Mwah, ben het nu een paar jaar gewend, dus ik wacht nog wel een paar dagen.quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:01 schreef 16meter het volgende:
[..]
Worldwide edition inderdaad, Nederlands OS heb ik nooit behoefte aan gehad.
Het klopt dat geheugenkaartjes er in verschillende snelheden zijn en hoe hoger de hoeveelheid geheugen, hoe minder ver men is om de hogere snelheden toe te passen. Dus een 8GB kaartje zal mogelijk in een hogere snelheidsklasse te koop zijn dan een 16GB kaartje, maar voor het toestel maakt het allemaal niet uit. Het toestel zal bij het afspelen van muziek of fillms minder data per seconde vragen dan wat een gemiddeld kaart levert. Waar je het wel zal merken, is bij het overzetten van data van en naar het kaartje.quote:Op dinsdag 4 november 2008 22:08 schreef -J-D- het volgende:
Ik begreep dat een 16 GB kaartje te traag is voor het toestel? 8 GB levert optimale snelheid op, dacht ik?
Weet iemand hier meer van?
Bij belnu.nl betaal ik voor verlengen 2 jaar eenmalig 91 euro voor een 35 eu abo..quote:Op woensdag 5 november 2008 18:16 schreef -J-D- het volgende:
Verwachte leverdatum: 07-11-2008 op smartphoneshop.nl
Verwachte leverdatum: 08-11-2008 op www.simshop.nl
Voor mijn abo (Vodafone, 22.50 euro (aanbieding voor maar 18 euro), Internet bundel, NL versie) betaal ik bij de 1e 440 euro, en bij de 2e 350 euro.
Dat scheelt nogal!
Heb paar weken terug al een 8GB SDHC gekocht omdat ik geen 16gb kon vinden toenquote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef 16meter het volgende:
Zelfs firmwares/updates toch, of verschilt dat ook per taal?
Tip trouwens:
http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=2620273
Dat is toch geen microSD en die past toch niet?quote:Op dinsdag 4 november 2008 21:19 schreef 16meter het volgende:
Zelfs firmwares/updates toch, of verschilt dat ook per taal?
Tip trouwens:
http://www.one2remember.nl/product_info.php?products_id=2620273
Wel op letten dan dat je een MicroSDHC koopt en geen SDHC.. anders gaat het niet passen..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:22 schreef -J-D- het volgende:
Zo, ik heb hem besteld bij simshop.nl
Nu nog een 16 Gb Microsd erbij kopen. Ik zie dat die aardig aan de prijzige kant zijn en dat ze nog lang niet overal leverbaar zijn.
[..]
Dat is toch geen microSD en die past toch niet?
Of begrijp ik het niet goed, en kan er zowel een microSD als een SDHC kaartje in?
Of is dat hetzelfde?
-edit-
En nu lees ik dat het toestel SDHC compatible is. Dat is dus wel een ander formaat dan microSD maar het zou wel moeten passen.
Dus die link van 16meter is dus niet te gebruiken, begrijp ik.quote:Op donderdag 6 november 2008 19:16 schreef MuRKie het volgende:
[..]
Wel op letten dan dat je een MicroSDHC koopt en geen SDHC.. anders gaat het niet passen..
Als dat geen MicroSDHC is denk ik van niet nee.. Ik heb mijn 8GB gekocht via www.pdashop.nlquote:Op donderdag 6 november 2008 19:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dus die link van 16meter is dus niet te gebruiken, begrijp ik.
Dit is een betere link denk ik dan die van 16meterquote:Op donderdag 6 november 2008 19:34 schreef -J-D- het volgende:
Hmmmz, heb met mijn stomme kop de verkeerde besteld bij een andere site.
Gelijk maar ff gemaild om te kijken of ze mijn bestelling nog kunnen aanpassen voordat ze het verzenden.
Die kans zit er best in aangezien ik pas vanavond betaald had.
Anders moet ik het weer terugsturen enz
No problem..quote:Op donderdag 6 november 2008 19:37 schreef -J-D- het volgende:
Jup, die link heb ik ze nu ook gemaild
Thanks anyway!
De Touch HD is bij mij inderdaad ook de opvolger van de Touchquote:Op vrijdag 7 november 2008 00:19 schreef Bond het volgende:
Laat eens wat foto's zien!!
* Bond denkt dat dit wel een goede opvolger is voor de huidige touch.
Heb je echt de verkeerde besteld of is dat sarcastisch bedoelt?quote:Op donderdag 6 november 2008 22:58 schreef 16meter het volgende:
Ik heb ook echt de verkeerde besteld he... hoe kom ik er met mn stomme kop bij dat SD in een telefoon past.
Heb hem trouwens binnen gekregen vanavond. Redelijk tevreden. Responsiviteit is iets minder dan verwacht (menu's af en toe traag, vooral na opstarten), multi tasking werkt wel lekker muziekje luisteren en tegelijkertijd surfen etc.. gaat prima. Tomtom krijg ik vooralsnog niet aan de praat, beetje jammer. Ook geen GPS functionaliteit in Google maps, hij kan geen GPS satelliet vinden.
Opera werkt niet altijd even soepel.. accelerometer geeft (denk ik) niet altijd door dat het toestel gekanteld is en zodoende past Opera zich niet altijd aan als je bijv. horizontaal beeld wilt. Het zoomen met een balkje vind ik ook niet geweldig werken, waarom niet d.m.v. een bepaalde manier van het touchscreen aanraken? Youtube app lijkt alleen te werken bij korte video's, waarschijnlijk omdat hij eerst de hele video laadt en daarna pas afspeelt.
Met een paar updates kan dit een topper worden.
Valt nog een hoop te ontdekken in ieder geval, camera bijv. heb ik nog niet eens geprobeerd.
quote:Uw bestelling is gereed om verzonden te worden. U ontvangt in loop van de dag een emailbericht met daarin het pakketnummer van uw bestelling.
De Touch HD NL? Nu al?quote:Op vrijdag 7 november 2008 14:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ow, TNT doet niet aan rembours op zaterdag. En ik kon niet anders dan rembours aangezien mijn abo verlopen is om een TAN-code op te ontvangen om via internet te betalen
Op zijn vroegst heb ik het toestel dus pas maandag (maar dan ben ik werken, dus dinsdag)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |