Magmadar - Magtheridon.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:41 schreef stbabylon het volgende:
Klacht: wow-noobs die nooit geslacht zijn door Maggy in MC
Sub-klacht: mensen die denken dat Maggy een baas in HFP is
Raggy heet ook Ragnarosquote:Op woensdag 17 september 2008 11:56 schreef Murloc het volgende:
[..]
Magmadar - Magtheridon.
Ze heten allebei geen maggy
1) hoe weet jij mijn gems en specquote:Op woensdag 17 september 2008 12:44 schreef Fir3fly het volgende:
Het hunter forum. 80% trolls, 20% eigenwijze noobs.
Gezien jouw gems en spec hoor je bij de laatste 20%!
Dan moet je wel mijn username weten.quote:Op woensdag 17 september 2008 13:00 schreef Fir3fly het volgende:
Er bestaat sinds een jaar ofzo zoiets als de Armory. Anyway, dit kon ook wel in het gewone wow-topic.
Ja het is natuurlijk heel raar als je een spelletje speelt dat al een paar jaar bestaat he?quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Treces het volgende:
WoW.. is dat niet een spel uit 2005 ??
En een beetje van jezelf natuurlijk.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:15 schreef Devlinsect het volgende:
Maggy is toch de smaakmaker voor in de soep?
en een geflopte meidengroepje van eind jaren 90quote:Op woensdag 17 september 2008 19:16 schreef Treces het volgende:
WoW.. is dat niet een spel uit 2005 ??
quote:Op donderdag 18 september 2008 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Juup, gooi maar dicht, komen hier (nauwelijks) mensen die er normaal op reageren, je blijft bezig met weg gooien. Dank voor het terug zetten, maar het werkt niet.
Vind je het gekquote:hoeveel mensen er gelijk naar hun tranq shot zouden gaan zoeken als ze na de patch een hunter's nieuwe Core Hound BW zagen gebruiken. Krijg ik allemaal reacties van noobs die nooit MC hebben gedaan en die beginnen te zeuren dat Tranq helemaal niet werkt op BW.
Baron rivendale???? Baron rivendare kthxbaiquote:Op woensdag 17 september 2008 12:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Raggy heet ook Ragnaros
Baron heet ook Baron Rivendal
en zo zijn er nog veel meer afkortingen bedacht die door veel mensen worden gebruikt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |