Bij mij wil die niet werkenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:00 schreef -J-D- het volgende:
Leuke tweaks hier: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.pocketpc.ch%2Fhtc-touch-hd%2F44641-htc-touch-hd-tipps-tricks-tweaks.html&hl=de&ie=UTF-8&sl=auto&tl=en
Heb voorlopig alleen de optie toegevoegd dat je kan zien hoeveel procent de batterij nog gevuld is. (zonder extra handelingen)
Zeker nice dan! Das wel even beter dan een onbekende levertijdquote:Op woensdag 26 november 2008 14:11 schreef Intocable het volgende:
Hi *******
Nog niet zo lang geleden heb je bij Hi een bestelling geplaatst.
Het bestelde artikel is helaas tijdelijk niet op voorraad. Het zal daarom langer duren, voordat we je bestelling kunnen afleveren. We kunnen op dit moment helaas niet zeggen hoeveel langer het gaat duren.
We doen onze uiterste best om je bestelling alsnog snel bij je af te leveren. Zodra het artikel binnen is, bellen we je om een afleverafspraak te maken.
Groeten van Hi
volgens mij staat er echt nog steeds 2 - 5 dagen op de website.
Kreeg net een berichtje van Hi! Morgen wordt hij geleverd!![]()
![]()
Reboot geprobeerd?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:33 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Bij mij wil die niet werkenheb nog steeds de standaard batterij in de taakbalk
Ja toen ik zag dat het niet werkte heb ik en soft reset gedaan. Maar volgens mij lag het eraan dat ik hem op de opslagkaart had geinstalleerd.. Want heb hem n op hoofdgeheugen geinstalleerd en nu kreeg ik na de installatie ook de melding dat hij moest rebooten.. ben benieuwd..quote:
Ow, sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Exact hetzelfde hier ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 15:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ja toen ik zag dat het niet werkte heb ik en soft reset gedaan. Maar volgens mij lag het eraan dat ik hem op de opslagkaart had geinstalleerd.. Want heb hem n op hoofdgeheugen geinstalleerd en nu kreeg ik na de installatie ook de melding dat hij moest rebooten.. ben benieuwd..
edit: nu werkt ie wel.. heb jij hem ook op hoofdgeheugen geinstalleerd?
ik heb resco explorer, maar weet niet hoe ik in het register komquote:Op woensdag 26 november 2008 15:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, sorry, dat was ik vergeten te vermelden. Exact hetzelfde hier ja.
En voor het register zijn meerdere programma's mogelijk:
Resco Explorer / Total Commander
lamequote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij moet je daar een Registry plugin voor hebben.
Heb ik geen last van gehad en een aantal anderen ook niet.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef Intocable het volgende:
Ehmm..
Als ik zo de laatste pagina van het topic op tweakers check.. blijkt die batterij plug-in niet te werken en loopt je toestel vast na de re-boot.
Misschien een tip om nog even te wachten?
Ik poste alleen wat ik had gelezenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:04 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Heb ik geen last van gehad en een aantal anderen ook niet.
Werkt bij mij ook prima inderdaad, maar wel handig om in ieder geval even te vermeldenquote:Op woensdag 26 november 2008 16:08 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik poste alleen wat ik had gelezen
Heb daar niks over kunnen vinden op de site van Resco..quote:Op woensdag 26 november 2008 15:52 schreef -J-D- het volgende:
Volgens mij moet je daar een Registry plugin voor hebben.
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:49 schreef Trigalti het volgende:
Wat betalen jullie per maand?
En is ¤24,- / Maand een goede deal? Incl onbeperkt internet -> ¤62 aanschafkosten.
Zou hem dan bestellen bij Hi (studentenabonnement).
Dan klinkt mijn abo als een goeie deal..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..
Precies hetzelfde als ik bestreld heb dan. Echter hoef ik niets bij te leggen. Zal wel met de provider te maken hebben denk ik :-)quote:Op woensdag 26 november 2008 16:56 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ik heb een 2-jarig mobiel abonnement van 35 euro + een internet abo van 9,50 per maand en moest 91 euro bij betalen voor de HD..
Provider?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:09 schreef Intocable het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als ik bestreld heb dan. Echter hoef ik niets bij te leggen. Zal wel met de provider te maken hebben denk ik :-)
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.quote:Op woensdag 26 november 2008 16:10 schreef MuRKie het volgende:
edit: op die link van jou een freeware regeditor gevonden en daarmee gedaan.. Heb nu GPS photo en die andere camera functies geactiveerd.. *schoppekont*![]()
Verlening 2jr hi abo met eindeloos interpret.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:15 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Provider?
En ik heb geen zin om 35+9,50 p/m te gaan betalen..
Zoveel bel ik ook al niet.
GPS foto voegt je huidige coordinaten toe aan je foto, zodat je later altijd kunt zien waar die foto gemaakt is.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wat kan GPS photo precies? En die andere zaken? Zie er niet veel van op die site.
Ik betaal 18 euro in de maand + 8.50 voor internet.
1 jaar abo voor 300 euro.
wat is WWE?quote:Op woensdag 26 november 2008 19:10 schreef Nalbandian het volgende:
Jesus....wat is het slecht gesteld met de beschikbaarheid van WWE-versie! Niemand kan zeggen wanneer de telefoons binnenkomen of heeft iemand nog een gouden tip (wel unbranded en simlock-vrij)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |