Is het nou zo moeilijk om normaal en vriendelijk te posten?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Solidius het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de beta wel gespeeld?! PVP (c.q. Open-RVR) is wat WAR tot een succes maakt.
De diehard PVP'ers verlaten massaal WoW en AoC (de laatste heeft al bijna geen playerbase meer, maar goed) om WAR te gaan spelen. Vrijwel alle WoW PVP guilds komen naar WAR, natuurlijk omdat de PVP zuigt he?
Seriously, get your facts straight.
Je verlult jezelf al voor me. De mensen die WoW PvP goed vinden wens ik veel plezier met WAR en hun apparente kutleven.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Solidius het volgende:
[..]
Heb je uberhaupt de beta wel gespeeld?! PVP (c.q. Open-RVR) is wat WAR tot een succes maakt.
De diehard PVP'ers verlaten massaal WoW en AoC (de laatste heeft al bijna geen playerbase meer, maar goed) om WAR te gaan spelen. Vrijwel alle WoW PVP guilds komen naar WAR, natuurlijk omdat de PVP zuigt he?
Seriously, get your facts straight.
Overdrijven is ook een zaak, inb4 Juup ©.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:57 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Jij moet is nodig een meisje in levende lijven zien vriend, want serieus, jij bent contact gestoord en waarschijnlijk ruik je ook niet al te fris, want jij bent iemand die leeft volgens de regels van een nerd dus jij wast je sporadisch.
Ik suggereer toch nergens dat ik WoW PvP goed vind? WAR heeft naar mijn mening gewoon het beste PvP systeem dat er momenteel op de MMORPG markt te krijgen is. Open-RvR is echt hilarisch.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:08 schreef Klautje het volgende:
[..]
Je verlult jezelf al voor me. De mensen die WoW PvP goed vinden wens ik veel plezier met WAR en hun apparente kutleven.
WoW PvP![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je IQ overeenkomt met de waarde van bovenstaande tekst zal ik je een serieuze reactie maar besparen.quote:
"De diehard PVP'ers verlaten massaal WoW en AoC"quote:Op woensdag 17 september 2008 23:22 schreef Solidius het volgende:
Ik suggereer toch nergens dat ik WoW PvP goed vind?
Ja man, beste ooit!!! Ooit gedacht aan Guild Wars wat zelfs nu nog, ondanks al het gepoep, 9001x beter is dan jouw games? En dat zonder te hoeven levelen voor het leven. Ja, je eigen leven.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:22 schreef Solidius het volgende:
WAR heeft naar mijn mening gewoon het beste PvP systeem dat er momenteel op de MMORPG markt te krijgen is. Open-RvR is echt hilarisch
Dus <vul willekeurig getal in> keer zonder rewards in dezelfde BG's faction grinden vind jij een goed PvP systeem?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:30 schreef Klautje het volgende:
[..]
"De diehard PVP'ers verlaten massaal WoW en AoC"
Diehard PvPers? In WoW en AoC? Zelfs CS:S en TF2 zijn betere MMORPGs () wat PvP betreft. Clowns.
[..]
Ja man, beste ooit!!! Ooit gedacht aan Guild Wars wat zelfs nu nog, ondanks al het gepoep, 9001x beter is dan jouw games? En dat zonder te hoeven levelen voor het leven. Ja, je eigen leven.
Volgens mij is de groep gamende nerds groter dan de groep casual en quasi-professional tegenwoordig. De wereld, wat doe je
Wat is een BG faction grinden? En sinds wanneer hebben grinden en PvP met elkaar te maken?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:40 schreef Solidius het volgende:
[..]
Dus <vul willekeurig getal in> keer zonder rewards in dezelfde BG's faction grinden vind jij een goed PvP systeem?
Faction points grinden in de arena's (battlegrounds) zodat je guild hoger op de ladder komt te staan?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:43 schreef Klautje het volgende:
[..]
Wat is een BG faction grinden? En sinds wanneer hebben grinden en PvP met elkaar te maken?![]()
Als je het over Guild Wars hebt: post aub een plaatje van jezelf. Ik wil genieten van je, baas.
WAT DE HEL JONGEN, BEN JE FOKKING NIET NORMAAL. Arena's? BATTLEGROUNDS? GRINDEN? FACTION POINTS?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:50 schreef Solidius het volgende:
[..]
Faction points grinden in de arena's (battlegrounds) zodat je guild hoger op de ladder komt te staan?
-zucht-quote:Op woensdag 17 september 2008 23:52 schreef Klautje het volgende:
[..]
WAT DE HEL JONGEN, BEN JE FOKKING NIET NORMAAL. Arena's? BATTLEGROUNDS? GRINDEN? FACTION POINTS?
Gozer...
Fokking niet normaal man.
Waar jij het over hebt is voor de casual gamers, ouderen, kinderen...quote:Op woensdag 17 september 2008 23:53 schreef Solidius het volgende:
[..]
-zucht-
http://guildwars.wikia.com/wiki/Faction_(Balthazar)
Ja, er is Faction. Faction is er om ervoor te zorgen dat mensen die bijna enkel geïnteresseerd zijn in PvP ook aan skills kunnen komen. Als je meer van de PvE bent, oftewel iedereen 99% van de mensen die WoW/WAR speelt, krijg je die standaard. Faction hoef je niet te grinden tenzij je (guild) haast he(ef)(b)t, maar je kan het wel grinden of kopen met ingame of echt geld. De "battlegrounds" waar jij het over hebt zijn voor casual gaming en noobs ownen, a.k.a. voor de lol en niet voor "faction grinden", "gear" of "rank".quote:Op donderdag 18 september 2008 00:15 schreef Solidius het volgende:
[ afbeelding ]
Maar je weet dus wel wat faction is.
Je snapt het nog steeds niet he? WAR heeft WORLD PvP, dat betekent dat je overal buiten steden je tegenstanders kunt tegenkomen, slachten, en looten. Nogmaals, het is een PvP georiënteerde game, je krijgt veel exp voor het omleggen van spelers (meer dan van monsters). GW en WoW zijn instanced PvP games, je kunt alleen PvP'en als je daarvoor naar een bepaalde plaats gaat. En ja, WoW is meer PvE georiënteerd.quote:Op donderdag 18 september 2008 00:38 schreef Klautje het volgende:
Als je meer van de PvE bent, oftewel iedereen 99% van de mensen die WoW/WAR speelt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |