abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61705101
Vast een boel die met een blessure rond lopen en er net zoals mij ontzettend tureluur van worden.

Ik loop nu al een maand of 4, 5 rond met een voetblessure. ong 5 maand geleden is er iemand bij een basketbaltoernooi op mijn voet gaan staan terwijl ik omhoog ging en waarschijnlijk kwam haar voet ook weer boven op mijn voet toen ik weer neerkwam. Daarna eigenwijs als ik ben nog 3 wedstrijden gespeeld. Thuis bleek die wel erg pijn te doen, foto's laten maken maar er was niks te zien. Na anderhalve maand weer naar de dokter gegaan en die vertelde dat ik hem maar moest intapen, aangezien ik op vakantie ging. Bleek ik allergisch te zijn voor tape, handig! Na mijn vakantie bij de fysio gelopen, maar die dacht eerst dat het wat met mijn enkel was, en daarna met mijn middenvoetsbeentjes etc. Hij heeft me doorgestuurd naar de podotherapeut. Die vertelde me dat ik waarschijnlijk een scheurtje in mijn middenvoetsbeentje heb/had, een overbelaste spier en dat de holte onder mijn enkel niet meer zonder pijn open en dicht kon etc. Heb nu van die steunzolen, ben benieuwd of dat helpt.
Heb nu al 5 maanden niet meer gesport, en mis het ontzettend! Zaterdag eerste wedstrijd, maar deze kan ik niet mee doen.:(

Nog meer mensen met baalverhalen over blessures?
pi_61705206
Weinig last van blessures gehad eigenlijk. Ooit eens 2 maanden eruit gelegen met een tennisarm en in Juni van dit jaar de hele maand niet meer kunnen sporten na een toernooi op kunstgras.

Blessures zijn altijd vervelend, maar je kan het beste rusten anders wordt het of erger of je komt er nooit meer vanaf.
U MAD?
pi_61705259
Enkelbanden ingescheurd
Mocht van de fysio na een flinke periode rusten en 6 weken intensieve oefeningen weer trainen.
Meteen het eerste kuiltje wat ik tegen kwam ging ik weer door heen. Weer gescheurd

Nu speel ik met enkelbraces. Je banden worden er niet sterker op, maar schijt... Kan niet zonder mn sport
Noot noot.
pi_61705275
Ik heb een tennisarm, een voetbalknie, zwemmerseczeem, kortom; Ik ben een sportief type
pi_61705291
Wat voor sport doe je?
pi_61705321
Who me?
Noot noot.
  woensdag 17 september 2008 @ 16:24:28 #7
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_61705334
Maandagavond tijdens het zaalvoetballen een (lichte) liesblessure opgelopen.
Voetbal ook op het veld, en tennis ook zeer regelmatig voor de leut.

Maar dat is sowieso voor deze week klaar. Valt op zich nog wel mee als het goed is
Zo niet, dan toch...
pi_61705362
Yes jojoortje, you!

Ik was laast eigenwijs, en ging op de andere basket een balletje gooien, maar dat had ik niet moeten doen, rotvoet!
pi_61705381
Voetbal
Noot noot.
  woensdag 17 september 2008 @ 16:26:42 #10
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_61705407
Tussen april en juni heb ik een stuk of 10 toernooien (badminton) gespeeld, en dit bleek toch iets teveel van het goede naast de reguliere trainingen e.d. Arm voelde elke keer weer extreem overbelast aan, maar gewoon vaak naar masseur gegaan en ingesmeerd met van alles en nog wat. Einde van het seizoen (bij ons vlak voor de zomervakantie) was de koek echt op, en hoopte dat ik na 2 maanden vakantie genoeg rust had gehad om weer fris te kunnen beginnen.

Afgelopen zondag eerste toernooi weer gehad, en maandag op de reguliere speelavond weer veels te veel pijn in mijn arm (rond de biceps). Komend weekend begint de competitie, maar ik denk dat het helemaal niets gaat worden Klote is dat 2 maanden rust niet de oplossing is gebleken, dus ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er aan kan doen!
Humans dont deserve to live...
  woensdag 17 september 2008 @ 16:27:45 #11
202014 JJH
Knetter. O+
pi_61705438
Heb ooit eens mijn achillespees gerekt of ingescheurd. (Weet niet precies, was nog klein. )

Laatst wel twee keer echtereen m'n kniebanden opgerekt. Na de eerste keer was ik weer voorzichtig begonnen met trainen geven. Nadat dat een par keer goed gegaan was rondde ik af op de goal, en terwijl ik schiet rek ik weer de banden in mijn been waarmee ik schiet op. Geen idee hoe ik dat ooit voor elkaar gekregen heb.

Toen ben ik maar gestopt met voetballen en ben gan hardlopen.
  woensdag 17 september 2008 @ 16:30:26 #12
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_61705508
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:21 schreef Jojoortje het volgende:
Nu speel ik met enkelbraces. Je banden worden er niet sterker op, maar schijt... Kan niet zonder mn sport
Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij is dat wel een beetje onzin hoor, want hoeveel uur in de week sport je? 3 to 4 uur? De rest van de week draag je die braces toch niet? Dus daar zullen je enkelbanden echt niet van verzwakken hoor.

Vroeger werd het ook altijd tegen me gezegd toen ik nog op basketbal zat, maar ik kan je vertellen dat enkelbanden helemaal niet gebouwd zijn op 4 keer trainen en 2 wedstrijden basketbal per week, dus enkelbraces zijn dan juist beter, omdat je daar enkelbanden juist beschermt, ipv verzwakt.

Wat je idd niet moet doen is doodleuk dag in dag uit met enkelbraces gaan lopen, maar dat doet geen mens lijkt me.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_61705546
Heb van mijn 12e tot en met m'n 16e op krukken gelopen door een verpeste knie, door de combinatie van groeispurten en een basketbal erop. Verder een keer een hersenschudding opgelopen bij het zwemmen (:')) en de normale schrammen bij basisschool voetbal. Oh, en vorige week bij een potje bowlen de bol vol op m'n enkel gegooid, die momenteel nog steeds opgezwollen en rood is .
Ik speel nu ruim een jaartje rugby, maar daarbij heb ik gek genoeg nog niks opgelopen, terwijl ik genoeg mensen redelijk toegetakeld heb gezien.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_61705791
quote:
Op woensdag 17 september 2008 16:30 schreef Semisane het volgende:

[..]

Dat zeggen ze altijd, maar volgens mij is dat wel een beetje onzin hoor, want hoeveel uur in de week sport je? 3 to 4 uur? De rest van de week draag je die braces toch niet? Dus daar zullen je enkelbanden echt niet van verzwakken hoor.

Vroeger werd het ook altijd tegen me gezegd toen ik nog op basketbal zat, maar ik kan je vertellen dat enkelbanden helemaal niet gebouwd zijn op 4 keer trainen en 2 wedstrijden basketbal per week, dus enkelbraces zijn dan juist beter, omdat je daar enkelbanden juist beschermt, ipv verzwakt.

Wat je idd niet moet doen is doodleuk dag in dag uit met enkelbraces gaan lopen, maar dat doet geen mens lijkt me.
Heb je gelijk in. Het is niet slecht voor je enkel. Wel is het gevaar dat je enkel gaat wennen aan de enkelband en dat je hem weer erg moet gaan trainen, wanneer je weer zonder wilt gaan sporten. Je kan niet zomaar je enkelband af gaan doen tijdens intensief sporten, als je enkel gewend aan de brace is.
  woensdag 17 september 2008 @ 16:46:32 #15
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_61705970
Stoer-doe topic!

Hamstring flink ingescheurd na aanzetten voor een sprintje. Ook een maandje of 6 niet meer pijnloos kunnen sporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')