Mag ik mee doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je bent vast jaloers, of niet?
Maar watquote:Op woensdag 17 september 2008 22:41 schreef Vamps het volgende:
[..]
![]()
Er moet toch iets zijn dat haar afschrikt?
Vampsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Omg, maar als RenRen Seekfam is, wie is Seekfam dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Seekfam is hier niet eens de echte mafkees, maar dat ben jij!
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef -SG- het volgende:
[..]
VampsIk schrok echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The first casualty of war is innocence'
Zien zienquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
hahah, ach mich, jij bent altijd lief![]()
zal ik es een heeeeel oude schoolfoto posten?
En ik dan?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
You know itquote:Op woensdag 17 september 2008 22:44 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Seekfam is hier niet eens de echte mafkees, maar dat ben jij!
Dat is geheim!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Omg, maar als RenRen Seekfam is, wie is Seekfam dan??!
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik schrok echt.Ja he!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little knowledge is a dangerous thing.
Dat is geheim!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Omg, maar als RenRen Seekfam is, wie is Seekfam dan??!
Zien!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef Hyman het volgende:
Geduld hebben Fonsieeeequote:Op woensdag 17 september 2008 22:49 schreef Bakakame het volgende:
Maar waar blijft die oude schoolfoto nou?
Ahhhhwwquote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
Vroegah was ik dus wel een poepie![]()
[ afbeelding ]
Ik was al bang dat ik er wat van moest gaan zeggen, maar gelukkig heb je het zelf door!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude foto's zijn supervet altijd.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:50 schreef Hyman het volgende:
Vroegah was ik dus wel een poepie![]()
[ afbeelding ]
Maar jij hebt reden tot arrogantie!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:51 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ahhhhww. Wat schattig, je kijkt echt zo van OMG WTF
.
Ik heb er ook nog ergens zo een, van de kleuterschool, maar dan fucking arrogant.
Nice one.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:52 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Maar jij hebt reden tot arrogantie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |