abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63339379
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:38 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Heb je een voorkeur voor de UK versie of kon je geen NL versie vinden?
Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden .
pi_63339909
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Ja, ik heb een voorkeur voor de UK-versie. Het enige voordeel van de NL-versie is het T9-woordenboek, en dat heb ik al ergens kunnen downloaden .

Engelse windhoos, Nederlands woordenboek. Ideaal.
  woensdag 19 november 2008 @ 11:07:52 #153
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63339995
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:44 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

OK, prima
Maar dan vrag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de UK en NL vrsie van WM.
Alleen de UI is vertaald toch? Of zit er ook verschil in de code waardoor sommige programma's niet werken?

Verder niemand die antwoord weet op mijn messenger vraag?
pi_63340281
quote:
Op woensdag 19 november 2008 10:39 schreef MuRKie het volgende:
Mensen,

enige nadeel dat ik nog heb is dat messenger de contacten in mijn contactenlijst zet. Is er geen mogelijkheid die uit de contactenlijst te laten?
dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingen

add messenger contacts to outlook contacts oid
  woensdag 19 november 2008 @ 11:29:09 #155
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63340612
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:17 schreef 16meter het volgende:

[..]

dat kon je de eerste keer (bij het inloggen) kiezen bij de instellingen

add messenger contacts to outlook contacts oid
Ja maar die had ik dus bewust niet aangevinkt.. En nu staan ze in mijn contactenlijst en ze zijn ook nog eens allemaal "geblokkeerd" maar ik kan wel gewoon met ze chatten

Misschien dat een van de eerste keren dat ik probeerde mijn account te synchroniseren er iets fout is gegaan en de contacten er wel in zijn gezet. En na het account wisselen zonder contacten te syncen de msn contacten zijn blijven staan. Dat ze daarom nu ook geblokkeerd staan omdat mijn nieuwe profiel ze niet mag gebruiken? Eens kijken of ik ze weg krijg..

[edit]Heb zojuist alle msn contacten uit mijn contactenlijst gegooid, daarna mijn msn account gewisseld en met het zelfde account dus opnieuw aangemeld en gesynct zonder contacten te syncen en nu werkt het en staan ze niet meer in mijn contactenlijst.

Dus 16meter, je had gelijk! Maar er is dan denk ik iets fout gegaan in het begin toen ik gekloot had met aanmelden enzo.. [/edit]

[ Bericht 11% gewijzigd door MuRKie op 19-11-2008 11:42:02 ]
pi_63340889
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:07 schreef MuRKie het volgende:

[..]

OK, prima
Maar dan vrag ik me eigenlijk af wat het verschil is tussen de UK en NL vrsie van WM.
Alleen de UI is vertaald toch? Of zit er ook verschil in de code waardoor sommige programma's niet werken?
Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versie .
  woensdag 19 november 2008 @ 11:43:08 #157
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63340951
quote:
Op woensdag 19 november 2008 11:40 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Inderdaad, alleen de UI is vertaald, maar roms en extra software worden namelijk sneller gemaakt voor de UK-versie dan voor de NL-versie .
Ok, dan begrijp ik het goed
Maar inderdaad de UK roms worden altijd eerder uitgebracht.. daar had ik nog niet over nagedacht
pi_63343000
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
  woensdag 19 november 2008 @ 13:22:37 #159
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63343615
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Nog een vraagje: op XDA wordt gesproken over het feit dat de Touch HD voor enkele seconden vastloopt bv. bij het schrijven van een sms of een document in Word. Hebben jullie dit ook meegemaakt en hebben jullie de NL-versie of de UK-versie?
Ja ik heb dat paar keer gehad met de NL versie.
Naar mijn idee gebeurt dit alleen als je veel geheugen gebruikt of net hebt gebruikt voor andere programma's of iets dergelijks.. Anders heb ik nergens last van..
pi_63347355
TVP
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_63347482
quote:
Op woensdag 19 november 2008 13:00 schreef Nalbandian het volgende:
Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.
Even die oplossing van hierboven bekijken, aangezien mijn msncontacten er helaas ook instaan.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
  woensdag 19 november 2008 @ 16:35:11 #162
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63349083
quote:
Op woensdag 19 november 2008 15:39 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Volop gewerkt met de Touch HD, maar dit probleem niet gehad.
Even die oplossing van hierboven bekijken, aangezien mijn msncontacten er helaas ook instaan.
Niet vergeten "account wisselen" te doen na het verwijderen van de msn contacten uit je contactenlijst. Want als je gewoon aanmeldt dan kan het wel eens zo zijn dat hij al je msn contacten uit msn verwijderd
pi_63351801
Hoe wissel je het account? Kan het niet vinden Het zal vast simpel zijn, maar zie alleen mijn eigen msn-account staan.
Heb voor de zekerheid Outlook-contactpersonen en msn-contacts op pc maar even gebackupd.

-edit-
Niet bij msn dus, maar bij windows live.
Ik heb het dus gevonden denk ik.
  woensdag 19 november 2008 @ 19:18:32 #164
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63353296
quote:
Op woensdag 19 november 2008 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Hoe wissel je het account? Kan het niet vinden Het zal vast simpel zijn, maar zie alleen mijn eigen msn-account staan.
Heb voor de zekerheid Outlook-contactpersonen en msn-contacts op pc maar even gebackupd.

-edit-
Niet bij msn dus, maar bij windows live.
Ik heb het dus gevonden denk ik.
Klopt account wisselen moet idd via Windows live

btw ben je echt aanstaand vader? Gefeli dan!
pi_63355202
Dank je
1 juni is de uitgerekende datum
  woensdag 19 november 2008 @ 22:49:15 #166
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63360469
quote:
Op woensdag 19 november 2008 20:17 schreef -J-D- het volgende:
Dank je
1 juni is de uitgerekende datum
Gaaf!
  woensdag 19 november 2008 @ 22:50:21 #167
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63360507
Denk je dat je het neusje van de zalm hebt, krijg je dit
pi_63361203
quote:
Op woensdag 19 november 2008 22:50 schreef MuRKie het volgende:
Denk je dat je het neusje van de zalm hebt, krijg je dit
Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopen
  woensdag 19 november 2008 @ 23:17:11 #169
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63361321
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:13 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Als je zo redeneert, dan kun je nooit een telefoon kopen
Nee dat is ook zo.
Maar het feit dat ik de Touch HD net een week heb en er alweer een nieuwe aangekondigd is is wel beetje jammer. 1 troost is wel dat hij alleen over wimax gaat beschikken en geen umts/hsdpa waardoor je hem nog niet kan gebruiken in nederland dankzij gebrek aan landelijke dekking van wimax.. Dus dat scheelt weer. Daarbijkomend is de Touch HD een erg relaxed apparaatje! Nu nog een goeie skype versie zodat je beetje relaxed kan skypen en dan ben ik helemaal gelukkig
pi_63370006
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:17 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Nee dat is ook zo.
Maar het feit dat ik de Touch HD net een week heb en er alweer een nieuwe aangekondigd is is wel beetje jammer. 1 troost is wel dat hij alleen over wimax gaat beschikken en geen umts/hsdpa waardoor je hem nog niet kan gebruiken in nederland dankzij gebrek aan landelijke dekking van wimax.. Dus dat scheelt weer. Daarbijkomend is de Touch HD een erg relaxed apparaatje! Nu nog een goeie skype versie zodat je beetje relaxed kan skypen en dan ben ik helemaal gelukkig
Ja, ze zijn gek

Een telefoon waar je gratis mee kan telefoneren ... zou wel een hele rielekste uitkomst zijn, voor buitenlandse contact. Ik heb iedere keer een giga telefoonrekening als ik gebeld heb met Noorwegen
  donderdag 20 november 2008 @ 12:34:58 #171
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63371036
quote:
Op donderdag 20 november 2008 11:50 schreef Snatched het volgende:

[..]

Ja, ze zijn gek

Een telefoon waar je gratis mee kan telefoneren ... zou wel een hele rielekste uitkomst zijn, voor buitenlandse contact. Ik heb iedere keer een giga telefoonrekening als ik gebeld heb met Noorwegen
Ja maar dat kan met umts toch eigenlijk ook al? Met skype (als dat uiteindelijk een beetje naar behoren gaat werken..) Maar als je met wimax gratis kan bellen dan bedenken ze heus wel weer wat om er geld voor te kunnen vragen.. Via wimax is het trouwens toch voip?
pi_63371320
Het zou niet verkeerd zijn, daar heb je helemaal gelijk in... ik denk dat ze toch overal geld uit gaan slaan, helaas.

Een goed werkende Skype zou inderdaad heel fijn zijn!
  donderdag 20 november 2008 @ 13:08:12 #173
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63371791
quote:
Op donderdag 20 november 2008 12:47 schreef Snatched het volgende:
Het zou niet verkeerd zijn, daar heb je helemaal gelijk in... ik denk dat ze toch overal geld uit gaan slaan, helaas.

Een goed werkende Skype zou inderdaad heel fijn zijn!
Wat ik ook raar vind van de mobiele skype is dat je niet kan kiezen via welk speakertje het geluid wilt laten gaan. Nu gaat het over de externe speaker terwijl via het oor speakertje naar mijn idee veel prettiger bellen zou zijn.. Dit kan je nergens instellen. Dat lijkt mij toch wel de belangrijkste verandering die ze als eerste door moeten voeren. Maarja dat is maar weer afwachten..
  maandag 24 november 2008 @ 11:03:01 #174
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63472703
Afgelopen vrijdag was ik mijn eerste pennetje alweer kwijt!
Ik vind dat pennetje in combinatie met dat hoesje erg onhandig omdat het pennetje vaak achter het hoesje blijft hangen en vervolgens op de grond valt..
Gelukkig wist ik dat ik hem maar op 1 ple verloren kon zijn en ben zaterdag ochtend teruggegaan naar die plek. En daar heb ik het pennetje weer terug gevonden maar nu laat ik geen pennetje meer in de telefoon aangezien ik toch alles met mijn vingers kan bedienen.. Kan ik hem ook niet meer kwijtraken

Jullie al (bijna) een pennetje verloren?
pi_63477999
Hmm, na toch een maand lang alle in en outs gelezen te hebben op internet. Heb ik 'm dan eindelijk besteld! Deze mooie htc mag mijn 1st gen iPhone gaan vervangen, waar ik toch wel een beetje op uit ben gekeken.

Waar ik wel ontzettend benieuwd naar ben. Ik werk met OS X. ondersteund de htc / software cd ook os x? of alleen windows? Iemand die me daar wat meer over kan vertellen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')