quote:Op woensdag 17 september 2008 02:19 schreef Noorsbloed het volgende:
Ik draai alleen maar nachtdiensten.
Maar heb er een beetje een hekel aan gekregen
En hier kost cola ook 70 cent !
Waar werk je
Ik ben er geen fan van en drink meestal gewoon koffie maar we hebben hier cola, ijsthee, fanta, cassis, spa, fanta lemon en nog wat spul over het algemeen wel in de koelkast staan.quote:
Even ja. Beter ga je een studie doen of gewoon een boek lezen.quote:Op woensdag 17 september 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Fok helpt soms wel. Even.
Kom je wat langsbrengenquote:Op woensdag 17 september 2008 03:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben er geen fan van en drink meestal gewoon koffie maar we hebben hier cola, ijsthee, fanta, cassis, spa, fanta lemon en nog wat spul over het algemeen wel in de koelkast staan.
Mwoah, boek lezen lukt me 's nachts nooit zo goed.quote:Op woensdag 17 september 2008 03:03 schreef Mikkie het volgende:
Even ja. Beter ga je een studie doen of gewoon een boek lezen.
www.kongregate.comquote:Op woensdag 17 september 2008 03:00 schreef Isabeau het volgende:
Fok helpt soms wel. Even.
Bij mij helpt het als ik een lampje aan doe.quote:Op woensdag 17 september 2008 03:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mwoah, boek lezen lukt me 's nachts nooit zo goed.
Ja ik neem ook altijd wat avondeten mee. Als ik om 18.00 uur wakker wordt heb ik niet zo heel erg veel trek om al warm te eten. De vorige keer dat ik nachtdienst had had mijn vriendin gekookt, ik ging zowat over mijn nek toen ik wakker werd en het eten rook.quote:Op woensdag 17 september 2008 03:22 schreef Noorsbloed het volgende:
Koffie is mijn redder in nood.
En ik heb altijd een bakje avondeten bij me, want ik eet dat altijd s´nachts op
Dat dus !quote:Op woensdag 17 september 2008 03:29 schreef boku het volgende:
[..]
Ja ik neem ook altijd wat avondeten mee. Als ik om 18.00 uur wakker wordt heb ik niet zo heel erg veel trek om al warm te eten. De vorige keer dat ik nachtdienst had had mijn vriendin gekookt, ik ging zowat over mijn nek toen ik wakker werd en het eten rook.
quote:Op woensdag 17 september 2008 03:29 schreef boku het volgende:
[..]
Ja ik neem ook altijd wat avondeten mee. Als ik om 18.00 uur wakker wordt heb ik niet zo heel erg veel trek om al warm te eten. De vorige keer dat ik nachtdienst had had mijn vriendin gekookt, ik ging zowat over mijn nek toen ik wakker werd en het eten rook.
Kwekkwek, well donequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |