Het enige probleem daarmee is dat sommige mensen zullen het gewoon niet doen,quote:Op donderdag 18 september 2008 02:27 schreef star_gazer het volgende:
Zorgen dat de andere kant van de lijn ook skype gebruikt?
voor de minder goed lezendenquote:Op donderdag 18 september 2008 02:31 schreef leolinedance het volgende:
Waarom in klaagbaak trouwens trouwens? Ik zie geen klacht.
Voor de minder goed omschrijvende:quote:Op donderdag 18 september 2008 02:37 schreef zkr623 het volgende:
[..]
voor de minder goed lezenden![]()
ik formuleer de klacht als volgt:
Klacht: Niet kunnen bellen, doordat allerleie dagelijkse kosten niet eens te betalen zijn....
werkt dat ook bij mobieltjes dan??quote:Op donderdag 18 september 2008 03:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Koop een microfoon , koop een micro voor de vrouw in kwestie stuur de microfoon op en doe via msn audio gesprek
Dat kan maar aangezien jij geen abo hebt en dus neem ik aan geen onbeperkt internet op je mobieltje kunt krijgen word dat wel wat lastig...quote:Op donderdag 18 september 2008 03:16 schreef zkr623 het volgende:
[..]
werkt dat ook bij mobieltjes dan??
Flexplekken werken vaak met VoIP telefoons, waarop je moet inloggen, zodat je ook je eigen nummer mee kan nemen naar een Flexplek... maar het is een poging waard. En vervolgens kun je bij een geslaagde poging een hoop ophef over bedrijfsbeveiliging gaan maken, en wellicht houd je er nog iets aan over ook...quote:Op donderdag 18 september 2008 07:13 schreef JDude het volgende:
Wandel een slecht bewaakt kantoor binnen en ga op de eerste de beste vrije "flexplek" zitten bellen.
De TS zal een krediet registratie hebben bij de BKR. En daar kijken telefoonbedrijven ook naar.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wist niet dat er mensen zijn die geen telefoonabbonement mogen nemenWanneer wordt dat recht je dan ontzegt?
Dan nog blijft die kredietering 5 jaar staan. Bedrijven kunnen je heel makkelijk er in krijgen, maar jezelf er uit krijgen is ontzettend moeilijk.quote:Op donderdag 18 september 2008 09:03 schreef spijkerbroek het volgende:
Als je nou eerst je financiële situatie op orde maakt, dan heb je daarna geen problemen meer.
Dat boeit niet.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:01 schreef stbabylon het volgende:
Dan nog blijft die kredietering 5 jaar staan. Bedrijven kunnen je heel makkelijk er in krijgen, maar jezelf er uit krijgen is ontzettend moeilijk.
Zeikerige zuurpruim.quote:Op donderdag 18 september 2008 08:48 schreef Kopbal het volgende:
Post eens normaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |