quote:Op woensdag 17 september 2008 16:52 schreef Dr.Crane het volgende:
Flikker lekker op, van rust genieten doe je thuis maar.
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Bunker het volgende:
Zat er toevallig ook een gast met een lelijk wijf en en ander grietje daar tegenover? Want dat grietje kon dr lach natuurlijk niet inhouden
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:56 schreef Bunker het volgende:
Zat er toevallig ook een gast met een lelijk wijf en en ander grietje daar tegenover? Want dat grietje kon dr lach natuurlijk niet inhouden
Wat denk je van zelf het verschil betalen? Als je met de auto naar je werk gaat kan je ook kiezen voor een polotje of een audi a4. Dat verschil in prijs moet je ook zelf betalen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:49 schreef Acyrus het volgende:
Ik zal morgen maar even mijn baas lief aankijken of ik een 1e klas ipv 2e klas trajectkaart kan krijgen...
Ja man... Al mijn vrienden gaan met dezelfde trein, lekker feesten en chillebillen weetje.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:59 schreef Ordinair het volgende:
Jij kan er natuurlijk ook niks aan doen dat je geen vrienden hebt waarmee je kan praten.
Dat is wel achterlijk ja.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:57 schreef xyz147 het volgende:
Oude herinneringen
Nergens meer wat van kunnen zeggen tegenwoordig
Dan ben ik het wel met je eens. Maar dat zou in alle coupé's moeten gelden natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef Acyrus het volgende:
@Dr.Crane Dat is juist het probleem, sommige kunnen zich niet gedragen in de trein en moeten de hele trein mee laten genieten van zijn/haar problemen of baggermuziek, etc. Vind het niet erg als er gepraat word (in een stiltecoupe), maar dan moet het wel praten blijven en niet schreeuwen worden....
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:01 schreef Acyrus het volgende:
@Biels kan het even in normaal Nederlands? Pipa? mofo? poppen?
Dus je zit nooit met collega's of kennissen in de trein?quote:Op woensdag 17 september 2008 17:00 schreef Klautje het volgende:
[..]
Ja man... Al mijn vrienden gaan met dezelfde trein, lekker feesten en chillebillen weetje.
Sorry hoor maar straattaal doe je maar buiten. Praat normaal Nederlands.quote:Op woensdag 17 september 2008 17:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Kill, dat jij de taal van de straat niet spreekt is niet mijn probleem.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |