abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63591044
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:38 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Een vriend van mij heeft de Diamond en die heeft dat ook gedaan. Hij merkt wel degelijk verschil. En als je doet wat er in een dergelijke beschrijving staat kan er eigenlijk niks fout gaan. Maar dan nog is het geheel op eigen risico..
Ow oke. Naja, ik kijk het eerst wel even zelf aan, en als ik echt niet tevreden ben ga ik me hier verder in verdiepen.
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:01:27 #252
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63591087
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:45 schreef Intocable het volgende:

[..]

Ah thanks
yw
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:01:54 #253
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63591103
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 11:59 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Ow oke. Naja, ik kijk het eerst wel even zelf aan, en als ik echt niet tevreden ben ga ik me hier verder in verdiepen.
Gelijk heb je.. zolang het je niet stoort zal ik het (geringe) risico niet wagen..
pi_63592273
Ik re-boote net, krijg ik bij het opstarten gelijk een foutmelding. dat device.exe een fout bevatte. geen tweaks of iets dergelijks aan het apparaat gedaan. Iemand zo-iets al gehad?

[ Er is een probleem opgetreden met device.exe

U kunt Microsoft op de hoogte stellen van dit probleem, zonder kosten voor u. ]
  vrijdag 28 november 2008 @ 12:51:01 #255
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63592453
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:43 schreef Intocable het volgende:
Ik re-boote net, krijg ik bij het opstarten gelijk een foutmelding. dat device.exe een fout bevatte. geen tweaks of iets dergelijks aan het apparaat gedaan. Iemand zo-iets al gehad?

[ Er is een probleem opgetreden met device.exe

U kunt Microsoft op de hoogte stellen van dit probleem, zonder kosten voor u. ]
Nope nog niet gehad nee.. Niks geks gedaan verder?
pi_63592499
Nee helemaal niets. Deed 'm even opnieuw opstarten. Sinds toen bij elke re-boot die melding. Telefoon altijd netjes afgesloten. Misschien een hard reset proberen?
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:15:38 #257
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63593097
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 12:52 schreef Intocable het volgende:
Nee helemaal niets. Deed 'm even opnieuw opstarten. Sinds toen bij elke re-boot die melding. Telefoon altijd netjes afgesloten. Misschien een hard reset proberen?
ja als je er verder nog geen persoonlijke instellingen aan hebt verricht zou ik even een harde reset doen. Denk dat er iets fout is gegaan in je rom ofzo..
pi_63593139
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:15 schreef MuRKie het volgende:

[..]

ja als je er verder nog geen persoonlijke instellingen aan hebt verricht zou ik even een harde reset doen. Denk dat er iets fout is gegaan in je rom ofzo..
Eerst een soft reset gedaan maar dat mocht niet helpen. Nu net klaar met mijn hard reset. Ga nu alles instellen.

Alles is met succes geinstalleerd en de foutmelding is weg
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:19:49 #259
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63593213
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:17 schreef Intocable het volgende:

[..]

Eerst een soft reset gedaan maar dat mocht niet helpen. Nu net klaar met mijn hard reset. Ga nu alles instellen
ok, laat maar even weten of het werkt..
pi_63593471
Foutmelding is weg !
  vrijdag 28 november 2008 @ 13:47:05 #261
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63593937
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:29 schreef Intocable het volgende:
Foutmelding is weg !
Nice! Misschien handig om SPB backup te gebruike om een backup te maken van je PDA wanneer je hem beetje gepersonaliseerd hebt zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen als hij weer gaar wordt ofzo..
Ik gebruik het ook om backups te maken maar heb het nog niet nodig gehad
pi_63594551
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 13:47 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Nice! Misschien handig om SPB backup te gebruike om een backup te maken van je PDA wanneer je hem beetje gepersonaliseerd hebt zodat je niet alles opnieuw hoeft te doen als hij weer gaar wordt ofzo..
Ik gebruik het ook om backups te maken maar heb het nog niet nodig gehad
Ja dat zou inderdaad heel handig zijn
pi_63595160
Ben sterk aan het twijfelen tussen de HTC en de Samsung Omnia,

Kan iemand mij vertellen hoe de foto's van dit toestel zijn? Ik neem aan dat ze in de donkere omgevingen (uitgaangsgelegenheden) slecht zijn aangezien er geen flits op dit toestel zit?

Greetz
  vrijdag 28 november 2008 @ 14:36:48 #264
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63595226
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:34 schreef Exterminator het volgende:
Ben sterk aan het twijfelen tussen de HTC en de Samsung Omnia,

Kan iemand mij vertellen hoe de foto's van dit toestel zijn? Ik neem aan dat ze in de donkere omgevingen (uitgaangsgelegenheden) slecht zijn aangezien er geen flits op dit toestel zit?

Greetz
Zijn inderdaad niet om naar huis te schrijven met de HD.. in het donker dan he..
pi_63595289
Ja goed, maar of je nou eisen moet gaan stellen aan een camera in een mobile telefoon? Wil je kwaliteit foto's zal je toch echt een camera aan moeten schaffen
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:12:45 #266
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63596100
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 14:39 schreef Intocable het volgende:
Ja goed, maar of je nou eisen moet gaan stellen aan een camera in een mobile telefoon? Wil je kwaliteit foto's zal je toch echt een camera aan moeten schaffen
Ik had ooit een SE K800i en die foto's waren echt wel al goed voor die tijd hoor.. Als je een SE cybershot koopt kan je er wel van op aan dat de foto's goed zijn.. Filmen daarentegen is slechter dan gemiddeld mobieltje (dat was bij de k800i in ieder geval)

Maar eisen stellen aan camera in een PDA is dan net weer wat te fanatiek
pi_63597183
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:12 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik had ooit een SE K800i en die foto's waren echt wel al goed voor die tijd hoor.. Als je een SE cybershot koopt kan je er wel van op aan dat de foto's goed zijn.. Filmen daarentegen is slechter dan gemiddeld mobieltje (dat was bij de k800i in ieder geval)

Maar eisen stellen aan camera in een PDA is dan net weer wat te fanatiek
Direct eisen stellen doe ik niet hoor... wil alleen op de hoogte komen. Informatieve vraag dus

Ik heb "vroeger" ook een K800i gehad en hij maakte wat mij betreft mooie foto's. Als deze HTC ook dat soort foto's kan maken is het wat mij betreft al goed genoeg .

Zou jij misschien wat voorbeeld foto's kunnen posten die gemaakt zijn met de HTC in een donkere omgeving?? In een kroeg/discotheek is ook altijd wel iets van licht dus denk dat ik dan wel een goed beeld kan krijgen en mijn keuze bevestigt kan worden

Greetz
  vrijdag 28 november 2008 @ 15:55:43 #268
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63597317
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:50 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Direct eisen stellen doe ik niet hoor... wil alleen op de hoogte komen. Informatieve vraag dus

Ik heb "vroeger" ook een K800i gehad en hij maakte wat mij betreft mooie foto's. Als deze HTC ook dat soort foto's kan maken is het wat mij betreft al goed genoeg .

Zou jij misschien wat voorbeeld foto's kunnen posten die gemaakt zijn met de HTC in een donkere omgeving?? In een kroeg/discotheek is ook altijd wel iets van licht dus denk dat ik dan wel een goed beeld kan krijgen en mijn keuze bevestigt kan worden

Greetz
Ik heb wel een foto in de "schemering" gemaakt en dat is niet erg mooi.. Vlakken die dezelfde kleur krijgen, dus geen kleurendiepte voor een realistische weergave..
pi_63597697
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 15:55 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Ik heb wel een foto in de "schemering" gemaakt en dat is niet erg mooi.. Vlakken die dezelfde kleur krijgen, dus geen kleurendiepte voor een realistische weergave..
Zou je misschien vanavond ook een foto in het donker met wat (woonkamer) verlichting willen maken (denk bv aan een kroeg ofzo?) Het mag best van je hond, kat of weet ik veel wat zijn. Van je mokkeltje (mocht je die hebben) kan overigens ook j/k

Zou je me die erna even willen PM'en ofzo?

Alvast bedankt!
  zaterdag 29 november 2008 @ 00:14:12 #270
67938 MuRKie
..warm as butters..
pi_63611467
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 16:09 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Zou je misschien vanavond ook een foto in het donker met wat (woonkamer) verlichting willen maken (denk bv aan een kroeg ofzo?) Het mag best van je hond, kat of weet ik veel wat zijn. Van je mokkeltje (mocht je die hebben) kan overigens ook j/k

Zou je me die erna even willen PM'en ofzo?

Alvast bedankt!
Vanavond geen tijd gehad
Ik zal misschien morgen en anders maandag een fototje PM'en..
Is dat snel genoeg?
pi_63615976
Is het mogelijk om in windows zelf een lijst met contactpersonen ( uitgewerkt met e-mail adressen etc ) te maken en deze te synchroniseren met je HTC. Zodat je niet alles handmatig in hoeft te stellen op je mobiel ?
pi_63616017
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 00:14 schreef MuRKie het volgende:

[..]

Vanavond geen tijd gehad
Ik zal misschien morgen en anders maandag een fototje PM'en..
Is dat snel genoeg?
Is prima,

Maar als het liefst vanavond als het kan .
Ben deze tijdelijk telefoon die ik nu gebruik een beetje zat
pi_63616135
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:21 schreef Intocable het volgende:
Is het mogelijk om in windows zelf een lijst met contactpersonen ( uitgewerkt met e-mail adressen etc ) te maken en deze te synchroniseren met je HTC. Zodat je niet alles handmatig in hoeft te stellen op je mobiel ?
Ja. Je kan synchroniseren via Outlook en Activesync
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_63616193
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 11:31 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Ja. Je kan synchroniseren via Outlook en Activesync
Oke, het zit namelijk zo. Nadat ik mijn simkaart in de HTC had gedaan. Werden wel gelijk mijn sim-contacten zichtbaar, maar er ontbreken veel contacten doordat deze in het geheugen van die iPhone zijn opgeslagen.
En om nu alles handmatig over te gaan zetten Dus ik kan gewoon een adresbestandje aanmaken in windows en deze syncen met de HTC, of is dat niet wat je probeerde te zeggen
pi_63616666
Volgens mij kan dat vlekkeloos via Outlook.
Wel even daar je contacten backuppen voor het synccen.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')