abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:50:21 #251
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_61777517
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:46 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, van Basten heeft het altijd aan de stok met spitsen. Lijkt wel een psychologisch aspect, hij heeft het reeds aan de stok gehad met Van Nistelrooy, met Dirk Kuijt, en hij heeft in verleden kritiek geuit op 's werelds best betaalde speler van het moment: Zlatan Ibrahimovic.

Lijkt wel alsof hij zijn verloren jaren in zijn carrière vanwege zijn enkelblessure ook aan andere topspitsen wil opleggen.

²
Hoe even op met deze onzin, Huntelaar is een keer tactisch gewisseld (ongeacht de vraag of je het met die tactiek eens was) en iedere lult elkaar na hoe ernstig dat is. Wat een flauwekul, zelfs Huntelaar zelf weet beter.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_61777529
quote:
'Niet zuipen en geen Israëlische vlag'

ROTTERDAM - Feyenoordsupporters moeten er morgen op bedacht zijn dat de politie niets toelaat rond de wedstrijd tegen Ajax.

Wildplassen, alcohol drinken en het gebruik van drugs worden afgestraft, zo waarschuwt burgemeester Ivo Opstelten. Ook is het verboden in groepjes buiten het stadion te blijven hangen na het laatste fluitsignaal.

Het is de laatste klassieker tussen Feyenoord en de Amsterdammers op Rotterdamse bodem voor het afscheid van Opstelten.

Diens collega Cohen kondigde onlangs bij de wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijfschaal in de Amsterdamse Arena nog een noodverordening af. Volgens de Amsterdamse burgemeester dreigde er toen een confrontatie tussen de supporters van Feyenoord en Ajax.

Opstelten neemt geen speciale maatregelen. In zijn ogen heeft de politie met de APV in de hand voldoende om supporters die over de scheef gaan aan te pakken, zowel in het stadion als elders in de stad. ,,Het besluit dat bij problemen de klassieker vijf jaar zonder uitpubliek wordt gespeeld, hangt nog altijd boven de markt,'' aldus Opstelten. Deze afspraak staat er sinds de dramatisch verlopen wedstrijd in 2005, waarbij tientallen agenten gewond raakten bij rellen.

Het 'supportertjes pesten' voor kleine vergrijpen irriteerde de aanhang eerder dit seizoen al. ,,Het uitgangspunt van de burgemeester blijft dat de politie er kort bovenop zit.'' Net als bij vorige klassiekers wordt het voorplein afgezet met hekken.

De aanloop naar de wedstrijd Feyenoord-Ajax kent zoals altijd enige strubbelingen tussen de supporters. Ajacieden brachten een T-shirt met verwijzing naar het bombardement op de markt. Hun club heeft deze beledigende shirts verboden. Ook mogen de fans van de Amsterdamse clubs, die met 1600 man met twee treinen aankomen, geen andere uitingen meenemen die verwijzingen naar de Tweede Wereldoorlog of Israëlische vlaggen.

In Amsterdam worden de Amsterdamse bezoekers al gefouilleerd. De Feyenoord-aanhang wordt bij de Kuip gecontroleerd.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  zaterdag 20 september 2008 @ 11:53:34 #253
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_61777571
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:50 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Hoe even op met deze onzin, Huntelaar is een keer tactisch gewisseld (ongeacht de vraag of je het met die tactiek eens was) en iedere lult elkaar na hoe ernstig dat is. Wat een flauwekul, zelfs Huntelaar zelf weet beter.
Ik geloof je oprecht op je woord. Alleen kun je niet ontkennen dat van Basten het woord tact niet kent, hij had Huntelaar moeten laten staan, hij heeft de suggestie gewekt bij het publiek dat hij is gewisseld omdat hij alle kansen mistte. Dan moet je groot zijn en je eigen chassis daarvoor op zij zetten en hem dus laten staan. Wissel dan iemand anders "tactisch".

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_61777774
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Ajax veel kansen gaat krijgen en er maar zeer weinig van gaat benutten.
Zoals 2 jaar terug toen het 10-0 voor Ajax had moeten zijn en het maar 4-0 werd.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_61777841
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:51 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Niet zuipen? Verplichte blaastest bij de ingang?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61778795
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 11:03 schreef Happel het volgende:

[..]

Lekker boeiend, hij had wel gelijk.
Nee hoor....

Als ik mij verbonden voel met de streek/stad waar ik geboren/opgegroeit ben is het vrij logisch dat ik dat uit door steun aan mijn lokale club, omdat deze de streek/stad representateert. Als een persoon zich echter, om wat voor reden dan ook, meer verbonden voelt met een andere streek, omdat hij er vaak komt of zich er gewoon thuis voelt is het logisch dat je deze club steunt. Niemand kan oordelen over je verbondenheid met een streek/stad behalve jijzelf en een gevoel ontstaat niet perse alleen doordat je er geboren bent.

Ik heb bijvoorbeeld verreweg het grootste deel van mijn leven (sinds mijn vierde) in brabant gewoont. Toch voel ik me op geen enkele manier verbonden met brabant. Sterker nog, ik heb door de jaren heen steeds meer een schijthekel gekregen aan deze varkensprovincie en dan met name zijn inwoners. Ik was dan ook dolblij dat ik er eindelijk weg kon om te gaan studeren. Ik zal dan ook NOOIT voor psv, of een andere club in brabant zijn. Ik voel daar niks bij, ookal heb ik er het grootste deel van mijn leven gewoond.
- AFCA -
pi_61778818
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 13:09 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Nee hoor....

Als ik mij verbonden voel met de streek/stad waar ik geboren/opgegroeit ben is het vrij logisch dat ik dat uit door steun aan mijn lokale club, omdat deze de streek/stad representateert. Als een persoon zich echter, om wat voor reden dan ook, meer verbonden voelt met een andere streek, omdat hij er vaak komt of zich er gewoon thuis voelt is het logisch dat je deze club steunt. Niemand kan oordelen over je verbondenheid met een streek/stad behalve jijzelf..

Ik heb bijvoorbeeld verreweg het grootste deel van mijn leven (sinds mijn vierde) in brabant gewoont. Toch voel ik me op geen enkele manier verbonden met brabant. Sterker nog, ik heb door de jaren heen steeds meer een schijthekel gekregen aan deze varkensprovincie. Ik was dan ook dolblij dat ik er eindelijk weg kon om te gaan studeren. Ik zal dan ook NOOIT voor psv, of een andere club in brabant zijn. Ik voel daar niks bij, ookal heb ik er het grootste deel van mijn leven gewoond.
Verrader !!!!!!!!!!!!!!
  zaterdag 20 september 2008 @ 13:14:28 #258
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61778881
Support your locals!
pi_61778925
Ik vind het veel te spannend worden.
pi_61779728
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
Multis Periculis Supersum
pi_61779784
quote:
Hoofdletsel velt Van Bronckhorst

Giovanni van Bronckhorst moet hoogstwaarschijnlijk de competitietopper tegen Ajax aan zich voorbij laten gaan. De middenvelder van Feyenoord ondervindt momenteel te veel hinder van een hoofdblessure die hij afgelopen donderdag in het UEFA Cup-duel tegen Kalmar FF opliep, aldus de officiële website van de Rotterdammers. Van Bronckhorst miste door een hardnekkige hoofdpijn al de zaterdagochtendtraining van de equipe van Gertjan Verbeek en ging in plaats daarvan voor nader onderzoek naar het ziekenhuis. Komende zondag zal de Oranje-international in samenspraak met de medische staf een definitieve beslissing nemen over zijn inzetbaarheid.

Positief nieuws was er voor Kevin Hofland. De centrale verdediger trainde alweer probleemloos mee met zijn ploegenoten. De Limbureger viel in het duel met Kalmar nog uit met klachten aan zijn enkel, maar is dus tijdig hersteld voor de wedstrijd tegen Ajax van zondag, die zondag om 12.30 uur in De Kuip zal aanvangen.
pi_61779807
Het zit Feyenoord ook niet mee..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61779820
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:14 schreef venomsnake het volgende:
Het zit Feyenoord ook niet mee..
Hoezo, Hofland is toch hersteld.
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:16:22 #264
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61779835
Ongelofelijk.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:20:35 #265
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_61779919
Gio is toch ook passé, lood om oud ijzer allemaal. Alsof Hofland morgen gaat schitteren...
Gourmetten of steengrillen?
pi_61779933
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:10 schreef steeze het volgende:
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:22:40 #267
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61779959
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:20 schreef Silenus het volgende:
Gio is toch ook passé, lood om oud ijzer allemaal. Alsof Hofland morgen gaat schitteren...
Speelt nooit een slechte wedstrijd, zeker niet passé.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_61780021
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hoezo, Hofland is toch hersteld.
Dat dan weer wel..
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:27:56 #269
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_61780054
Misschien tof voor mensen die het duel niet kunnen zien (omdat ze geen Eredivisie Live hebben):
quote:
Dit weekend staat het duel tussen Feyenoord en Ajax op het programma. Een groot aantal mensen kunnen dit duel niet zien, maar FOK!sport heeft daar een oplossing voor. De Klassieker zal namelijk live op deze website worden verslagen.

Wil je geen minuut missen van het treffen tussen Feyenoord en Ajax? Zorg er dan voor dat je morgenmiddag rond de klok van 12:30 uur op FOK!sport aanwezig bent. Het bericht over de wedstrijd zal voortdurend worden bijgewerkt, zodat je niets van dit duel hoeft te missen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:30:12 #270
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61780098
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:27 schreef Sj0rSz het volgende:
Misschien tof voor mensen die het duel niet kunnen zien (omdat ze geen Eredivisie Live hebben):
[..]

Beter check je gewoon een van de vele jeugdige fansites (alá Fr12) en zoek je in de comments naar een van de vele links waardoor je het via je PC kunt bekijken voor de wedstrijd begint.
pi_61780112
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:30 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Beter check je gewoon een van de vele jeugdige fansites (alá Fr12) en zoek je in de comments naar een van de vele links waardoor je het via je PC kunt bekijken voor de wedstrijd begint.
Beter ga je gewoon naar de wedstrijd.
Elite
Tegen TTIP
  zaterdag 20 september 2008 @ 14:34:12 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_61780154
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:30 schreef Happel het volgende:

[..]

Beter ga je gewoon naar de wedstrijd.
Beter zit sta ik daar ook gewoon, doelde meer op degene die het dan zouden moeten hebben van een tekstoplossing via Fok.
pi_61780252
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:34 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Beter zit sta ik daar ook gewoon, doelde meer op degene die het dan zouden moeten hebben van een tekstoplossing via Fok.
Die moet je negeren, wankers zijn het.
Elite
Tegen TTIP
pi_61780309
quote:
Op zaterdag 20 september 2008 14:20 schreef Silenus het volgende:
Van Bronckhorst voegt tenminste daadwerkelijk nog iets toe als hij meedoet. Over Hofland heb ik zo nu en dan mijn twijfels.

Maar het is wellicht niet dat Hofland nu zo'n belangrijke inbreng heeft bij Feyenoord, maar meer dat zijn vervanger zoveel minder is dat Feyenoord zonder Hofland enorm aan stabiliteit inboet.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_61780403
Gio doet nog een test morgenochtend om te kijken of hij kan spelen, maar de kans is klein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')