van wordt, het is een MB Sprinter zoals deze:quote:
Die vent woont bij mij vlakbij en fietst elke dag door mijn straat heen, dus de volgende keer hou ik hem even aan leg hem uit dat hij in mijn dode hoek zat.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:22 schreef CantFazeMe het volgende:
Ja dat probleem is eigenlijk wereldwijd al zo...erg lastig te overzien. Maar dat scheldkanonnade nadat jij je excuses had aan geboden was echt niet nodig geweest van de betreffende fietser.
Of anders weet je dat een dode hoek spiegel ook lang niet alles isquote:Op donderdag 18 september 2008 17:18 schreef paultjuhhh het volgende:
Jouw schuld, koop dan een dode hoek spiegel
Klopt een IR camera plaatsen is beter. Je kunt meer zien dan in de spiegel en je hebt 's nachts ook goed zichtquote:Op donderdag 18 september 2008 17:37 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Of anders weet je dat een dode hoek spiegel ook lang niet alles is![]()
Fietsers zijn gewoon qut
Het is jou probleem niet dat van hem. En je kan mij niet wijs maken dat je de fietser niet ziet als je goed in je spiegel kijkt.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:37 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Die vent woont bij mij vlakbij en fietst elke dag door mijn straat heen, dus de volgende keer hou ik hem even aan leg hem uit dat hij in mijn dode hoek zat.
Mocht hij dat begrip niet opbrengen, jammer voor hem, maar dan is het een gereformeerde lul.
Eensch maar dat ding ziet het alsnog niet als er net een fietser naast je bus rijdt. Is alleen handig als vervanging van de binnenspiegel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:39 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Klopt een IR camera plaatsen is beter. Je kunt meer zien dan in de spiegel en je hebt 's nachts ook goed zicht
Als de fietser in de dodenhoek zit kun je hem niet zien knuppel. Je bent zeker nog zo'n kleine koter met een grote bek. Mij dis je niet zo maarquote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is jou probleem niet dat van hem. En je kan mij niet wijs maken dat je de fietser niet ziet als je goed in je spiegel kijkt.
Even goed inlezen, ik heb sinds 2 weken een nieuwe bus, verlengd en helaas nog geen dooie hoek spiegels, die moeten nog worden gemonteerd, maar ik heb ook nog iets van werk en monteren moet toch doen als de auto stilstaat, capice?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:42 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Het is jou probleem niet dat van hem. En je kan mij niet wijs maken dat je de fietser niet ziet als je goed in je spiegel kijkt.
Het is geen vrachtwagen maar een busje. Het eerste busje dat een dode hoek heeft aan de linker zijde moet nog gemaakt worden.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Als de fietser in de dodenhoek zit kun je hem niet zien knuppel. Je bent zeker nog zo'n kleine koter met een grote bek. Mij dis je niet zo maar
Stap je rechts uit?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:46 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Even goed inlezen, ik heb sinds 2 weken een nieuwe bus, verlengd en helaas nog geen dooie hoek spiegels, die moeten nog worden gemonteerd, maar ik heb ook nog iets van werk en monteren moet toch doen als de auto stilstaat, capice?
Ik heb toen zo'n tekening gezien bij het vak Natuurkunde. De IR camera heeft meer zicht dan een dodehoekspiegel. Dus je hebt meer kans om iemand te spotten. Maar ik geef je wel gelijk de combo dodehoekspiegel + binnenspiegel en IR camera is altijd beter.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:44 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Eensch maar dat ding ziet het alsnog niet als er net een fietser naast je bus rijdt. Is alleen handig als vervanging van de binnenspiegel.
Je moet overigens ook veel wat kilometers met dat ding rijden voordat je er echt lekker mee gewend bent.
Niets gaat boven de oude vertrouwde binnenspiegel (maar dat kan in dit geval niet)
Een combi van dode hoek spiegel + IR camera zorgt al voor veel minder scheldpartijen van mensen die geen auto kunnen veroorloven
Je bent pas 16!quote:Op donderdag 18 september 2008 17:45 schreef Teunebeun het volgende:
Je bent zeker nog zo'n kleine koter met een grote bek. Mij dis je niet zo maar
Ik parkeer aan de rechterkant van de weg en stap links uit, wat is daar vreemd aan?quote:
Nou dan kan je alles aan de linker zijde zien als je uitstapt.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:49 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Ik parkeer aan de rechterkant van de weg en stap links uit, wat is daar vreemd aan?
Praat je toch vrij simpele taal voor je leeftijdquote:Op donderdag 18 september 2008 17:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je bent pas 16!Ik zou je vader kunnen zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |