Niets zo avontuurlijk als eerst door een mijnenveld te kruipen om vervolgens ZELF je melk te scoren. Uit de koe!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:21 schreef Heathen. het volgende:
Explosies en mensen die op je schieten. Ik mis dat ook.
Sorry, Bioquote:Op donderdag 18 september 2008 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
-edit-
Je kan ook echt niet normaal posten he?
Niet altijd, maar ik zou gewoon een camper of iets dergelijks moeten hebben en dan de hele wereld over trekken. Elke dag een andere omgeving, geen vaste bestemming maar gewoon naar toe waar je wil.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:28 schreef makkie88 het volgende:
ik ken je probleem..
t leven is gewoon SAAI..
omdat je weet wat er gaat gebeuren
ga een rondreis door Amerika maken! als je geld heb.. lijkt mij heel vet..
Nou, wat houdt je tegen?quote:Op donderdag 18 september 2008 13:31 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Niet altijd, maar ik zou gewoon een camper of iets dergelijks moeten hebben en dan de hele wereld over trekken. Elke dag een andere omgeving, geen vaste bestemming maar gewoon naar toe waar je wil.
En dat is bij bijna iedereen de barriere helaasquote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Eigenlijk voornamelijk geld.
Non-argument.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:34 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Eigenlijk voornamelijk geld.
Ja en dat is dus lomp.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:44 schreef Heathen. het volgende:
Ja maar het moet altijd extreem.. Je kan nooit voor één dag even een avontuur beleven.
Dat dus.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:41 schreef nerd4sale het volgende:
Non-argument.
Verkoop alles wat je hebt, koop een oude camper voor een paar honder euro en gaan. Je zoekt toch avontuur?
Dat dus. Spaar wat basisgeld, koop een backpack, vertrek en ga ter plekke werken.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat dus.
Of boek een enkeltje zuid amerika en ga voor onbepaalde tijd backpacken. Af en toe eens werken om wat geld te verdienen, dan weer wat reizen, etc.
Zeker waar ja, maar in Nederland wordt het je wel moeilijk gemaakt om je leven wat spannender te maken.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
het leven is zo spannend als je het zelf maakt!
Ja, dat is wel het summum van spanning en avontuur inderdaad!quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Brulbuffel het volgende:
Als je zondag een eind zou gaan fietsen
Je land heeft weinig te maken met hoe interessant je leven is. Tenzij je interesse hebt in bizons jagen, waterputten legen en oorlog voeren.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Zeker waar ja, maar in Nederland wordt het je wel moeilijk gemaakt om je leven wat spannender te maken.
Begint al met de scholen die geen les meer geven, er is geen enkel afgelegen gebied meer, al die tering bejaarden verpesten ook elk gevoel van een beetje spanning. Als je zondag een eind zou gaan fietsen en je komt honderd van die burgerlijke bejaarden paartjes tegen is de spanning er snel af.
Zal je in andere landen ook wel hebben natuurlijk, maar daar heb je gewoon tien keer zoveel ruimte.
he spanning moet je opbouwen hequote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, dat is wel het summum van spanning en avontuur inderdaad!
Backpacking in zuid amerika of Azie? Nee joh! ik ga een stuk fietsen op zondag!![]()
Niet dat ik dat ga doen, maar om maar even een voorbeeld te geven.quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Backpacking in zuid amerika of Azie? Nee joh! ik ga een stuk fietsen op zondag!![]()
Jij hebt issues.quote:Op donderdag 18 september 2008 13:57 schreef Brulbuffel het volgende:
[..]
Zeker waar ja, maar in Nederland wordt het je wel moeilijk gemaakt om je leven wat spannender te maken.
Begint al met de scholen die geen les meer geven, er is geen enkel afgelegen gebied meer, al die tering bejaarden verpesten ook elk gevoel van een beetje spanning. Als je zondag een eind zou gaan fietsen en je komt honderd van die burgerlijke bejaarden paartjes tegen is de spanning er snel af.
Zal je in andere landen ook wel hebben natuurlijk, maar daar heb je gewoon tien keer zoveel ruimte.
Wie het kleine niet eert...quote:Op donderdag 18 september 2008 14:04 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee, jij bent zo iemand die graag zeikt en zeurt en dus in zijn eigen neerwaardse spiraal meegaat en daarin gaat geloven. Jij vindt het veels te lekker om te zeiken. Maar er wat aan doen? Ho maar. Waarom? Dan heb je niets meer te zeiken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |