Laten we eerst maar de wedstrijd afwachten voordat er een slotje op komt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:05 schreef Dr.Crane het volgende:
Ben het met Happel eens, 0-5 dus slotje svp.
quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:07 schreef sjimz het volgende:
als Feyenoord wint
Waarom is Feyenoord bij voorbaat al kansloos?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:10 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]![]()
![]()
Gaan ze 11 nieuwe spelers kopen vanmiddag dan?
Lucius, Greene, Bahiaquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is Feyenoord bij voorbaat al kansloos?
1.We hebben het altijd lastig tegen Ajax, net zoals jullie tegen PSV.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Waarom is Feyenoord bij voorbaat al kansloos?
Alsof dat helpt, de afgelopen jaren won Ajax daar ook met gemak.quote:Ze spelen thuis in een volle kuip tegen de grote rivaal.
Tsja zo kun je altijd wel dingen 'zoeken'.quote:Feyenoord maakt bij mij ook gewoon een goede kans op punten hoor al hoop ik van niet.
De bal is rond
Tegen Willem II was dat ook niet genoeg.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:16 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Lucius, Greene, Bahia
Sulejmani, Huntelaar, Suarez
Vorig jaar anders niet. En toen speelde Feyenoord overall ook een dramatisch seizoen.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:16 schreef Dr.Crane het volgende:
Alsof dat helpt, de afgelopen jaren won Ajax daar ook met gemak.
Toen had Feyenoord een vrijwel vollledig fitte, ingespeelde selectie die in topvorm was op dat moment. Ajax moest toen nog z'n vorm zoeken, net als wij dat nu moeten.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar anders niet. En toen speelde Feyenoord overall ook een dramatisch seizoen.
nee, toen hadden we een goede 1e seizoenshelftquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:17 schreef RayMania het volgende:
[..]
Vorig jaar anders niet. En toen speelde Feyenoord overall ook een dramatisch seizoen.
Dat valt wel mee. Ajax won drie keer op rij voordat Feyenoord - Ajax op het programma stond. Uit bij FC Utrecht (knap) en thuis van Roda JC en Heerenveen. Dus dat zegt niets.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:19 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Toen had Feyenoord een vrijwel vollledig fitte, ingespeelde selectie die in topvorm was op dat moment. Ajax moest toen nog z'n vorm zoeken, net als wij dat nu moeten.
Gast, lul jij nou een keer normaal met je stabiele negerts. Word jij wel serieus genomen in het dagelijkse leven?quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Ofschoon Ajax vele malen meer kwaliteit heeft (zeker met Huntelaar, Sno, Sulejmani) ben ik één van de weinigen die desondanks denkt dat Feyenoord toch kan winnen. Ik wil graag in clichématige argumenten vervallen, dus bij deze:
- Bij een klassieker als deze komen er altijd speciale krachten los waardoor kwaliteit, degelijkheid en taalkunde van ondergeschikt belang kunnen worden.
- Feyenoord speelt in de Kuip, als ze er éénmaal achter gaan staan weet je noot wat het teweegbrengt (bij de stabiele négers en consorten in het elfal van Feyenoord.)²
Ja, dat zou zomaar kunnen gebeuren, zeker als je ziet hoe van Basten omgaat metj vedette Huntelaar. Aan de andere kant, Huntelaar heeft zijn eerste goals gemaakt, en als zijn chassis eindelijk begint te draaien eindigt de teller aan het einde van het seizoen vaak op een solide 35/40 goals.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Ik heb een voorgevoel dat Ajax veel kansen gaat krijgen en er maar zeer weinig van gaat benutten.
Zo zie ik het zelf ook, ze moeten het veld breed houden. Wat dat betreft is het voor Feyenoord heel jammer dat ze nog niet echt hebben kunnen genieten van quicksilver Slory.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:35 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Gast, lul jij nou een keer normaal met je stabiele negerts. Word jij wel serieus genomen in het dagelijkse leven?
nou, dat is ook echt schokkendquote:Op zaterdag 20 september 2008 11:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
, zeker als je ziet hoe van Basten omgaat metj vedette Huntelaar.²
Ja, van Basten heeft het altijd aan de stok met spitsen. Lijkt wel een psychologisch aspect, hij heeft het reeds aan de stok gehad met Van Nistelrooy, met Dirk Kuijt, en hij heeft in verleden kritiek geuit op 's werelds best betaalde speler van het moment: Zlatan Ibrahimovic.quote:Op zaterdag 20 september 2008 11:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nou, dat is ook echt schokkend...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |