maar je bent toch een kutuser ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1quote:
quote:Op dinsdag 16 september 2008 22:01 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Breathtaking; aandachtshoer, post die spreken van een IQ dat ver onder de 0 zakt, voegt niets toe aan het forum.
Probeer t eens te ontkennenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Fok! zoekt de Grootste KutUser! #1
En eh omdat:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:31 schreef gers het volgende:
[..]
maar je bent toch een kutuser ?
je hebt een kut en je bent een user
kut+user=kutuser
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fokquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
Dat is meer iets voor hierquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het zo bedoelen![]()
Nee dankjequote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Probeer jij eens dood te gaan?
Who cares?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:33 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Mwah mwah. Ik vind het vooral stom omdat zij zelf echt de achterlijkste doos is op fok
Vikingquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
quote:
Oeh, goed planquote:Op woensdag 17 september 2008 13:35 schreef Noorsbloed het volgende:
Wel, ik schat je in ieder geval hoger in dan haar![]()
Dus fuck die bitch !
Knuppel in der nek en in het water werpen !![]()
sorry ben net wakker en niet zo vriendelijk nog![]()
heb jij trouwens een noorse vriendinquote:Op woensdag 17 september 2008 13:32 schreef Noorsbloed het volgende:
Gers !![]()
En BT ik neem aan dat jij je daar niets van aantrekt ?
sorryquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Bleh, het is wel saai in de sc!
quote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
pwndquote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
Ik ben er weerquote:Op woensdag 17 september 2008 13:43 schreef Breathtaking het volgende:
Zullen we doen?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:44 schreef gers het volgende:
we kunnen haar ook allemaal nomineren voor kutuser
Toevallig wel !quote:Op woensdag 17 september 2008 13:42 schreef gers het volgende:
[..]
heb jij trouwens een noorse vriendin![]()
noorse vrouwen zijn zo lekker 100 keer beter dan duitse vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |