miss heeft ie dat wel expres gedaan..quote:
Even ter verduidelijking, men mag ons wel kaaskoppen noemen maar wij niet bijvoorbeeld kut-Marokkanen want dat is niet lief.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:10 schreef error32 het volgende:
Dit is nederland we maken het de gastvolkeren meer naar hun zin dan de oorspronkelijk bewoners... wen er maar aan.
Nja, niet echt een vergelijkquote:Op donderdag 18 september 2008 17:12 schreef error32 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, men mag ons wel kaaskoppen noemen maar wij niet bijvoorbeeld kut-Marokkanen want dat is niet lief.
Die redneck-ava verklaart een boel.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:12 schreef error32 het volgende:
[..]
Even ter verduidelijking, men mag ons wel kaaskoppen noemen maar wij niet bijvoorbeeld kut-Marokkanen want dat is niet lief.
Een kut kan stinken... En ik kan tig kazen opnoemen die stinken.. Ik ben liever een kut-nederlander als een kaasquote:
Leg eens uit? Ze hebben mij geschorst vroeger omdat ik een Turk kut-turk noemde nadat hij mij rooie had genoemd. Ik snap het nog steeds niet.quote:
Ben je een meisje ?quote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ze hebben mij geschorst vroeger omdat ik een Turk kut-turk noemde nadat hij mij rooie had genoemd. Ik snap het nog steeds niet.![]()
Whehe, coltz heeft rood haar.
Engelsequote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Leg eens uit? Ze hebben mij geschorst vroeger omdat ik een Turk kut-turk noemde nadat hij mij rooie had genoemd. Ik snap het nog steeds niet.![]()
kijk rooie hoeft niet negatief te zijn.. kutturk wel..quote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
op het feit na dat ColtZ40 blank is, is dit natuurlijk een goed voorbeeld van hoe krom het is.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef Abdul_Alhazred het volgende:
Ik kan nog meer voorbeelden geven maar waar het omgaat is dat de zogenaamde ''anti-racistische'' groepen vaak selectief in hun anti-racisme zijn en alleen optreden als de dader blank is, heel erg, wat als de dader en het slachtoffer beiden niet blank zijn ? wat dan ? dan word het negeert, heel erg.
quote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
nee, imo is het een voorbeeld dat er duidelijk met 2 maten word gemeten.quote:Op donderdag 18 september 2008 17:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
kijk rooie hoeft niet negatief te zijn.. kutturk wel..
als je hem nou gewoon turk had genoemd hadden ze je niets kunnen maken
Kut Turk komt bij mij toch iets 'rauwer' over dan kaaskop. Bedoel, kaaskop is bedacht omdat men geen enkele andere naam aan ons kon hangen. Net zoals wij dat niet kunnen bij Turken, Hindoes en Marokkanen. Verder dan kanker Turk, kanker Marokkaan etc etc komen we niet. En andersom ook nietquote:Op donderdag 18 september 2008 17:19 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |