abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61707547
denken ze nou echt dat ik na een drukke dag, voor hun ga staan in de tram? Dacht het niet he? Sta gvd van half 7 sochtends tot half 5 op me poten, en dan nog zeiken he? Moet je maar is lekker snel doodvallen en maar lekker thuis blijven als je zwanger bent of abortus plegen, ga maar snel lekker auto halen dan, schijt ov in 010.
pi_61707566
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef stofzuierslang het volgende:
denken ze nou echt dat ik na een drukke dag, voor hun ga staan in de tram? Dacht het niet he? Sta gvd van half 7 sochtends tot half 5 op me poten, en dan nog zeiken he? Moet je maar is lekker snel doodvallen en maar lekker thuis blijven als je zwanger bent of abortus plegen, ga maar snel lekker auto halen dan, schijt ov in 010.
Je moeder.
pi_61707581
quote:
Op woensdag 17 september 2008 17:53 schreef GuyFawkes het volgende:

[..]

Je moeder.
Jij bent of bejaard of zwanger.
0 topics op naam. 14.gif
  woensdag 17 september 2008 @ 18:09:03 #4
21112 ArnoKlaassen
The Magnificient One
pi_61707924
neuh is gewoon een zielige lul van een jaar of 20 zonder enige vorm van opleiding. Gajes. Beter om TS preventief te ruimen
pi_61708051
TS heeft wel een beetje gelijk. .

Van die oude mannetjes & vrouwtjes die je een grote bek geven als je niet opstaat voor hen.
Ja, je hebt godverdomme de hele dag de tijd. Waarom moet je dan juist op 't drukste moment met het ov.
Stomme kut.
  woensdag 17 september 2008 @ 18:16:29 #6
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61708101
Mooie op. Van iemand die te stom is om z'n usernaam goed te spellen.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_61708122
TS gaat met het OV
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_61708123
Meestal doe ik de falcon punch bij die zwangere hoeren
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_61708124
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:16 schreef Dagonet het volgende:
  woensdag 17 september 2008 @ 18:17:48 #10
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61708134
Want die zwangere vrouw heeft misschien ook wel de hele dag gewerkt. Hard. En die bejaarde waar jij niet voor op wil staan heeft z'n hele leven hard gewerkt en kán niet eens meer goed staan.

Misschien moet jij maar eens snel doodvallen, is er weer meer plek in het OV.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_61708135
quote:
0 topics op naam. 14.gif
pi_61708183
quote:
pi_61708211
Als jij nou wel werkt, dan ga jij toch lekker een auto halen. Kneus.
pi_61708227
Of dat andere mensen om je heen dan boos gaan kijken dat jij niet opstaat...Laat ze zelf dan lekker het goede voorbeeld geven
  woensdag 17 september 2008 @ 18:22:13 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61708245
Maar TS blijft natuurlijk heel stoer zitten en uit het raam kijken, net doen alsof hij het niet hoort. Te laf om te zeggen dat hij geen zin heeft omdat hij de hele dag gewerkt heeft verschuilt hij zich in z'n mp3-speler en nukkig voor zich uit kijken, want hij heeft toch zeker recht op die plek, hij heeft toch gewerkt? Hoe durven ze het in hun hoofd te halen om te vragen om op te staan? Nee, een abortus moeten ze maar nemen, of doodvallen, dát kunnen ze. Nou jongen, op internet maakt dat inderdaad heel veel indruk. Moet je eens in de tram zeggen, dat dat oude baasje dood kan vallen en dat die jonge zwangere vrouw die baby maar uit haar buik moet laten snijden. Grote kans dat je uit de tram gekieperd wordt door een paar mensen met wél wat fatsoen in hun lijf.
  woensdag 17 september 2008 @ 18:23:35 #16
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61708278
Ik vraag me trouwens af hoelang TS nog werk heeft, zulke spelfouten als leerling drukker voorspelt niet echt een glansrijke carriere in het DTP vak.
pi_61708280
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:22 schreef Dagonet het volgende:
Maar TS blijft natuurlijk heel stoer zitten en uit het raam kijken, net doen alsof hij het niet hoort. Te laf om te zeggen dat hij geen zin heeft omdat hij de hele dag gewerkt heeft verschuilt hij zich in z'n mp3-speler en nukkig voor zich uit kijken, want hij heeft toch zeker recht op die plek, hij heeft toch gewerkt? Hoe durven ze het in hun hoofd te halen om te vragen om op te staan? Nee, een abortus moeten ze maar nemen, of doodvallen, dát kunnen ze. Nou jongen, op internet maakt dat inderdaad heel veel indruk. Moet je eens in de tram zeggen, dat dat oude baasje dood kan vallen en dat die jonge zwangere vrouw die baby maar uit haar buik moet laten snijden. Grote kans dat je uit de tram gekieperd wordt door een paar mensen met wél wat fatsoen in hun lijf.
Van dattem dus.
  woensdag 17 september 2008 @ 18:24:24 #18
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_61708306
[insert voorspelbare reactie van ts hoe hij niet aan spelling doet in z'n vrije tijd]
pi_61708328
quote:
Op woensdag 17 september 2008 18:17 schreef Dagonet het volgende:
Want die zwangere vrouw heeft misschien ook wel de hele dag gewerkt. Hard. En die bejaarde waar jij niet voor op wil staan heeft z'n hele leven hard gewerkt en kán niet eens meer goed staan.

Misschien moet jij maar eens snel doodvallen, is er weer meer plek in het OV.
Inderdaad ja
  woensdag 17 september 2008 @ 18:26:26 #20
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61708352
Topic win.
pi_61708379
Ik heb FOK!verkering met AdvancedPower. Kusje! O+
pi_61708402
quote:
Die zit.
pi_61708440
quote:
topic killer
pi_61708444
Mensen in de trein
  woensdag 17 september 2008 @ 18:29:34 #25
71115 Rnej
I walk the line
pi_61708446
de gemiddelde bejaarde in 010 heeft van zn 12e tot zn 65e ruigere werktijden gehad... en ook nog ns 6 dagen per week... en echt niet doorbetaald als ze ziek waren

als je klacht serieus is, vind ik je een pussy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')