Pennetje nooit gebruikt, maar ook niet verloren, omdat ik dat hoesje niet gebruikquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef MuRKie het volgende:
Afgelopen vrijdag was ik mijn eerste pennetje alweer kwijt!
Ik vind dat pennetje in combinatie met dat hoesje erg onhandig omdat het pennetje vaak achter het hoesje blijft hangen en vervolgens op de grond valt..
Gelukkig wist ik dat ik hem maar op 1 ple verloren kon zijn en ben zaterdag ochtend teruggegaan naar die plek. En daar heb ik het pennetje weer terug gevonden maar nu laat ik geen pennetje meer in de telefoon aangezien ik toch alles met mijn vingers kan bedienen.. Kan ik hem ook niet meer kwijtraken![]()
Jullie al (bijna) een pennetje verloren?
Zonder het hoesje is dat penntje inderdaad prima.. Maar omdat het pennetje aan de onderkant zit blijft dat riggeltje achter het hoesje hangen als je de HD uit het hoesje haalt.. Ik lette er telkens goed op nadat ik hem de eerste dag al kwijt was en hij dus voor mijn voeten op de gond lag. Maar ik vergat er 1x op te letten en meteen was ik hem kwijt..quote:Op maandag 24 november 2008 14:29 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Pennetje nooit gebruikt, maar ook niet verloren, omdat ik dat hoesje niet gebruik
Ik heb net met Hi gebeld. Mijn abonnement loopt 23 Feb 2009 af en mag nu al een nieuwe uitzoeken als ik mijn huidige contract verleng.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef Snatched het volgende:
Ik vroeg haar vanaf wanneer ik bij een winkel als Belcompany of T for Telecom mag verlengen, want dan haal ik de Touch HD daar wel. Zij zegt dat ik overal vanaf 4 maanden vantevoren mag verlengen; een andere medewerker zei weer dat het vanaf 3 maanden mag.
Heeft iemand enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn?
Vodafone is 3 maanden voor afloop verlengen.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef Snatched het volgende:
Ik word een beetje moe van al die tegenstrijdige berichten van de winkels en Vodafone.
Eerst zou Vodafone de Touch HD medio januari beschikbaar hebben; nu krijg ik weer iemand aan de lijn die zegt geen flauw idee te hebben (ik kan online bij Vodafone de Touch Pro nog niet eens bestellen...)
Ik vroeg haar vanaf wanneer ik bij een winkel als Belcompany of T for Telecom mag verlengen, want dan haal ik de Touch HD daar wel. Zij zegt dat ik overal vanaf 4 maanden vantevoren mag verlengen; een andere medewerker zei weer dat het vanaf 3 maanden mag.
Heeft iemand enig idee wat de regels daadwerkelijk zijn?
Zeker relaxed! Of de software cd btw overweg kan met OSX weet ik niet. Ik heb die cd helemaal niet gebruikt/uitgepakt..quote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ik heb net met Hi gebeld. Mijn abonnement loopt 23 Feb 2009 af en mag nu al een nieuwe uitzoeken als ik mijn huidige contract verleng.
quote:Op maandag 24 november 2008 14:41 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Zeker relaxed! Of de software cd btw overweg kan met OSX weet ik niet. Ik heb die cd helemaal niet gebruikt/uitgepakt..
Ja, maar het gaat mij om de periode; de ene zegt 4 maanden vantevoren, de ander 3.quote:Op maandag 24 november 2008 14:40 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Vodafone is 3 maanden voor afloop verlengen.
Inderdaad kan je via de website van vodafone geen f*ck bestellen aan nieuwe mobieltjes.
Ik heb mijn vodafone abo verlengd via belnu.nl icm een touch HD. Op die manier kan het weer wel. Dus slaat nergens op dat het niet direct via vodafone is te doen of via een andere winkel.. Maargoed, een webshop is dus een goed alternatief..
Haha ik ken hetquote:Op maandag 24 november 2008 14:43 schreef Intocable het volgende:
[..]
gelijk die HD maar besteld toch!
Stond trouwens op de HI site vermeld, dat als je voor 17.00 besteld.. de volgende dag binnen komt! Zou wel mooi zijn want ik heb maar een hekel aan dat wachten
Welke provider heb je? Anders bel je daar toch even naar toe.quote:Op maandag 24 november 2008 14:49 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ja, maar het gaat mij om de periode; de ene zegt 4 maanden vantevoren, de ander 3.
Als het overal standaard 3 maanden is (ik kom dus wel de webshop in van Vodafone... dan heb je 'recht' op verlenging, toch?) dan heeft het weinig zin om langs de Belcompany of zo te gaan.
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangquote:Op maandag 24 november 2008 14:58 schreef Intocable het volgende:
[..]
Welke provider heb je? Anders bel je daar toch even naar toe.
Die kunnen je vast meer duidelijkheid geven.
Volgens de website en uit eigen ervaring is het 3 maanden bij vodafonequote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangde ene Vodafone-medewerker zegt dat het vanaf 3 maanden mag, de ander zegt vanaf 4 maanden.
whoops d'r overheen gelezen danquote:Op maandag 24 november 2008 15:01 schreef Snatched het volgende:
[..]
Dat stond in het 1e gedeelte van mijn klaagzangde ene Vodafone-medewerker zegt dat het vanaf 3 maanden mag, de ander zegt vanaf 4 maanden.
Dat is dus gewoon bedonderen van de consumentquote:Op maandag 24 november 2008 17:36 schreef Intocable het volgende:
Bestel je hd via de hi webshop die aangeeft dat deze op voorraad zijn.. Krijg je even later een mail met daarin de verklaring dat deze 'niet' op voorraad zijn en ook niet weten wanneer deze leverbaar zijn! Of je moe wordt van zulke acties !
Wil je dat graag dan?quote:Op maandag 24 november 2008 16:58 schreef -J-D- het volgende:
Het stokje schiet bij mij ook steeds los, maar raak hem maar niet kwijt
quote:Op maandag 24 november 2008 20:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon bedonderen van de consument
Maar het is nu wel aangepast op de website begrijp ik? 2-5 dagen zal wel indicatief zijn. Toen ik hem bestelde was de levertijd 7-10 dagen maar kreeg via mail te horen dat dat indicatief was en dat de levertijd op kon lopen..quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:01 schreef Intocable het volgende:
[..]
![]()
Krijg nu een sms dat ze niet weten wanneer het artikel op voorraad is en telefonisch contact opnemen wanneer deze voorradig is! Op de hi website staat 2-5 dagen dus ik hoop maar dat ze opschieten.
Ja is nu wel aangepast op de website.. Beetje lullig alleen dat dit allemaal achteraf moet gebeurenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Maar het is nu wel aangepast op de website begrijp ik? 2-5 dagen zal wel indicatief zijn. Toen ik hem bestelde was de levertijd 7-10 dagen maar kreeg via mail te horen dat dat indicatief was en dat de levertijd op kon lopen..
Ja dat is het inderdaad, maar op die manier weten ze wel hun klanten beter te trekken. Helaas..quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:50 schreef Intocable het volgende:
[..]
Ja is nu wel aangepast op de website.. Beetje lullig alleen dat dit allemaal achteraf moet gebeuren
Het menu is erg makkelijk aan te wennen moet ik zeggen en erg gebruikersvriendelijk. Ik hoef echt bijna niks te doen buiten het Touchflo 3D om, eigenlijk alles kan via het Touchflo gedaan worden. Op het installeren van programmatjes na natuurlijk..quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:28 schreef GasTurbine het volgende:
Zaterdag wegens een foutje in de winkel niet kunnen halen, haal hem later deze week even op. Dingen waar ik op moet letten?
En uiteraard een dikke ordinaire dikke tvp. Wát een prachtding. Alhoewel het menu me wel eerst wennen lijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |