Nee kneus, er wordt gewoon gebruik gemaakt van jullie geuzennaam. En het liefst zo kwetsend mogelijk. Het is niet zo dat de vergassingen daarmee worden goedgekeurd of dat Feyenoorders een hekel hebben aan joden.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:51 schreef denthemen het volgende:
[..]Epic fail
Het joden aan het gas is iets van deze tijd? Wat men zomaar heeft verzonnen?
Zal ik een geheimpje verklappen? Het doet ons helemaal niets.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee kneus, er wordt gewoon gebruik gemaakt van jullie geuzennaam. En het liefst zo kwetsend mogelijk. Het is niet zo dat de vergassingen daarmee worden goedgekeurd of dat Feyenoorders een hekel hebben aan joden.
Prima. Is het bij deze uit de wereld geholpenquote:Op vrijdag 19 september 2008 16:44 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik heb daar ooit eens wat van opgevangen, weet er zelf ook niet al te veel vanaf.
Daarom vroeg ik het ook.
Waarom kom je er dan mee als je er niets mee hebt? Verzin dan iets anders, het bommen op Rotterdam bij Ajax vindt ik ook belachelijk..quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:55 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Nee kneus, er wordt gewoon gebruik gemaakt van jullie geuzennaam. En het liefst zo kwetsend mogelijk. Het is niet zo dat de vergassingen daarmee worden goedgekeurd of dat Feyenoorders een hekel hebben aan joden.
Dat was niet het hamas.quote:Op vrijdag 19 september 2008 16:58 schreef denthemen het volgende:
Maar inmiddels hoor ik hamas hamas vaker dan jullie hand in hand lied, zelfs gister was hij weer 5 á 6 keer te horen
Geen Hamas dan, dat kut lied van Bauerquote:Op vrijdag 19 september 2008 17:00 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat was niet het hamas.![]()
En dat je het bij ons zo vaak hoort vind ik zelf ook belachelijk. Ik heb al eerder gezegd dat de haat richting ajax het laatste jaar een beetje aan het doorslaan is.
Tijdens de klassieker is alles geoorloofd wat mij betreft.
Inderdaad. Het is niet echt haat maar meer stoer gedrag.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:02 schreef denthemen het volgende:
De haat slaat niet door, het meeloop en stoer doen gedrag van pubers draaft door. Is niet alleen bij jullie hoor, maar als Ajax tegen NEC moet en er komen 15 jarige jochies uit de metro al schreeuwend: Bommen op Rotterdam, dan ben je
Doe nou nog maar even rustig.quote:Op vrijdag 19 september 2008 18:51 schreef TheZapster het volgende:
Appeltje eitje lijkt mij dit voor Ajax
Zijn broer doet ook mee?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Silva, Vermaelen, Vertonghen;
Van der Wielen;
Gabri/Sno, Cvitanich, Lindgren/Urby;
Suarez, Huntelaar, Sulejmani
Silva in een driemans verdediging? De beste verdediger weglaten? Van der Wielen?quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:11 schreef Barca het volgende:
Stekelenburg;
Silva, Vermaelen, Vertonghen;
Van der Wielen;
Gabri/Sno, Cvitanich, Lindgren/Urby;
Suarez, Huntelaar, Sulejmani
Hij speelt denk ik wel met een 4 mans verdediging maar Van der Wielenquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:41 schreef Nashje het volgende:
[..]
Silva in een driemans verdediging? De beste verdediger weglaten? Van der Wielen?
Misschien is Alkmaar iets voor jou, als je toch nog twijfelt.
-edit-quote:Op vrijdag 19 september 2008 22:15 schreef koningcambuur het volgende:
Ik weet nog bij jong Ajax- jong Feijenoord riep zon man naar de keeper: hee krokettenvanger! ik moest er opeens aan denken toen ik krotekokers las.
Laat het niveau maar laag blijven, past bij de wedstrijd.quote:Op vrijdag 19 september 2008 21:13 schreef ruud_fr het volgende:
zo, topic weer even naar een hoger niveau gebracht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |