abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223417
Goede avond allemaal,

Dag 70

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel plezier!!!

Screenshot v/d dag
11.57 Een niet uitgeslapen en vermoeiende blik van Willem aan het ontbijt.

Aan alle posters in dit topic: dank namens iedereen die niet kan kijken. In onderling overleg hebben we besloten dat degene die in de ochtend het eerste op het net is, rond 9.00 uur een nieuwe dagstream aanmaakt. Deze stream laten we dan doorlopen tot ongeveer 18.00 uur. Rond die tijd wordt een topic voor de avond/nachtstream aangemaakt (met dezelfde datum). Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potlootgifje rechtsboven in je reactie), zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven.

Nog even dit:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt.

En nou weer aan het werk

Laatste streamverslag was:

quote:
op 11-24-1999 om 05:07 PM schreef Chafre het volgende:
My turn, Ruud loopt rondjes in de tuin, Willem en Maurice staat in de keuken, aan tafel zitten Anoek en Karin, Bart is niet in zicht.
Maurice staat te peinzen waar groenland bij hoort, Karin en Anoek zijn gedichtjes aan het schrijven maar worden het een beetje zat.
Geluid valt nog steeds steeds weg .

------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 24 November 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_223418
A + W + K zitten aan tafel en praten wat over ditjes en datjes, moeilijk te verstaan aan deze kant. Willem is weer aan het koken geslagen.

18.24 Maurice heeft met Karin een onderonsje in de slaapkamer. Hij beschrijft zijn slaapkamer thuis, hij zegt dat het belangrijk is dat je je thuis voelt. Maurice gaapt erdoor heen.

Anouk roept voor het avondeten en ze maakt nog een pakje af.

Ruud trekt een lange broek aan en komt ook aan tafel zitten, Ruud doet zijn dagelijkse gebedje, ze kunnen beginnen met het avondeten. Hij schept het eten op voor iedereen.

Ruud verteld nog even wat hij vanmorgen in de DBK kamer heeft gezegd bij de psycholoog.
De psycholoog had geadviseerd om wat meer te bewegen en te sporten.

Ze hebben het over zout eten.
K: "dit is lekker Willem, niet teveel zout"

Balkenbrei is aan de orde, een oud recept.
W: "dat is eigenlijk lever met wat spek en dat wordt door elkaar gekneed"

Wat ze vandaag zelf eten is mij niet geheel duidelijk, ik kan het niet zien.

18.44 het bordje van iedereen raakt bijna op alleen die van Ruud is nog niet echt aangeroerd.

18.57 ze hebben het eten op ook Ruud, die schept zelfs nog wat op.
------------------

pi_223419
18:38 Anouk praat over afvallen

Iedereen zit aan de eettafel (ze eten dan ook).

Shit, mijn geluid valt steeds weg.

Anouk weegt 60 kilo. ofzoiets.

Het eten smaakt erg naar nootmuskaat, aldus Karin.

Ruud mist beweging, ik geloof dat hij de fiets terug wil gaan vragen.

Ik versta weinig van de conversatie.

Het gaat nu over de volgende nominaties....Anouk: als je met zijn vieren bent, stem je dus de helft weg...

Maurice gaat een "automatische schoonmaker" voor ruud maken, zegt íe , voor SInterklaas, net zoiets als een ruitenwisser (huh?)

Nu gaat het over een tv-programma.
Ruud heeft zijn bont voor dieren t-shirt weer aan!! (ik merk dit op ivm zijn erelidmaatschap)

Äls ik even met andere mensen praat, van buitenaf, is het net of ik een injectiespuit krijg (Ruud)

Karin: helemaal geen problleem de deur is open, je kunt zo weg

Anouk: Ja, ruud, je kunt zo weg.

Nu gaat het over het nomineren door Ruud, dat hij het er moeilijk mee heeft om te nomineren (hij wilde niet zeggen wie hij had genomineerd).

Ik geloof dat Bart nu liegt over zijn nominaties, en dat hjij terecht wordt gewezen door Anouk, die dat op tv heeft gezien.
"Dat mocht je nou net niet zeggen" antwoordt Bart.

Ze hebben het nu over de eerste nominatieronde. Karin heeft de eerste ronde gevraagd of ze op haarzelf mocht stemmen, dat mocht niet.

Maurice: is al weer 5 weken geleden, he, Sabine.

Bart: drie weken geleden dat jullie (A & C) binnen kwamen.

Ruud: ik heb het gevoel dat Cyrille al een maand weg is.

Anouk: Ik ook!

Nu moet anouk ergens over nadenken (heb even gemist waarover).

WIllem: is tohc logisch, ze kwamen hier met zijn tween binnen.

Anouk: ja maar, dan heb je nog heel veel bij je van thuis, en nu kun je ht wat meer van je afzetten, en ben je meer bezig met hier.

Ruud: in het begin mistte ik mijn vriendin erg, later kon ik het wel van me afzetten, nu met kerst enzo voor de deur, wordt het weer moeilijker..

Anouk doet willems kind na: nou als je weer thuis bent, toedeloe.
(nogmaals).

Grote lol.

18:55 Ruud schept zichzelf nog eens op.

Nou, tabe, ik ga tv kijken!!

[Dit bericht is gewijzigd door MiepMiep (Datum 24 November 1999).]

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_223420
Ze hebben het over op bezoek gaan met kinderen. Dat was de stelling van vanavond.

K: "ik ken mensen die nemen een reiswieg, een stoeltje, dekbed, , een fietsje , van alles mee"

K: "Je improviceert het toch als je op bezoek bent. Gewoon roeien met de riemen die je hebt".

W: "wij waren ook altijd heel makkelijk met de kinderen"

R: "als je je eigen lekker voelt, voelt je kind zich ook lekker"

We kunnen vanavond even tafeltennissen zegt Anouk. Ik wil dat nog wel een keer doen.

A: "wil jij afwassen Ruud?"

R: "tuurlijk ik was wel even af, kunnen jullie vast het netje spannen"

Ruud en Anouk zingen samen een liedje. Hij verteld dat hij Cyrille daarin nog wel mist.
Maurice en Karin zijn weer aan het inpakken gegaan van de kadootjes.
K: "ik heb mijn nagels gebroken van het inpakken" Ze verplaatsen hun werkplekje op de grond naar voren zodat de dozen die aan de muur staan richting de keuken nu ook kunnen worden ingepakt.

Anouk zingt en fluit, "ik ben zo verdomde alleen" van Danny de Munk.
------------------

pi_223421
Iedereen is weer aan het knutselen geslagen. Ruud en Anouk zijn aan het schrijven op de BB kaartjes en de rest is bezig pakjes aan het inpakken. Ze zijn er stil bij
pi_223422
Oliebol, ik weet dat het officieel off-topic is, maar ik vind het een beetje lullig voor je dat je iedere avond in je eentje de streams zit te verstaan. Ik heb er zelf totaal geen tijd voor, maar lees ze wel 's avonds even in een moment tussendoor om weer bij te zijn. Maar misschien zijn we met zijn allen ook wat gemakzuchtig geworden door jouw vlijtige en nauwgezette arbeid. Dank dus.

Sorry MiepMiep, zag net dat jij vanavond ook een flinke bijdrage hebt geleverd. Ik ben zo gewend om dat oliebollenplaatje te zien...
------------------
Het is kunst, omdat het kunst is

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 24 November 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_223423
ART geeft niet, lief van je als ik maar weet dat het gelezen wordt . Daarbij komen sommigen wel assistentie verlenen gelukkig.

Maurice heeft het met Karin en Ruud over vroegere dingen.

20.54 Maurice klaagt over de warmte binnen het huis en de stem reageert erop.

M: "kunnen jullie niet wat regelen, we zitten zo vaak in de blote borst en met de T-shirts uit, daar moet toch wat aan te doen zijn"

Stem: "hoe komt dat dan"

M: "ja dat weet ik dus ook niet, kijk Karin eens die heeft ook de zweetdruppels op het voorhoofd staan, en s'nachts is het helemaal warm"

Stem: "Nederlands publiek klaagt ook over jullie blote bovenlijven"

M: "dat is lekker belangrijk, heb ik niets mee te maken"

Stem: "we zullen kijken wat we eraan kunnen doen"

M: "graag dan ga ik verder met schrijven en jullie dus aan het denken"

Stem: "oke doen we"

A: "ik ga onwijs vroeg vanavond mijn bed in ben doodmoe"

Bart schuift ook aan bij de tafel en gaat schrijven. Hij heeft het over de nominaties met Karin.

B: "over 14 dagen ga ik er misschien wel uit"

A: "ik heb het echt hartstikke gezellig gehad deze weken en heb er echt geen rotgevoel over"

Anouk feliciteert haar moeder nog een keertje in de camera. Maurice, Ruud en Willem zijn naar buiten en zijn wat aan het voetballen.
------------------

pi_223424
ook de complimenten van deze kant oliebol, sluit me aan bij art, niet te veel tijd maar wel lekker de verslagen lezen... keep up the good work
pi_223425
Ze zijn met elkaar aan het stoeien en scherpe opmerkingen aan het plaatsen.

B: "waar is het potlood, wie heeft die gezien"

K: "ooh die heb ik ingepakt als een kadootje"

B: "dat grote potlood heb jij ingepakt?"

K: "jazeker, je moet het maar met deze doen"

B: "stomme trut"

Ze lachen er alletwee bij en maken er een grapje over. Verder is iedereen wat aan het inpakken en daardoorheen dus wat giegelig.

Mensen ik stop ermee voor vandaag, het is weer genoeg geweest , tot morgen bij de dagstreams.
------------------

woensdag 24 november 1999 @ 21:35:00 #10
3694 Bep
Ik steun mijn Marco
pi_223426
Doorgaan hoor oliebol ik lees ze elke dag!!!!
  woensdag 24 november 1999 @ 22:16:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_223427
Ik heb een topic geopend voor commentaren en opmerkingen bij deze prachtige streamverslagen. Zie http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002405.html
Here we are now, entertain us.
pi_223428
Weest allen gerust, het huis staat er nog.
Bart en Ruud tafeltennissen, Maurice en Willem kijken erbij... oeps wissel.
De meisjes zijn niet in beeld.
Er was eerder op de avond weinig te beleven, inpakken, inpakken en inpakken.

Maurice staat weer heerlijk ongecoordineerd te meppen, je ziet heel leuk die koppies van Ruud en Bart heen en weer gaan.

Ruud: "Dries je moet hem wel op de tafel slaan, je handen laten werken", en Dries: "O ja, ik weet het al"
Bart: "Fijn huh dattie jongen zo sportief wordt".

Willen en Maurice slaan 10x heen en weer... Ruud: "een rally", Bart: "spannend hoor, snurk snurk".

23:05 Ruud speelt tegen Maurice, Maurice: "ik kan er geen hol van", Ruud: "ik probeer gewoon dat jij de ballen goed krijgt".

Ik hoor ineens Karin en Anoek, die hebben last van d'r nagelriemen door het dozen openmaken. Ze zijn dus nog bezig maar niet te zien. Karin: "ik heb overal bloed aangesmeerd", Anoek: "je ging ook wel tekeer met die dozen".
Ze hebben het over de DBK: Anoek "ik lijk daar echt zo'n domme gans".
Ze zitten denk ik in de slaapkamer, geeuwen, praten over de muurschilderingen van Bianca en over de platina plaat.
Karin heeft pijnlijke plekkies in d'r mond, niet van vitaminetekort want die heeft ze. Ze denkt zuiveltekort.
Anoek: "het kan ook komen omdat je je niet goed wast".

23:12 Bart en Dries kneden brood, Willen en Ruud tafeltenissen. Karin verteld hoe ze zich wast.... washandje, bekertje..

Anoek gaat weer een peuk roken zegt ze... ze zijn nog steeds niet in beeld, het geluid van de dames zit onder stream 2 met als beeld de keuken. Nu loopt Anoek inderdaad door de keuken.

Nou, ik ga weer slapen, tot morgen!

[Dit bericht is gewijzigd door Chafre (Datum 25 November 1999).]

Wie ben ik om anderen te beoordelen

pi_223429
De tafeltennis tafel is weer omgetoverd tot gewone tafel en de mannen zitten weer te harten jagen.

De kookwekker gaat dus er zal er zo wel weer iemand zich ontfermen over het brood.

Nou ze maken niet echt haast, eerst nog maar even een spelletje spelen.

het geluid is bij mij heel slecht op het moment, dus van het gesprek is weinig tot niets te volgen, mijn excusses.
Dus ik hou het maar voor gezien, tot morgen.

donderdag 25 november 1999 @ 01:24:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_223430
01.08

De mannelijke bewoners hebben honger en gaan op voedseljacht.(discussie over het aantal eieren , en opgewarmde macaroni)

Bart vraagt of er ook een cadeautje voor Anouk gemaakt kan worden, oppert spekkies, waarna Willem reageert:'ze heeft al zo'n vette reet"(??)
Bart reageert hierop :"pakken we kleine houtblokjes in".Mauwrice vind dit "zielig",en Bart zegt dat ze immers helemaal niets hebben om in te pakken, maar dat dit eigenlijk meer iets voor Karin is.

1.17 Bart verteld dat zijn vader Katholiek is, en dat Bart het absoluut niet erg vind om op zondag om kwart over tien geroepen te worden door zijn vader.Hij verteld dat zijn ouders hem veel vrijheid geven en dat hij
het niet erg vind om bijvoorbeeld met de kerst met zijn vader naar de kerk te gaan.

Babbelen weer over de eieren.

hoor een kreet >"schaamluis<
ruud reageert met,"ja, anouk had ook al overal jeuk".

geluid valt helaas weg

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 25 November 1999).]

pi_223431
hee voyeur, ik ga even bart spelen: wat nou? ik kan hier toch gewoon mijn complimenten geven aan de streamverslaggevers.... daar heb ik echt geen molton voor nodig....
pi_223432
1:49

De heren hebben een uitgebreid maal achter de rug, met eieren, mayonaise, mosterd en brood. De nominaties zijn even besproken. Maurice en Bart zijn op het moment erg maatjes. Samen tandenpoetsen, samen de sterrenhemel bekijken en nu staan ze samen voor een landkaart (kan dat?), terwijl Ruud en Willem de afwas doen.
Bart kleedt zich uit en de stream gaat weg.
Ruud controleerde of de buitendeur op slot zat. Onverstaanbaar gepraat uit de herenslaapkamer, B. en W. onderwerp onverstaanbaar.
Stream 1, 3 en 4 op de huiskamer.
Stream 2 op de badkamer, met geluid uit de herenslaapkamer. Ruud is daar nu ook.
Het is inmiddels 2:00 en er is niemand meer te zien.
Correctie:
Om 2:04 sprintte Bart in groene onderbroek door het huis, geen idee waarom.
------------------
Het kan in Almere, het is alleen de vraag hoe!

[Dit bericht is gewijzigd door Darkthorn (Datum 25 November 1999).]

pi_223433
Deze Topic hebben we gesloten, de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt namens de niet streamskijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002408.html

pi_223434
Go renaisy go
fake a dream
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')