Bron? Overal is er nog hoopquote:
quote:Het wordt voor Marco van Basten nog afwachten of hij zondag tegen Feyenoord gebruik kan maken van Gabri. De Spaanse middenvelder werd wegens ziekte tegen FK Borac vervangen door Evander Sno, maar is mogelijk niet tijdig hersteld voor de confrontatie met de Rotterdammers. “Ik houd er daarom rekening mee dat ik hem ook tegen Feyenoord moet missen”, lichtte Van Basten na afloop van het gewonnen UEFA Cup-duel toe. Over de inbreng van Sno was de oefenmeester van de hoofdstedelingen niet volledig tevreden. “Daarom heb ik hem ook gewisseld, maar ik vond Rasmus Lindgren eigenlijk ook niet sterk invallen.”
Op Miralem Sulejmani, donderdag verantwoordelijk voor de openingstreffer in Belgrado, kan de keuzeheer wel rekenen. De wissel van de negentienjarige Serviër vond vooral plaats uit voorzorg. “Hij voelde iets in de hamstring, maar volgens mij is er niets aan de hand”, concludeerde Van Basten.
Zo speel je Ajax volgens mij juist in de kaart, door er vol op te gaan terwijl je verdediging een nog grotere gatenkaas is dan die van Ajaxquote:“Ajax is net als wij een ploeg die zijn draai nog moet vinden, met een nieuwe trainer en nieuwe spelers”, sprak hij toen. Er zou volgens hem dan ook maar één oplossing. “Wij moeten er gewoon vol op gaan, ze bij de keel pakken en dan niet meer loslaten.”
Dat zullen vast wel de fanatieke zijnquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef w00h00 het volgende:
Op het feyenoord-forum hebben ze het al over om niet te komen opdagen en reglementair met 0-3 te verliezen.
Wie moet die genadeklap gaan toedienen dan?quote:Op vrijdag 19 september 2008 09:39 schreef Adidah het volgende:
[..]
Zo speel je Ajax volgens mij juist in de kaart, door er vol op te gaan terwijl je verdediging een nog grotere gatenkaas is dan die van Ajax. Laat ze maar lekker draven zou ik zeggen. En als ze uitgeraasd zijn de genadeklap toedienen.
Ach 90% van de Feyenoorders denkt na iedere wedstrijd zo. Maar uiteindelijk toch weer gaanquote:Op vrijdag 19 september 2008 09:38 schreef w00h00 het volgende:
Op het feyenoord-forum hebben ze het al over om niet te komen opdagen en reglementair met 0-3 te verliezen.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:28 schreef Silenus het volgende:
Suarez, Sulejmani en Huntelaar natuurlijk.
Het gaat over de spelers, he.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach 90% van de Feyenoorders denkt na iedere wedstrijd zo. Maar uiteindelijk toch weer gaan
Dat betekent dus ook dat het over Greene gaatquote:Op vrijdag 19 september 2008 12:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het gaat over de spelers, he.
Fijn dat er nog enigszins realistische Ajacieden hier zijn.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:44 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zo is dat. Blijven speciale wedstrijden. Alle feyenoorders lullen zich mooi in de underdogpositie, maar ik ben nog allerminst zeker van een overwinning. Laat staan een monsterscore. Wel heb ik er vertrouwen in natuurlijk. Maar dit Ajax blijft ook ontzettend wisselvallig. Zie de eerste 20 minuten na rust gisteren bijvoorbeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |