Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloadenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je een voorkeur voor de UK versie of kon je geen NL versie vinden?
quote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden.
OK, primaquote:Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden.
dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingenquote:Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef MuRKie het volgende:
Mensen,
enige nadeel dat ik nog heb is dat messenger de contacten in mijn contactenlijst zet. Is er geen mogelijkheid die uit de contactenlijst te laten?
Ja maar die had ik dus bewust niet aangevinkt.. En nu staan ze in mijn contactenlijst en ze zijn ook nog eens allemaal "geblokkeerd" maar ik kan wel gewoon met ze chattenquote:Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef 16meter het volgende:
[..]
dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingen
add messenger contacts to outlook contacts oid
Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versiequote:Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:
[..]
OK, prima
Maar dan vrag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de UK en NL vrsie van WM.
Alleen de UI is vertaald toch? Of zit er ook verschil in de code waardoor sommige programma's niet werken?
Ok, dan begrijp ik het goedquote:Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versie.
Ja ik heb dat paar keer gehad met de NL versie.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.quote:Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
Niet vergeten "account wisselen" te doen na het verwijderen van de msn contacten uit je contactenlijst. Want als je gewoon aanmeldt dan kan het wel eens zo zijn dat hij al je msn contacten uit msn verwijderdquote:Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.
Even die oplossing van hierboven bekijken, aangezien mijn msncontacten er helaas ook instaan.
Klopt account wisselen moet idd via Windows livequote:Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Hoe wissel je het account? Kan het niet vindenHet zal vast simpel zijn, maar zie alleen mijn eigen msn-account staan.
Heb voor de zekerheid Outlook-contactpersonen en msn-contacts op pc maar even gebackupd.
-edit-
Niet bij msn dus, maar bij windows live.
Ik heb het dus gevonden denk ik.
Gaaf!quote:Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef -J-D- het volgende:
Dank je
1 juni is de uitgerekende datum
Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopenquote:Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef MuRKie het volgende:
Denk je dat je het neusje van de zalm hebt, krijg je dit
Nee dat is ook zo.quote:Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopen
Ja, ze zijn gekquote:Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Nee dat is ook zo.
Maar het feit dat ik de Touch HD net een week heb en er alweer een nieuwe aangekondigd is is wel beetje jammer. 1 troost is wel dat hij alleen over wimax gaat beschikken en geen umts/hsdpa waardoor je hem nog niet kan gebruiken in nederland dankzij gebrek aan landelijke dekking van wimax.. Dus dat scheelt weer. Daarbijkomend is de Touch HD een erg relaxed apparaatje! Nu nog een goeie skype versie zodat je beetje relaxed kan skypen en dan ben ik helemaal gelukkig
Ja maar dat kan met umts toch eigenlijk ook al? Met skype (als dat uiteindelijk een beetje naar behoren gaat werken..) Maar als je met wimax gratis kan bellen dan bedenken ze heus wel weer wat om er geld voor te kunnen vragen.. Via wimax is het trouwens toch voip?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:50 schreef Snatched het volgende:
[..]
Ja, ze zijn gek
Een telefoon waar je gratis mee kan telefoneren ... zou wel een hele rielekste uitkomst zijn, voor buitenlandse contact. Ik heb iedere keer een giga telefoonrekening als ik gebeld heb met Noorwegen
Wat ik ook raar vind van de mobiele skype is dat je niet kan kiezen via welk speakertje het geluid wilt laten gaan. Nu gaat het over de externe speaker terwijl via het oor speakertje naar mijn idee veel prettiger bellen zou zijn.. Dit kan je nergens instellen. Dat lijkt mij toch wel de belangrijkste verandering die ze als eerste door moeten voeren. Maarja dat is maar weer afwachten..quote:Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Snatched het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn, daar heb je helemaal gelijk in... ik denk dat ze toch overal geld uit gaan slaan, helaas.
Een goed werkende Skype zou inderdaad heel fijn zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |