voorspelbaar +1quote:Op woensdag 17 september 2008 15:39 schreef gers het volgende:
bedankt voor je mooie kronan hij fiets geweldig
Er was iemand voor de trein gesprongen tussen Nijmegen en Arnhem, en daardoor dreigde ik het geweldige concert van Coldplay in Köln te missen. Daarom heb ik de bus genomen en mijn fiets even laten staan.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:46 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die hun fiets op het station zetten
Voor normale neutraal uitziende fietsen zeker!quote:
Die lui verdienen het idd, vorige week vrijdag dikke vertraging gehad door zon klootzakquote:Op woensdag 17 september 2008 17:21 schreef Yozzz het volgende:
[..]
Er was iemand voor de trein gesprongen tussen Nijmegen en Arnhem, en daardoor dreigde ik het geweldige concert van Coldplay in Köln te missen. Daarom heb ik de bus genomen en mijn fiets even laten staan.
Waarom reageer ik hier serieus op?
Dit topic is trouwens ook geschikt om te klagen over mensen die voor de trein springen.
Maar toen werden ze ook al door buitenlanders gestolen.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:43 schreef Klapjostie het volgende:
Vroegah hadden we geen fietsen met rare kentekentjes nee vroegah toen hadden we gewoon echte fietsen voor mannen! niet van die mietige dingen! ik zou blij zijn als die van mij er zo uitzag en dan gejat werd had ik een reden om een nieuwe te kopen!
daar heb je een punt.... duitsersquote:Op donderdag 18 september 2008 18:48 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Maar toen werden ze ook al door buitenlanders gestolen.
Het leven is zwaar.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:50 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
daar heb je een punt.... duitsers
Het leven was vroegah zwaar!!!quote:
Het leven is zwaar als je liefje ruzie met je maakt.quote:Op donderdag 18 september 2008 18:53 schreef Klapjostie het volgende:
[..]
Het leven was vroegah zwaar!!!nu is het gewoon rustig en alles maar makkelijk en rustig de mensen zijn niks meer gewend!
En daarná je fiets meeneemt!quote:Op donderdag 18 september 2008 18:56 schreef GioStyle het volgende:
[..]
Het leven is zwaar als je liefje ruzie met je maakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |