Ik weet nu al wat die burgemeester zou antwoorden. Laf figuur.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:47 schreef IHVK het volgende:
Dus een inwoner van Gouda zegt dat het overdreven wordt.
Met dank aan onze zeer objectieve(zogenaamd linkse) media is dit wat de Dag lezende Nederlandse bevolking denkt.
http://www.dag.nl/1010107(...)p-voor-Oosterwei.htm
Worden de problemen in de Goudse wijk Oosterwei door de media overdreven?
Ja
9%
Nee
91%
Lastig..
Hij legt de schuld bij de media en bij connexxion.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:01 schreef Meki het volgende:
Waarom, laf moet hij als Wilders gedragen ??
Dat de media overdrijven (en vooral de Telegraaf) lijkt me bijna een feit.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:05 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Hij legt de schuld bij de media en bij connexxion.
Dat vind ik laf.
Waarom gebruik jij de Telegraaf altijd als bronquote:Op vrijdag 19 september 2008 19:05 schreef Meki het volgende:
Kwam de Telegraaf daar provoceren. heel goed dat ze snel daar uitgejaagd zijn.
Achterwillens heb je ook nog, grotendeels ook geen slechte wijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:42 schreef sizzler het volgende:
[..]
Dan hou je drie wijken over die wel gaan: Plaswijck, Bloemendaal en Goverwelle.
Ga er eens wonen. Ik ken mensen die er wonen of hebben gewoond, is een hel. Veel criminaliteit, veel overlast op straat en weinig controle door de politie.quote:Op zaterdag 20 september 2008 00:36 schreef Ali_Ilegali het volgende:
Kom er net vandaan en het was er gewoon rustig![]()
Was precies in het epicentrum 't wielBinnen zitten daar een paar gewoon chill een film te kijken
![]()
Staan wat mensen buiten te hangen maar doen je niks![]()
Ken er ook mensen maar die hebben niet zoveel problemen, maar het gaat erom dat de media het verhaal opzweeptquote:Op zaterdag 20 september 2008 22:17 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ga er eens wonen. Ik ken mensen die er wonen of hebben gewoond, is een hel. Veel criminaliteit, veel overlast op straat en weinig controle door de politie.
Bronquote:Steekincident in Gouda
In de Goudse wijk Achterwillens is dit weekeinde een 19-jarige agent in opleiding neergestoken. De politiestudent werd in zijn bil geraakt. De wond is gehecht en hij is inmiddels weer thuis.
Het steekincident vond plaats buiten diensttijd, schrijft het AD. Twee jongens riepen iets naar de agent in opleiding, maar die kon dit niet verstaan omdat hij een walkman op had. Toen hij zijn oordopjes uitdeed, riep één van de twee jongens "ik steek je dood" en haalde uit met een mes.
Misverstand
Tijdens het verhoor zou één van de verdachten hebben gezegd dat er sprake was van een persoonsverwisseling. Het tweetal had iemand anders willen neersteken.
van de FPquote:Goedemorgen Nederland-presentatrice Raja Felgata is dit weekend met eigen ogen gaan bekijken hoe erg het gesteld is met de overlast van Marokkaans straattuig in de Goudse wijk Oosterwei. Zo erg kan het toch niet zijn meende Raja, die zelf een Marokkaanse achtergrond heeft. Ze startte tijdens haar bezoek een dialoog op met een groep jongeren uit de wijk.
Na afloop moest ze echter constateren dat er spullen van haar gejat waren. ''Het is helemaal niet mijn bedoeling om olie op het vuur te gooien of mee te doen aan een bepaalde beeldvorming over deze jongeren, maar ik merkte wel dat ik was bestolen na die middag", aldus de presentatrice vanochtend in Goedemorgen Nederland.
Felgata was het eerste Marokkaanse gezicht van de lokale Amsterdamse zender AT5. Ook presenteerde ze voordat ze naar de KRO ging programma's voor de Nederlandse Moslims Omroep
De loftrompet uitsteken voor degenen die al die ellende hier zijn komen brengen.quote:De Dag van de Arbeid - 1 mei - is voor burgemeester Cornelis reden een ode te brengen aan de Marokkaanse gastarbeiders die zon veertig jaar gelden naar Gouda zijn gekomen.
Yup.quote:Op vrijdag 19 september 2008 17:05 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan is het bij voorbaat al niet waar ofzo?
Elsevier idem.quote:Maar hier heb je een andere link, kun je lezen hoe deze lezers er over denken.
http://www.elsevier.nl/web/Nieuws/Politiek/Straatterreur-Gouda-is-islamitische-intifada.htm?forum=189348&message=557083&showall=true
quote:Op maandag 22 september 2008 12:52 schreef EdvandeBerg het volgende:
De loftrompet uitsteken voor degenen die al die ellende hier zijn komen brengen.![]()
De consul had een vooruitziende blikquote:Volgens hem zullen de keramiekdagen van dit jaar een zeer positieve impact hebben op de Marokkaanse gemeenschap in Gouda en de rest van Nederland.
Als je honderdvijftig raddraaiers hebt, en nog zo'n tweehonderd extra semi-tuig wat op straat hangt, en je kunt er vier een fikse straf geven vanwege voldoende bewijs, zet dat nog steeds niet heel veel zoden aan de dijk als het gaat om de sfeer in de wijk.quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef Posdnous het volgende:
Zo moeilijk is het allemaal niet hoor. gewoon een kwestie van die mennekes oppakken en een flinke straf geven.
Uitzetten.. samenscholingsverbod.
. Wilders.
.
Dan zorg je dat je voldoende bewijs hebt hequote:Op maandag 22 september 2008 12:57 schreef speknek het volgende:
[..]
Als je honderdvijftig raddraaiers hebt, en nog zo'n tweehonderd extra semi-tuig wat op straat hangt, en je kunt er vier een fikse straf geven vanwege voldoende bewijs, zet dat nog steeds niet heel veel zoden aan de dijk als het gaat om de sfeer in de wijk.
Die knullen waren gewoon ezeltje prik aan het spelen. En die lompe hollander liep er gewoon tussen door. Die jongens probeerde hem nog te waarschuwen maar door zijn mp3-speler hoorde hij ze niet. Een ongelukkig incident. En die zijn vorig jaar met 30% afgenomen. Die jongens verdienen juist alle lof dat ze in het kader van integratie oud-hollandsche spelletjes proberen.quote:Op maandag 22 september 2008 11:05 schreef sizzler het volgende:
[..]
Bron
Ik zie de burgemeester al: ja er was een steekpartij maar dat was een vergissing dus er is eigenlijk he-le-maal niets aan de hand.
quote:Op maandag 22 september 2008 12:55 schreef Posdnous het volgende:
oppakken en een flinke straf geven
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |