Dan kan ie misschien goed acteren.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:39 schreef hierissieweer het volgende:
Overigens, mijn moeder en mijn zus zijn hem wel eens tegengekomen en hij was gewoon normaal, niet arrogant, niet uit de hoogte noch nep-aardig.
Weet dat ie een paar keer per jaar bij de gehandicapten optreed op de instelling waar hij vlakbij woont...quote:Op woensdag 17 september 2008 21:40 schreef Yi-Long het volgende:
Heb je het publiek van Rob de Nijs gezien? Daar zou ik ook op neerkijken!
Dat denk ik eerder.....quote:Op woensdag 17 september 2008 21:49 schreef tong80 het volgende:
Het mens is zwaar psychiatrisch patient.
Dat is zo.quote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 17 september 2008 22:11 schreef doeka het volgende:
Ik vind het een beetje een sneu verhaal; dit is duidelijk een vrouw met een psychiatrisch verleden.
Lullig om op deze manier iemand zo onderuit te halen.
Het is trouwens ook beneden alle peil om een psychiatrisch patient voor de camera te slepen of in zo'n blad te misbruiken.
Ja dat moet!quote:
Baaike, ik dacht altijd dat Elly de dooie ex van de dooie Dré was. Of haal ik nu alle Elly's door elkander?quote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Haaibaaike het volgende:
Ze waren 12 jaar getrouwd.! Inderdaad laag van de camera-mensen en de bladen dat ze Elly gebruiken terwijl ze psychiatrisch patient is
quote:Op woensdag 17 september 2008 23:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Baaike, ik dacht altijd dat Elly de dooie ex van de dooie Dré was. Of haal ik nu alle Elly's door elkander?
Oh! Ik haal al die ellende zo langzamerhand door elkaar inderdaad. Goed. Elly dus. Niet dood, doch gestoord. Ik ben weer bij, dank!quote:Op woensdag 17 september 2008 23:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja jij haalt ze door elkaar
de dooie vrouw van Hazes heet Ellen.
Ligt eraan of zijn publiek boven of onder ligt.quote:Op woensdag 17 september 2008 23:14 schreef Wickedangel het volgende:
Het enige wat ik van haar beweringen betwijfel, is of De Nijs echt op zijn publiek neerkijkt.
In elk geval lijkt ze mij niet labiel...quote:
Ik heb Rob en Henriette gezien toen ze net getrouwd waren. Ik vond ze mega arrogant en irritantquote:Op woensdag 17 september 2008 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja dat moet!Want dat is het leukste!
![]()
RobWe hebben het altijd wel geweten hier in SHO.
(Behalve Cynix, die bleef vóór.)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |