De anatomie van een vrouw is je vreemd?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:23 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
graag
Mag ik dan je poesje zien?
quote:En hoop natuurlijk dat er altijd respect wordt getoond aan iedereen
Wat klopt er hier niet?quote:Al een jaar of 3 ben ik de fokforums vaak aan het chekke
Hoezo?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:24 schreef Misstique het volgende:
[..]
De anatomie van een vrouw is je vreemd?
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:24 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
[..]
Wat klopt er hier niet?
Je reactie beantwoordt mn vraag al.quote:
Want? waarom zou ik haar poes niet mogen zien? Of zit jij met andere dingen in gedachte als ik?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:28 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je reactie beantwoordt mn vraag al.
Als je aan haar boezem gedrukt zit zie je niks meer.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:29 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Want? waarom zou ik haar poes niet mogen zien? Of zit jij met andere dingen in gedachte als ik?
Zullen we dat een keer demonstreren?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je aan haar boezem gedrukt zit zie je niks meer.
Ga ik het nog uitleggen ook..
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:39 schreef Misstique het volgende:
[..]
Als je aan haar boezem gedrukt zit zie je niks meer.
Ga ik het nog uitleggen ook..
Kan je dat painten?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
![]()
En wat nu als ik met mijn achterhoofd tussen haar boezem lig? Kan ik dan wel naar haar poesje kijken?
Ik stem voor een demonstratiequote:Op woensdag 17 september 2008 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer demonstreren?![]()
A_A weet dat ik een poesje krijg over een paar weekjes....
Puickend idee.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:41 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Zullen we dat een keer demonstreren?![]()
Zoiets vermoedde ik al.quote:A_A weet dat ik een poesje krijg over een paar weekjes....
Uhuhquote:Op woensdag 17 september 2008 23:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
[..]
Zoiets vermoedde ik al..
Sinds 12 oktober 1999.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef Sateman het volgende:
Heb nog een kleine vraagje: Hoelang Fokke jullie al?
Direct geregistreerd, veel langer was het er ook nog niet.quote:(hebben jullie je direct geregistreed of ook eerst een tijdje "alleen gekeken"?
mag ik met mijn penis je wang aanraken?quote:Op donderdag 18 september 2008 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Sinds 12 oktober 1999.
[..]
Direct geregistreerd, veel langer was het er ook nog niet.
Waarde collega, ik zal je uitspraak ondersteunen m.b.v. een illustratie.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:22 schreef Misstique het volgende:
Ik wil hiermee even extra benadrukken wat een epic fail dit topic is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |