Ik slkaap er ook altijd slecht van. Tellen die posts die jij verwijderd hebt nog wel mee in mijn postcountquote:Op woensdag 17 september 2008 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga opk slapen. Ben benieuwd hoeveelste ik geworden ben in de postlijst van morgen. Ik ga er slecht van slkapen HAHAHAHA.
Heeft ie je wiet gevonden?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:37 schreef Gupje het volgende:
Het stinkt hier naar brand! Me vader zit weer te stoken
Kijken naar de matjes.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
ZOMG IK WAS NAAR DEN HAAG TOCH
En toen heb je niet even een nieuw toetsenbord gekocht?quote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
Ik post ze in de R&P scquote:Op woensdag 17 september 2008 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En je maakt geen printscreen voor deze trouwe Hayden poster? Ik ben teleurgesteld in je. Ik ga denk ik maar verhuizen naar de R&P SC, als die er is. Stelletje eikels hier.
Nee.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toen heb je niet even een nieuw toetsenbord gekocht?
Rookse..quote:Op woensdag 17 september 2008 22:39 schreef Gupje het volgende:
[..]
Ja en dat stookt hij nu weg in de openhaard denk dat ik op het dak ga zitten!
En je leeft nogquote:Op woensdag 17 september 2008 22:38 schreef BigKahuna het volgende:
Hahaha ik was in de schilderswijk en toen hadden 2 van die haagse sjonnies ruziequote:
Raak anders in een coma.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:36 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ga opk slapen. Ben benieuwd hoeveelste ik geworden ben in de postlijst van morgen. Ik ga er slecht van slkapen HAHAHAHA.
Yallah yallah !!quote:Op woensdag 17 september 2008 22:47 schreef reetveter het volgende:
wallah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |