Ah das de enige plek waar ik nog niet had gekekenquote:Op vrijdag 14 november 2008 10:48 schreef The_stranger het volgende:
Wlm is messenger neem ik aan?
Doet het bij mij alleen als ik verbinding heb met WLAN.. (welke het eindelijk doet, instellingen veraneren had geen zin, moest de gehele instellingen deleten)
Soft reset is het kleine rode puntje onder de batterij cover..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:18 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Ah das de enige plek waar ik nog niet had gekeken![]()
WLM is idd messenger..
Zal zo maar eens een softreset proberen dan
Ow en ik had trouwens een 8GB microSDHC gekocht voor ik de telefoon binnen had..
Raadt eens wat er al bij de telefoon zat..Was al bekendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stond zelf ook op het punt avast een kaartje te kopen, maar goed dat ik niets kon vinden
Nu nog wel ff een fatsoenlijk koptelefoontje regelen...
Heb trouwens sowieso wat vreemde problemen met verbindingen, mijn mail kan ik ook alleen maar checken als ik wifi aan heb, net zoals een spelletje wat wat van het internet moest downloaden... Surfen gaat dan wel wer prima, denk dat ik ergens in de brij van instellingen toch iets verkeerds heb staan...You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
Ik heb ook een paar vreemde problemen.. Met messenger kan ik niet meer aanmelden en syncen. En met youtube kan ik wel filmpjes vinden maar ik kan ze net bekijken.. Dan gaat hij een tijd laden en dan op een gegeven moment geen hij een melding dat hij het filmpje niet kan afspelen ofzo.. heel apart..quote:Op vrijdag 14 november 2008 11:24 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Was al bekendStond zelf ook op het punt avast een kaartje te kopen, maar goed dat ik niets kon vinden
Nu nog wel ff een fatsoenlijk koptelefoontje regelen...
Heb trouwens sowieso wat vreemde problemen met verbindingen, mijn mail kan ik ook alleen maar checken als ik wifi aan heb, net zoals een spelletje wat wat van het internet moest downloaden... Surfen gaat dan wel wer prima, denk dat ik ergens in de brij van instellingen toch iets verkeerds heb staan...
ja dat hielp een beetje, maar de grotere filmpjes doen het nog steeds niet.quote:Op vrijdag 14 november 2008 19:23 schreef -J-D- het volgende:
Vodafone zeker?
Bij verbindingen moet je dan de proxy uitvinken.
Ik had exact hetzelfde probleem en dat was zo opgelost.
De rest lees ik later, nu ff bezoek.
filmpjes doen het nuidd bij mij ook na het uitzetten van de proxy.. heeft dat verder geen gevolgen voor de internet verbinding? ik ga trouwens meteen even kijken of messenger het nu ook weer doet met proxy uit..quote:Op vrijdag 14 november 2008 22:24 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja dat hielp een beetje, maar de grotere filmpjes doen het nog steeds niet.
beetje jammer.
Die is niet gratis (hint)quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef 16meter het volgende:
weet niet. ik gebruik core player. (tip)
Ook voor het afspelen van muziek? Ik vind het juist zo handig dat ik muziek kan afspelen vanuit de touchflo..quote:Op maandag 17 november 2008 11:01 schreef 16meter het volgende:
weet niet. ik gebruik core player. (tip)
Voor elk probleem is een oplossing (reminder)quote:
Tekstinvoer gaat redelijk snel. Het toetsenbord is lekker groot.quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe telefoon, en de Touch HD voldoet aan mijn verwachtingen![]()
Maar toch heb ik nog een paar vragen aan diegene die dit juweeltje inmiddels al in zijn/haar bezit hebben:
- Hoe vind je de tekstinvoer (SMS/E-mail)?
- Snelheid in zijn algemeen (bv. scrollen door menu's etc.)?
- Batterijduur totnutoe?
- Hebben jullie er een case of iets dergelijks bij genomen? Indien ja, welke?
Alvast bedankt!
Tekstinvoer gaat prima. Ik gebruik het T9 mobiel toetsenbordje..quote:Op dinsdag 18 november 2008 18:45 schreef Nalbandian het volgende:
Ik ben naarstig op zoek naar een nieuwe telefoon, en de Touch HD voldoet aan mijn verwachtingen![]()
Maar toch heb ik nog een paar vragen aan diegene die dit juweeltje inmiddels al in zijn/haar bezit hebben:
- Hoe vind je de tekstinvoer (SMS/E-mail)?
- Snelheid in zijn algemeen (bv. scrollen door menu's etc.)?
- Batterijduur totnutoe?
- Hebben jullie er een case of iets dergelijks bij genomen? Indien ja, welke?
Alvast bedankt!
Hmm heb al door hoe die muziekspeler van touchflo werkt..quote:Op woensdag 19 november 2008 09:10 schreef Plof2008 het volgende:
gsplayer... soort van winamp alleen dan voor windows mobile
http://hp.vector.co.jp/authors/VA032810/
Heb je een voorkeur voor de UK versie of kon je geen NL versie vinden?quote:Op woensdag 19 november 2008 10:07 schreef Nalbandian het volgende:
Mensen, bedankt voor de antwoorden!
Ik kan niet wachten totdat ik de UK-versie in mijn handen heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |