quote:
Van wat ?quote:Op woensdag 17 september 2008 11:42 schreef Maisnon het volgende:
m'n nek doet nog steeds zeeeer
Toch niet Hayden, hé?quote:Op woensdag 17 september 2008 12:25 schreef BobbyB het volgende:
Zo, heb net ff mijn hardeschijf opgeruimd. Heb nu weer 214gb vrij
ik wil wel je nek masserenquote:Op woensdag 17 september 2008 13:00 schreef Maisnon het volgende:
ik weet niet precies wat er met mn nek is gebeurd maar ik kan m'n hoofd niet echt pijnloos bewegen
Nee, ik ben heel slordig. Heel veel staat er dubbel op en er stonden nog allemaal zipjes/rars (nee, niet zulkequote:
ook de zipjes bobbyb vriendin met hayden en haleyquote:Op woensdag 17 september 2008 13:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, ik ben heel slordig. Heel veel staat er dubbel op en er stonden nog allemaal zipjes/rars (nee, niet zulke
) die allang weg konden.
Inderdaad.quote:
Wel .aviquote:Op woensdag 17 september 2008 13:21 schreef gers het volgende:
[..]
ook de zipjes bobbyb vriendin met hayden en haley
Wie so?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuser![]()
Waar dat ?quote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
ik ben gelukkig nog niet genomineerdquote:Op woensdag 17 september 2008 13:25 schreef Breathtaking het volgende:
Bohh ik ben genomineerd voor grootste kutuseren dan nog wel door het domste wicht dat hier rondloopt ook
noors bloedquote:Op woensdag 17 september 2008 13:29 schreef Noorsbloed het volgende:
Woei ..
* Noorsbloed heeft zijn karkas weer uit zijn bed gesleept![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |