Geweldig!quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
Zeker. Hofland gaat helemaal zoek gespeeld worden.quote:Op zaterdag 20 september 2008 16:24 schreef M0NTANA het volgende:
Kevin Hofland er wél bij en Gio niet, klinkt alleen maar goed!
quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
Hoe ironisch is deze opmerking met jouw usernaam en ava.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gast, lul jij nou een keer normaal met je stabiele negerts. Word jij wel serieus genomen in het dagelijkse leven?
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:10 schreef steeze het volgende:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Fantastisch! Ik zou v. Hanegem wel als jeugdtrainer gehad willen hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:29 schreef denthemen het volgende:
Moet in éen keer denken aan een tifo-oproep van een jaar of twee geleden, waarbij men vroeg waar het 'No surrender' spandoek was gebleven, krijg wel een idee.quote:Op zaterdag 20 september 2008 18:38 schreef Kopbal het volgende:
Nouja, gefeliciteerd met de overwinning enzo.
Ik kom net thuis om te horen dat Van Bronckhorst ook al niet meedoet. Blijft er nog weinig vertrouwen over.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:06 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Moet in éen keer denken aan een tifo-oproep van een jaar of twee geleden, waarbij men vroeg waar het 'No surrender' spandoek was gebleven, krijg wel een idee.![]()
Het 'We shall not be moved' lijkt hier ook wel verkast van het stadion naar de teletekstpagina als ik het zo lees.
Vertrouwen? Dat is toch geen woord waar een Feyenoorder veel waarde aan kan/mag hechten de laatste jaren.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:08 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik kom net thuis om te horen dat Van Bronckhorst ook al niet meedoet. Blijft er nog weinig vertrouwen over.
Dan maar vertrouwen drinken voor de wedstrijd morgen.
Boefje.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:16 schreef Lastpost het volgende:
[..]
die beenbreuk bij Leonardo ()
Ja, maar jij bent ook al zo'n stoere jongen. Althans zo probeer je je voor te doen op internet.quote:
De pot verwijt de ketel.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:37 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent ook al zo'n stoere jongen. Althans zo probeer je je voor te doen op internet.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 14:10 schreef steeze het volgende:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Over beide, maar het blijft een mooie uitspraak!quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
![]()
dat zegt toch meer over Capello dan over Feyenoord
Helemaal geweldig inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Over beide, maar het blijft een mooie uitspraak!
geniet er van...quote:Op zaterdag 20 september 2008 19:49 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Over beide, maar het blijft een mooie uitspraak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |