owquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
Er is niemand beter !
En daar komt bij.. iedereen die mij kent , en weet dat ik een relatie met haar heb die denkt wel twaalf keer na voordat hij/zij/het wat uithaalt![]()
Ik sta er niet om bekend om rustig te blijven en lief te doen en dergelijke.
hihihihiquote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, alles ebola.
Ik moest even kijken of jullie niet weer over me aan het roddelen waren.
[..]
Hoi.
Wil je dat?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, alles ebola.
Ik moest even kijken of jullie niet weer over me aan het roddelen waren.
[..]
Hoi.
Hoe kom je op die gedachte?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef gers het volgende:
maar viking ben je nu niet bang dat je noorse vriendingebanged wordt door 3 negers als je aan het werk ben
Gewoon, seks?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kom je op die gedachte?![]()
Serieus, dat vraag ik me af.
teveel gefoktquote:Op woensdag 17 september 2008 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel .. ik hoop het ook.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:10 schreef gers het volgende:
[..]
ow![]()
dan hoop ik dat je niet boos wordt
Ik heb handlangers, helaas verlult deze weer allesquote:Op woensdag 17 september 2008 23:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen als het lieve dingen zijn. Oh, en s.v.p. niet m'n foto plaatsen in topics
.
Ik had geen ander antwoord van jou verwachtquote:
Stiekem wil je dat welquote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Alleen als het lieve dingen zijn. Oh, en s.v.p. niet m'n foto plaatsen in topics
.
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had geen ander antwoord van jou verwacht
ken je dat etenquote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel .. ik hoop het ook.
Ik heb dan altijd de neiging om mijn zwaard te pakken.![]()
Of wel .. Ik heb een tijd Taj-Jitsu gedaan ( kruising tussen Nin jitsu en Tai Chi ) , dus ik klap je er gewoon 1 voor als je aan mijn Noorse schone zit !
Dan doe ik mijn harnas aan.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:13 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Wel .. ik hoop het ook.
Ik heb dan altijd de neiging om mijn zwaard te pakken.![]()
Of wel .. Ik heb een tijd Taj-Jitsu gedaan ( kruising tussen Nin jitsu en Tai Chi ) , dus ik klap je er gewoon 1 voor als je aan mijn Noorse schone zit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |