Omdat je moet blijven sms'en!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:19 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Mich is het! Hoe kun je dát nou vergeten?!
quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jawel!Je kan het proberen, maar het helpt niet, denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
OHquote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OH, maar daar ging dat stukje niet over
Shit we moeten .....dinges? redden!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:20 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Omdat je moet blijven sms'en!
Word geen dingus
Multitasken is niet goed voor mannetjesquote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef seekfaM het volgende:
[..]
OHik verkeerd begrepen heb dan dus
Laten we niet meteen generaliseren.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Multitasken is niet goed voor mannetjes
En als we het nou met z'n allen doen? Als een mantra?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Je kan het proberen, maar het helpt niet, denk ik![]()
.
Het lukt wel vrij aardig moet ik toezeggenquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Multitasken is niet goed voor mannetjes
Hihiquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Bakakame het volgende:
[..]
En als we het nou met z'n allen doen? Als een mantra?
Dingues WIE?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:21 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Shit we moeten .....dinges? redden!
Waarom eigenlijk? Wie is dinges? Doet het er toe? Ach, laat ook maar!
Jawelquote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Laten we niet meteen generaliseren.
Ja, dat Vamps het niet kan betekent niet dat we 't allemaal niet kunnen!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:22 schreef Vamps het volgende:
[..]
Laten we niet meteen generaliseren.
Dit bedoel ik maarquote:Op woensdag 17 september 2008 22:23 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Het lukt wel vrij aardig moet ik toezeggenmaar ik weetn iet of mijn wiksunde er onderlijd of dat mijn taal gebruik het niet leuk vind -O_
Toena ga nou niet slapn het is net leuk hier en dan gaj weer weg hoor verpester!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Douche-se.
Zal ik gaan slapen, of niet. Ik ben ineens niet meer moe.
Blijven!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Douche-se.
Zal ik gaan slapen, of niet. Ik ben ineens niet meer moe.
Houd ook van jou jaquote:Op woensdag 17 september 2008 22:24 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Toena ga nou niet slapn het is net leuk hier en dan gaj weer weg hoor verpester!
Ja maar toen deed internet ineens allemaal kut enzoquote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef Vamps het volgende:
[..]
Blijven!!
Gisteren glipte je er ook ineens tussenuit.
Showen!!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:25 schreef Mich92 het volgende:
[..]
Houd ook van jou ja.
Anyway, ik heb een afschuwelijke schoolfoto!
*Zoekt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |