abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63376026
Helemaal mee eens.
  dinsdag 9 december 2008 @ 08:20:53 #52
234522 Alexxeno
Mallebabbe = vierkant
pi_63869704
Mmmmm wat een sexy vrouw, daar wil ik de beschuitfabriek wel mee plunderen.
Waarom een handtekening als je een vingerafdruk hebt....
pi_63870861
wtf vanwaar deze kick
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:53:07 #54
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_63872954
Wat genant allemaal.
Het leven is geen lolletje in cadeauverpakking, dat blijkt maar weer.
Ik heb geen idee wat er precies gebeurd is. Als buitenstaander kan ik hooguit constateren dat het leven deze Elly niet veel goeds gebracht heeft.
Het is inderdaad vaak aan iemand af te zien, in hoeverre men door het leven gegeseld is.
Wat ik wel stuitend vind, is dat de mensen die het interview hebben afgenomen, een trap in hun achterste verdienen. Ze hadden er ook voor kunnen zorgen dat ze en beetje opgeknapt werd, en die gore vlek op het bankstel had niet perse in beeld gehoeven.
Het feit dat deze vrouw weinig gevoel voor decorum over heeft, wil natuurlijk nog niet zeggen dat de mensen die haar in beeld brengen, zelf geen fatsoen in hun donder hoeven te hebben.
Wat men vaakt vergeet is dat alles wat een ander overkomt ons ook zou kunnen gebeuren.

Triest, but that's life. Het is zeker geen feest, als je niet zelf voor de aanleiding (voor een feestje), de drank en de hapjes zorgt
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:40:33 #55
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_64075162
Volgens mij is het Rob de N. en Belinda M. topic vol, dus plaats ik het maar even hier.

Daar gaan we weer.

UTRECHT - De zoveelste rechtszaak tussen Rob de Nijs en Belinda Meuldijk is dinsdag bij de rechtbank in Utrecht aangehouden voor bemiddeling, op verzoek van hun autistische zoon Joshi.
Rob de Nijs had een kort geding aangespannen om Belinda Meuldijk uit de voormalige echtelijke woning te krijgen.

Rob de Nijs voerde aan dat hij zelfs zijn pensioen heeft moeten aanspreken, omdat Belinda Meuldijk weigert te vertrekken uit de woning in Bosch en Duin.

Volgens zijn advocaat kan hij dat financieel niet lang meer volhouden. Meuldijk moest in november eigenlijk al weg zijn.Volgens Meuldijk maakt De Nijs het haar onmogelijk te verhuizen omdat hij geen alimentatie betaalt.

Bron: nu.nl

Zielig weer; hij moet z'n pensioen er doorheen jassen en zij heeft helemaal geen geld omdat hij geen alimentatie betaald.
Maar zij werkt toch ook gewoon en haar scharrel is toch hondentrainert? Misschien moet Jet dan maar een baan bij de lokale Spar achter de kassa nemen zodat Rob alimentatie kan betalen en Belinda, Scharrel en Zoon een huisje kunnen betalen; ik zie gelijkenissen met het kerstverhaal.
But till then tramps like us baby we were born to run
  woensdag 17 december 2008 @ 00:31:19 #56
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64076485
@doeka ,ik moet erg om je lachen hoe jij het schrijft over dat onderste zinnen Maar ik denk wel dat het aan Jet ligt of niet?
  woensdag 17 december 2008 @ 00:48:15 #57
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_64076714
quote:
Op woensdag 17 december 2008 00:31 schreef Haaibaaike het volgende:
@doeka ,ik moet erg om je lachen hoe jij het schrijft over dat onderste zinnen Maar ik denk wel dat het aan Jet ligt of niet?
Ik heb Rob de N. net bij de herhaling van Boulevard gezien. Mijn God wat wordt-ie oud! Geen wonder dat-ie zich zorgen maakt over z'n pensioen. De man had een blauwe houtje-touwtje jas aan met capuchon! Hoe met dat nou met de liefdesbaby met Jet?
Die krijgt een stokoude vader met een houtje-touwtje jas met een capuchon! En een moeder die de kost moet verdienen bij de Spar omdat de vorige vrouw van zijn/haar vader het oude huis niet uit wil. En daarom moeten ze in een kleine sociale huurwoning wonen. Drama!
  woensdag 17 december 2008 @ 10:48:30 #58
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64081461
Arme baby als het ooit komt met zo'n oude pa ik gun ze de liefdesbaby wel hoor! Maar papa Rob is wel oud voor zo'n kleintje !
  Moderator / Miss SHO woensdag 17 december 2008 @ 17:11:11 #59
22592 crew  Ole
pi_64093428
Heb toch maar een deel 3 geopend hoor!

Rattengate #3 The dirt continues
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 17 december 2008 @ 18:33:24 #60
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_64095540
quote:
Op woensdag 17 december 2008 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Arme baby als het ooit komt met zo'n oude pa ik gun ze de liefdesbaby wel hoor! Maar papa Rob is wel oud voor zo'n kleintje !
Ja, maar die jas, die jas!
pi_64096704
Beste Fokkers,

Ik vind het oneerbiedig hoe er in dit topic over mijn eerdere ex-vrouw word gesproken, terwijl het overduidelijk is dat deze vrouw geestesziek is.

Ik hoop op wat meer respect voor haar, en wat meer respect voor mijn privacy!

Hoogachtend

Rob de Nijs
Oh ik ben rijker dan ik ooit had kunnen dromen, ik heb Jet haar liefde, elke nacht slaapt zij naast mij!
  donderdag 18 december 2008 @ 10:11:19 #62
137158 Elounda
the world is yours!
pi_64111720
quote:
Op woensdag 17 december 2008 19:17 schreef RobdeN het volgende:
Beste Fokkers,

Ik vind het oneerbiedig hoe er in dit topic over mijn eerdere ex-vrouw word gesproken, terwijl het overduidelijk is dat deze vrouw geestesziek is.

Ik hoop op wat meer respect voor haar, en wat meer respect voor mijn privacy!

Hoogachtend

Rob de Nijs
Geachte heer of mevrouw Knoop,
U is een grapjas.

Hoogachtend,
Belinda Meuldijk
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')