Alle allochtonen zijn moslims!quote:"Of je autochtoon bent of moslim, samen ...."
Echt niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef Keiichi het volgende:
quote uit: Balkenende: harde aanpak van wangedrag
[..]
Alle allochtonen zijn moslims!
Hij zegt het welquote:
Nee, dat maak jij ervan.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hij zegt het wel![]()
Je hebt autochtonen en allochtonen. Met de bewering autochtoon OF moslims, beweert ie dat allochtonen gelijk aan moslims staan.
Polen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
Oh en welke allochtonen zijn dan geen moslim?
Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen:quote:Op donderdag 18 september 2008 14:36 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hij zegt het wel![]()
Je hebt autochtonen en allochtonen. Met de bewering autochtoon OF moslims, beweert ie dat allochtonen gelijk aan moslims staan.
Slaat helemaal nergens op.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:42 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Het zou hetzelfde zijn als ik zou zeggen:
"Je bent hetro of Fok!-gebruiker."
Je bent hetro of homo! Dus Fok!-gebruiker staat gelijk aan homo!
Buiten autochtoon en allochtoon heb je niets. (Aliens misschienMaar die tellen niet mee)
Simpele ziel.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
Oh en welke allochtonen zijn dan geen moslim? Chinezen en Vietnamezen reken ik niet mee want daar hebben we alleen maar plezier van.
quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
Oh en welke allochtonen zijn dan geen moslim? Chinezen en Vietnamezen reken ik niet mee want daar hebben we alleen maar plezier van.
Wie zegt dat JP hier alle mensen bedoelt??? Hij heeft het gewoon alleen over de autochtonen en moslims in nederland. Iedereen die niet bij die groepen hoort valt dus niet onder zijn hardere aanpak...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Wilders hard gedisst swaquote:Balkenende weersprak dat. "De heer Wilders heeft geen monopolie op kennis van wat er in het land gebeurt. Ik ken de werkelijkheid even goed."
Dat meen je niet he?quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
En alle moslims vertonen wangedragquote:Op donderdag 18 september 2008 14:33 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Hij weet dat we omgeven zijn door de Noordzee, Belgie en Duitsland.quote:Op donderdag 18 september 2008 15:29 schreef Maximus.Proximus het volgende:
[..]
JP kennis van het land???
Laat me niet lachen![]()
Ja, en? Suck it up pal.quote:
De grootste groep allochtonen zijn nog altijd de Indische mensen.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
Hehe.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:41 schreef Buzz129 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |