quote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef TNA het volgende:
De Volkskrant is iig ook alleen met korting voor uitwonende studenten.
Maar ehm, het boeit je dus niet wat voor krant je krijgt, als het maar goedkoop is voor thuiswonende studenten? Is De Pers iets voor je?
Hahahaha.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
Daarmee filteren ze hbo'ers die denken dat ze studenten zijn er uit.
95% daarvan woont toch nog gezellig bij paps en mams.
wat een opmerkingen zeg. ik doe pedagogiek en de spits metro en dag meenemen als nieuwsbron is zelfs bij ons hartstikke 'verboden'. Kom je met een artikeltje uit de pers dan lachen ze je uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef BellieB het volgende:
[..]
Hahahaha.
Andere reden is waarschijnlijk omdat anders paps en mams het abonnement willen en op naam van het kind zetten terwijl ze het blijkbaar alleen voor studenten bedoelen.
Tja en als je toch thuiswoont ga je waarschijnlijk via bus of spoor naar school? Neem dan idd gewoon een spits/dag/metro mee.
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef releaze het volgende:
[..]
wat een opmerkingen zeg. ik doe pedagogiek en de spits metro en dag meenemen als nieuwsbron is zelfs bij ons hartstikke 'verboden'. Kom je met een artikeltje uit de pers dan lachen ze je uit.
Als hij moet analyseren, artikelopbouw en alineaverloop moet leren dan moet je echt geen spits of metro hebben. Het gaat bij hem niet om inhoudelijk nieuws maar om de nieuwsweergave in al zn facetten
Kweet trouwens niet hoe het met de nrc next zit, nooit gelezen.
Meesterlijke reactiequote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
Woops niet gelezen dat hij journalistiek studeertquote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef releaze het volgende:
[..]
wat een opmerkingen zeg. ik doe pedagogiek en de spits metro en dag meenemen als nieuwsbron is zelfs bij ons hartstikke 'verboden'. Kom je met een artikeltje uit de pers dan lachen ze je uit.
Als hij moet analyseren, artikelopbouw en alineaverloop moet leren dan moet je echt geen spits of metro hebben. Het gaat bij hem niet om inhoudelijk nieuws maar om de nieuwsweergave in al zn facetten
Nou, daar is anders niets van te merkenquote:Op donderdag 18 september 2008 19:39 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
die krantens zijn gewoon onderdeel van Telegraaf, AD, etc hoor, het is dus niet door amateurs in elkaar gezet ofzo
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
Ik vind De Pers en DAG toch beter dan de Sp!ts en al helemaal beter dan de Metro. Wat een kutkrant is dat.quote:
quote:Op donderdag 18 september 2008 19:36 schreef releaze het volgende:
[..]
Maar jij volgt geen journalistieke opleidingquote:Op donderdag 18 september 2008 22:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Jij (of je docenten) hebt duidelijk nog nooit zo'n gratis krant in je handen gehad, want het zijn écht géén amateuristische krantjes hoor
.
Spits: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sp!ts . Metro en De Pers zijn internationale Holdings.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
- "die krantens zijn gewoon onderdeel van Telegraaf, AD, etc hoor, het is dus niet door amateurs in elkaar gezet ofzo" Oja? Mag jij me bewijs geven dat dat zo is
Mh...Dan ben ik wel zo sportief om te zeggen dat je me daar hebtquote:Op donderdag 18 september 2008 23:59 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Spits: http://nl.wikipedia.org/wiki/Sp!ts . Metro en De Pers zijn internationale Holdings.
quote:Op donderdag 18 september 2008 15:58 schreef Jesse_ het volgende:
NRC Next is goed ja, maar met die gratis kranten is ook niks mis.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:26 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Maar jij volgt geen journalistieke opleiding.
Even kort alles samengevat;
- Geweldige SePo!
- Die gratis krantjes zijn niet noemenswaardig in kwaliteit te noemen. Laten we zeggen; ik neem liever een abo op de Telegraaf dan op de Metro of de Spits. De enige gratis krant die volgens de opleiding te accepteren is, is "de Pers". Maar dan ook echt nét.
- NRC Next is behoorlijk goed.
- "die krantens zijn gewoon onderdeel van Telegraaf, AD, etc hoor, het is dus niet door amateurs in elkaar gezet ofzo" Oja? Mag jij me bewijs geven dat dat zo is
gelukkig dan heb niet voor jan doedel 10min van mijn leven verkloot aan het zoeken naar de bronquote:Op vrijdag 19 september 2008 00:03 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Mh...Dan ben ik wel zo sportief om te zeggen dat je me daar hebt.
Beetje jammer dat die krantjes zo'n imago hebben. Ook al zijn ze gratis, er gaat enorm veel geld in om (reclame deals met grote bedrijven).quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
NRC Next is goed ja, maar met die gratis kranten is ook niks mis.
Een nieuwsberichtje kan iedereen schrijven, maar ook de achtergrondartikelen e.d. zitten goed in elkaar. Ik heb Nederlands gestudeerd en geloof me: als het amateuristische krantjes waren las ik ze niet.
Heb als mbo'er destijds ook tijdens mijn stage-periode een abonnement gehad op NRC Next (i.v.m. het meenemen voor tijdens de reis en omdat ik de Metro/Spits/Pers niet vond voldoen). Elke werkdag NRC Next, NRC Handelsblad op zaterdag en toegang tot de betaalde artikelen op de website; meen dat het NRC Next Plus heet... Nooit iets opgestuurd van de IB Groep, nooit meer dan het studententarief betaald. Wellicht is het bluf, en wordt het niet echt gecontroleerd (of steekproefsgewijs).quote:Op donderdag 18 september 2008 16:15 schreef PietjePuk007 het volgende:NRC Next
![]()
Je moet overigens een kopie van een bewijs van IB opsturen, dus liegen heeft geen nut. Ja ik heb zo'n abo
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |