Dan ben ik het wel met je eens. Maar dat zou in alle coupé's moeten gelden natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef Acyrus het volgende:
@Dr.Crane Dat is juist het probleem, sommige kunnen zich niet gedragen in de trein en moeten de hele trein mee laten genieten van zijn/haar problemen of baggermuziek, etc. Vind het niet erg als er gepraat word (in een stiltecoupe), maar dan moet het wel praten blijven en niet schreeuwen worden....
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef Acyrus het volgende:
@Biels kan het even in normaal Nederlands? Pipa? mofo? poppen?
Dus je zit nooit met collega's of kennissen in de trein?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ja man... Al mijn vrienden gaan met dezelfde trein, lekker feesten en chillebillen weetje.
Sorry hoor maar straattaal doe je maar buiten. Praat normaal Nederlands.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .asoquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
/carequote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .aso
STOER hoor straattaalquote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Zoooo zeg, ben jij even stoer.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is wel achterlijk ja.![]()
Als iemand mij aan m'n kop zeurt dat ik stil moet zijn dan lach ik hem of haar gewoon uit *, tenzij diegene echt gelijk heeft. Maar laatst had een of andere opa die naast mij moest gaan zitten het lef om me aan te tikken en te vragen of m'n muziek wat zachter kon.En dat terwijl ik m'n muziek altijd op redelijk laag niveau heb staan.
* En tenzij het een grote neger is, maar die maken zich daar over het algemeen niet zo druk over.
Ga er even serieus op in joh, mongoolquote:Op woensdag 17 september 2008 17:13 schreef tijger74 het volgende:
[..]
Wel jouw probleem als je in een forum post waar nederlands de voertaal is, .aso
Nee, gewoon het VWO. Maar die hossel zit in je of niet, weetje, en ik moet ook gewoon pushen om te surviven.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:16 schreef Acyrus het volgende:
[..]
STOER hoor straattaal![]()
![]()
![]()
![]()
Zeker op het vmbo gezeten...
nee jouw post slaat ergens opquote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ban ofzo... Voor zulke kankerposts.
Klopt. Die trekt zichzelf alleen maar af.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Die shabba gaat zichzelf niet pushen hé.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |