JA...quote:Op woensdag 17 september 2008 22:26 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Ja maar toen deed internet ineens allemaal kut enzo.
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Houd ook van jou ja.
Anyway, ik heb een afschuwelijke schoolfoto!
*Zoekt..
Hebben hebben, zien zien!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Houd ook van jou ja.
Anyway, ik heb een afschuwelijke schoolfoto!
*Zoekt..
Backstabber!!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ja, dat Vamps het niet kan betekent niet dat we 't allemaal niet kunnen!
Gooi je haren los, babe.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:27 schreef Bakakame het volgende:
Oh shit, morgen schoolfotograaf.. Zal ik normaal op de foto gaan of moet ik iets speciaals doen?
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hey, als jij moest kiezen tussen jou en Ren, dan wist je het toch zeker ook wel!
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hey, als jij moest kiezen tussen jou en Ren, dan wist je het toch zeker ook wel!
quote:
Doe prisonbreak stijl.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Heb ik al!
Dus ik denk dat het gewoon weer een normale foto wordt..
Ik heb fenzquote:Op woensdag 17 september 2008 22:28 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Zo met een bordje erbij?quote:
Nee, maak je maar geen zorgen! Onze quality time komt nogquote:Op woensdag 17 september 2008 22:30 schreef Vamps het volgende:
[..]
Omg... is het naai-Vamps-'o clock ofzo?
Jij bent langzaammmmmquote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef liiszle het volgende:
jullie gaan snellll
Sweeeet.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Nee, maak je maar geen zorgen! Onze quality time komt nog
Het was wéér Dinges!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:31 schreef seekfaM het volgende:
Die gene van die schoolfoto moet ook nog even uploaden
Ja, dat doen we om indruk te maken op jou, zodat jij denkt 'goh wat zijn zij snel en stoer en wat schiet hun postaantal omhoog!'quote:
Ja Weer Dinges maar ik denk dat het deze keer wel een adnere dinges is als ik het goed heb dan teminste.quote:
Neen, het was dezelfde Dinges!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:33 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ja Weer Dinges maar ik denk dat het deze keer wel een adnere dinges is als ik het goed heb dan teminste.
Ik ben niet zo goed in namen en namen opzoeken kost ook weer tijd :'D
Nee, die meneer was stomquote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef liiszle het volgende:
hahaha, vet schattig mich!
Niet blowen + schoolfoto = niet goed?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:34 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Wat heb jij opNiet blowen en schoolfoto =- dat gaatn eit goed smaen :'D
Hihiquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Omgz!!!! Onze leerlingnummers verschillen maar met 2540! Dit moet wel meant to be zijn!
Onder de gordelquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef Sjoegerd het volgende:
Niet eens een verkapte TVP, maar gewoon right in the face!
*Checkquote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet blowen + schoolfoto = niet goed?
Dus wat je zegt is dat ik morgen nog even een joint moet regelen?![]()
Ik haat schoolfoto'squote:Op woensdag 17 september 2008 22:36 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Normaal ben je leukerder, andere foto;s
Dat lijkt me vrij logisch.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:35 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Niet blowen + schoolfoto = niet goed?
Dus wat je zegt is dat ik morgen nog even een joint moet regelen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |