Dan was ik wel schoonmaker geworden...quote:Op woensdag 17 september 2008 10:11 schreef schatje het volgende:
Dan maak je het toch even schoon? Kleine moeite.
Ik zou er niet raar van opkijken met die tokkies hierquote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben blij dat wijf haar tapon niet tegen de muur uitklopt en terug stopt.
Hij heeft ook elke dag rosbief op zn brood....quote:Op woensdag 17 september 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS geilt op ongestelde vrouwen
Mensen die niet op hun werk naar de wc gaan wegens smetvrees en zich daarom thuis aambeien persenquote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef bodylotion het volgende:
mensen die op hun werk naar de wc gaan
Sowieso mensen die naar de wc gaanquote:Op woensdag 17 september 2008 10:44 schreef DoctorB het volgende:
[..]
Mensen die niet op hun werk naar de wc gaan wegens smetvrees en zich daarom thuis aambeien persen![]()
moet je ook buiten schijten als je een held bentquote:Op woensdag 17 september 2008 11:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sowieso mensen die naar de wc gaan
Buiten pissen ftw
mooi kunstwerkquote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef ColtZ40 het volgende:
Ben blij dat wijf haar tapon niet tegen de muur uitklopt en terug stopt.
vertel mij nou eens waar dat bloed zat dan.....quote:Op woensdag 17 september 2008 12:03 schreef junkiexp het volgende:
Ik pis alleen staand, maar ik erger met er wel aan.
Ik heb net de bril naar beneden gedaan en er flink overheen gezeken, dat zal ze leren !!!!!
Ga je helemaal niet dan ??quote:Op woensdag 17 september 2008 10:35 schreef bodylotion het volgende:
mensen die op hun werk naar de wc gaan
Op die opstaande rand, aan de binnenkant.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:06 schreef -moppie- het volgende:
[..]
vertel mij nou eens waar dat bloed zat dan.....
Wat heeft dat mens in godsnaam dan gedaan op t toilet....quote:Op woensdag 17 september 2008 12:08 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Op die opstaande rand, aan de binnenkant.
Het gedeelte aan de binnenkant waar geen water komt, net onder de bril...
Dat vraag ik me ook elke keer af als ik er sta. Vorige keer zat de schijt aan de onderkant van de wc-brilquote:Op woensdag 17 september 2008 12:10 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heeft dat mens in godsnaam dan gedaan op t toilet....
Ff gekeken en het is echt waar!quote:Op woensdag 17 september 2008 16:37 schreef junkiexp het volgende:
Ze heeft nu haar trui een stukje open staan, en als je snel kijkt lijkt het net of ze borsthaar heeft.
quote:Op woensdag 17 september 2008 12:17 schreef Millitia het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook elke keer af als ik er sta. Vorige keer zat de schijt aan de onderkant van de wc-bril
Tuurlijk ga ik niet. Stel je voor dat ik op het werk naar de wc zou moeten.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:07 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ga je helemaal niet dan ??
Zeker een uikering dan ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |