Giel weet niet eens wat een priemgetal is de sukkel , dat liet hij ook goed merkenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef muisje-eliza het volgende:
ik vind Giel steeds stommer doen op de radio
Jurgen was t 9u nieuws aan het doen over priemgetallen ofzo en Giel zat er zoooo irri doorheen te zagen en met pingeltjes enzo....
*grom*
Giel erbij en dan door de plee trekken die hapquote:Op woensdag 17 september 2008 20:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Grote kans op 'n C&S Show, met Paul?, in het glazen huis dus..![]()
Mika, maak alsjeblieft niet nog zo'n plaat!!
Goed plan!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Alle uren inhalen die hij nu mist
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel weet niet eens wat een priemgetal is de sukkel , dat liet hij ook goed merken
Giel hoort te graag zich zelfquote:Op woensdag 17 september 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat ie zich bemoeid met het .30 journaal...ach, dat doet niet alleen Giel, maar 1x in het hele uur hoor je gewoon je kop te houden...Een DJ zou er niet eens doorheen moeten kunnen komen vind ik
Die award heeft ie vorig jaar gewoon gekocht toch?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
maar hij is al genomineerd voor lelijkste man
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel hoort te graag zich zelf
maar hij is al genomineerd voor lelijkste man
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:35 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Giel erbij en dan door de plee trekken die hap
Mwah. Beetje participatie kan geen kwaad.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat ie zich bemoeid met het .30 journaal...ach, dat doet niet alleen Giel, maar 1x in het hele uur hoor je gewoon je kop te houden...Een DJ zou er niet eens doorheen moeten kunnen komen vind ik
joh die 1,5 minuut die ze krijgen per uur, blijft een file programmaquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Mwah. Beetje participatie kan geen kwaad.
Overigens hoeven de headlines op het halve uur niet van mij, daar heb ik radio 1 e.d. voor.
Ik reis per trein.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
joh die 1,5 minuut die ze krijgen per uur, blijft een file programma
Ik heb 's ochtends nooit vertragingquote:Op woensdag 17 september 2008 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Oke blijft een vertraging programma
Ik ook niet , maar het is dan wel vee vervoer.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb 's ochtends nooit vertraging![]()
Armin
Doucheradio nemenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:53 schreef Brennel het volgende:
Waarom komen er altijd mooie liedjes als ik van plan ben iets te doen waarbij ik even geen radio kan luisteren?
Of je gewone radio heel hard zettenquote:
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Of je gewone radio heel hard zetten
Zo blij is dat ik volgend jaar ook in bad kan ipv die douche alleenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:58 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat doe ik heel vaak als ik ga doesen of in bad ga
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:59 schreef Feivel1 het volgende:
Tot morgen!
Veel succes nog, Domien!
Gevalletje ongelovelijk dom zijn en deuren niet goed afsluitenquote:Op woensdag 17 september 2008 21:02 schreef muisje-eliza het volgende:
hoe kan je je geld nou verliezen...domme Belgen hihi
Owja!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:29 schreef Brennel het volgende:
Janne! Ik krijg nog geld van jou en Alex.
Als het al onderweg is kan je dit bericht natuurlijk als ongetypt beschouwen
SR '07 heeft mij op vele niveau's door een hele hoop geholpen. Zelfs in het verre zandbakje Qatar. Dat was wel een zonnestraaltje (hoewel daar geen gebrek aan was).quote:Op woensdag 17 september 2008 20:24 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Eens. De afgelopen editie was voor mij bij voorbaat al legendarisch: EkStra èn bonusheld Rob in het huis! Dat zit er nu logischerwijs niet in en het zal me echt vreselijk benieuwen wie er in het GH komen...
What's wrong honey?quote:Op woensdag 17 september 2008 21:17 schreef muisje-eliza het volgende:
waar heb ik last van...de radio kan me niet vermaken vandaag
*zucht*
quote:
quote:
quote:
Gemist.. Zelfs geen stukje gehoord..quote:Op woensdag 17 september 2008 21:10 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Mr. Brightside (Thin White Duke Remix)
Rage Against The Machinequote:Op woensdag 17 september 2008 21:23 schreef muisje-eliza het volgende:
oh ik heb zin in Prodigy denk ik....of Kelis ofzo...iets agresiefs op de radio.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |