Taalgebruik.
Ik neem aan dat als je mod bent van een 'professionele' site, dat je dan ook behoort te beschikken over het Nederlands taalgebruik. Echter merk ik dat het nogal moeilijk is voor menig MOD om goed Nederlands te leren schrijven.
Nu weet ik dat de gemiddelde MOD geen buitenlander is dus daar zal het niet aan liggen. Echter, als ik zie wat voor hobby's sommige moderators hebben + bijbehorende opleiding dan weet ik weer waar ik aan toe ben en verkneukel ik mijzelf weer eens.
Voorspelbaarheidsrating van dit topic:
(alleen al door deze verspilling gaan er -7 posts vanaf) Dit topique op slot binnen 15 posts omdat het over de crew gaat.
2. Rickokun, iedereen is mens dus kan iedereen spelfouten maken! (Wat een MBO instelling gek!)
3. Rickokun, jij bent zo'n ongelovelijke kanker user, ik vraag mij af waarom jij in godsnaam nog op FOK! zit. (omdat ik baas ben)
4. Slotje
5. Post eens tieten van je zusje (heb ik niet)
Onvoorspelbaarheidsrating van dit topic:
1. Rickokun, ik geef je gelijk!
2. Rickokun, ik vind je intelligent, ondanks dat je soms vuige en onnozele dingen post op dit forum!
3. Rickokun, ik vind je nooit kinderachtig en onvolwassen!
4. Rickokun, ik ben een 16 jarige vrouwelijke user op FOK! met een mooi lichaam, wat is je MSN dan kunnen we cybersexen, en ik heb ook een microfoon bij de cam dus je hoort me kreunen!