Lelijk! Ik heb nog geen bericht gehadquote:
Zeker, maar dat kan nog wel even duren. Hij komt op zijn vroegst maandag, maar dan ben ik werken. Als ze het dan een dag later nog een keer proberen, hebben ze hetzelfde probleem. En dan krijg ik misschien een briefje dat ik het woensdag op kan halen.quote:Op vrijdag 7 november 2008 15:35 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Lelijk! Ik heb nog geen bericht gehad
Maaruh laat je even weten wat je er van vindt zodra je hem binnen hebt?
ja, serieusquote:Op vrijdag 7 november 2008 11:55 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Heb je echt de verkeerde besteld of is dat sarcastisch bedoelt?![]()
In ieder geval gaaf dat je hem al binnen hebt (de UK versie toch)
Ben benieuwd of ik ook die minpuntjes opmerk.. En zoja, dan maar hopen dat er snel updates voor komen
En morgen ben ik ook amper thuisquote:Zending niet afgeleverd bij 1e afleverpoging. 2e afleverpoging volgt
Ik weet alleen niet wanneer TNT hem bij mij thuis aanbied want ik krijg geen track en trace linkjequote:Status: Uw bestelling is verzonden. op: 11 november 2008 16:25 uur
Zeker lelijk!quote:Op dinsdag 11 november 2008 18:52 schreef -J-D- het volgende:
Hmmz, das wel lastig.
Had net m'n Outlook gesynchroniseerd met m'n foon, maar nu is mijn contactpersonenlijst leeg, zowel op mobiel als op de pc
Mooi kut
Hij is gisteren niet gebracht, dus ik verwacht hem vandaag..quote:Op woensdag 12 november 2008 18:49 schreef -J-D- het volgende:
Dat had ik moeten doen, en heb ik niet gedaan.
Dom, maar ja, de wereld vergaat niet.
Heb je hem al binnen?
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:25 schreef -J-D- het volgende:
Jeetje, dat is wel balen.
Ik krijg alleen geen TomTom versie erop geinstalleerd. Voor de rest is het apparaat snel en gebruikersvriendelijk
Usenet is toch alleen om berichtjes op te posten?quote:Op donderdag 13 november 2008 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.
*kuch*usenet*kuch*
Precies. Als je naar berichtjes over TomTom zoekt, neem Core player dan ook ff mee.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:39 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Usenet is toch alleen om berichtjes op te posten?
Wordt niet aangeboden momenteelquote:Op donderdag 13 november 2008 15:10 schreef 16meter het volgende:
[..]
Navigator 7.5 werkt prima. weet niet of andere versies het ook doen.
*kuch*usenet*kuch*
Is overigens mijn foutmelding.quote:unable to start. An exception occurred. Memory access violation
Ik denk dat FTD#811800 (mag ik dat plaatsen?) ook wel werkt op een Touch HD..!?quote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt niet aangeboden momenteel![]()
Even geduld dus nog maar.
[..]
Is overigens mijn foutmelding.
Die kreeg ik ook... heel wat afgerommeld om het werkend te krijgen.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:05 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Wordt niet aangeboden momenteel![]()
Even geduld dus nog maar.
[..]
Is overigens mijn foutmelding.
Als ik het me goed kan herinneren zag ik dat bij verbindingen of bij de instellingen van active sync. (jaja heb hem gisteren toch nog binnen gehad. De postpooier was zo vriendelijk 's avonds nog eens langs te komenquote:Op donderdag 13 november 2008 18:22 schreef -J-D- het volgende:
Bij mij gaat TF erg soepel. Apart....
Als ik de telefoon aansluit op de pc, en daarna loskoppel, verandert de tijd op het toestel (2.5 uur terug) terwijl de pc dezelfde tijdsinstellingen heeft als de telefoon.
Heb ooit ergens een vinkje gezet over tijd enz, maar weet niet meer waar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |