Flash is altijd een grotere aanslag op de snelheid dan gewoon HTML, dus een terechte klacht. Mensen die over langzame dingen klagen hoeven niet per se een langzame computer te hebben.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Wellicht eens afstappen van je 386.
Mwoah, beetje PC van een paar honderd mag/moet toch geen moeite hebben met wat flash. Maar goed, zit al een aantal jaar op C2D, dus wellicht dat het daarop wat makkelijker verloopt ofzoquote:Op woensdag 17 september 2008 01:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Flash is altijd een grotere aanslag op de snelheid dan gewoon HTML, dus een terechte klacht. Mensen die over langzame dingen klagen hoeven niet per se een langzame computer te hebben.
Moeite hebben, wat is moeite. Het belast je CPU wel degelijk onnodig. Ik heb het ook liever niet, hoe lichter hoe beter.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwoah, beetje PC van een paar honderd mag/moet toch geen moeite hebben met wat flash. Maar goed, zit al een aantal jaar op C2D, dus wellicht dat het daarop wat makkelijker verloopt ofzo
flash sites zijn rond uit bagger.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:14 schreef Biogarde het volgende:
mijn pc's kunnen flash sites al jaren prima aan.. alleen het feit dat een 1,9Ghz single core processor een verbruik van, wat zal het zijn geweest? +20% oid?, heeft omdat er een flash site openstaat die actief bezig is met animeren?quote:Op woensdag 17 september 2008 01:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mwoah, beetje PC van een paar honderd mag/moet toch geen moeite hebben met wat flash. Maar goed, zit al een aantal jaar op C2D, dus wellicht dat het daarop wat makkelijker verloopt ofzo
Drama idd.quote:Op woensdag 17 september 2008 01:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn pc's kunnen flash sites al jaren prima aan.. alleen het feit dat een 1,9Ghz single core processor een verbruik van, wat zal het zijn geweest? +20% oid?, heeft omdat er een flash site openstaat die actief bezig is met animeren?
sorry hoor
Typisch Biogarde weerquote:Op woensdag 17 september 2008 01:14 schreef Biogarde het volgende:
Ja daar zijn er gelukkig al niet 100000 vanquote:
Terecht.quote:Op woensdag 17 september 2008 @ 01:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja daar zijn er gelukkig al niet 100000 van
idd. Gebruik dan op zijn minst AJAX om de verschillende Flash elementen te besturen zodat je ook nog back/forward kunt gebruikenquote:Op woensdag 17 september 2008 08:41 schreef Aibmi het volgende:
Niet kunnen refreshen of back/forward kunnen gebruiken
Zeg dat maar eens tegen een Feyenoorderquote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd. Gebruik dan op zijn minst AJAX om de verschillende Flash elementen te besturen zodat je ook nog back/forward kunt gebruiken.
ajax is ook ruk voor de forward/back knoppenquote:Op woensdag 17 september 2008 09:30 schreef Adidah het volgende:
[..]
idd. Gebruik dan op zijn minst AJAX om de verschillende Flash elementen te besturen zodat je ook nog back/forward kunt gebruiken.
Ik doelde meer op het gebruik van individuele Flash elementen in plaats van een website geheel in Flashquote:Op woensdag 17 september 2008 11:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ajax is ook ruk voor de forward/back knoppen
Als ik op internet surf voor kleding wil ik zeker met tabs kunnen werken!quote:Op woensdag 17 september 2008 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom sowieso nauwelijks op flash based sites. Ja, kledingwinkels krijgen er steeds meer een handje van omdat het zo'n 'moderne en exclusieve' uitstraling heeft
Ja dat vat het wel zon beetje samenquote:Op woensdag 17 september 2008 01:33 schreef mschol het volgende:
[..]
flash sites zijn rond uit bagger.
in 99% v/d gevallen niet goed gecode waardoor ze, voor wat ze kunnen, VEEL te zwaar zijn
navigatie via url/bookmarks kan je in die sites shaken...
Lol ik wil jou wel eens een flash site zien maken. Ik doe het zelf ook en geloof me, vergeleken met een flash site is design kinderspel.quote:Op woensdag 17 september 2008 12:00 schreef zovty het volgende:
Flash is voor designers die dat niet kunnen.
Je zou zo bij Microsoft kunnen werken. "Tja, het voegt qua functionaliteit niks toe, maar het ziet er wel vet uit en belast je CPU alleen iets meer, ja, jammer dan".quote:Op woensdag 17 september 2008 13:53 schreef therk het volgende:
[..]
Lol ik wil jou wel eens een flash site zien maken. Ik doe het zelf ook en geloof me, vergeleken met een flash site is design kinderspel.
Dat het je CPU belast tjah lullig dan, maar het ziet er wel vet uit
Het maakt niet uit wat je zegt, niks dringt door bij die lui.quote:Op woensdag 17 september 2008 09:33 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Zeg dat maar eens tegen een Feyenoorder
Kledingwinkels en uitstraling:quote:Op woensdag 17 september 2008 01:20 schreef Biogarde het volgende:
Ik kom sowieso nauwelijks op flash based sites. Ja, kledingwinkels krijgen er steeds meer een handje van omdat het zo'n 'moderne en exclusieve' uitstraling heeft
Ben je echt zo wereldvreemd?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Kledingwinkels en uitstraling:[ afbeelding ]
Ja, klopt.quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:15 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ben je echt zo wereldvreemd? [ afbeelding ]
Och, troost je. Hij is vast niet erger dan die van de user boven jequote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 00:34 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn site is ook volledig in flash
![]()
![]()
![]()
![]()
holy shit, en die gast biedt een webdesign-dienst aan? of begrijp ik het verkeerdquote:Op vrijdag 19 september 2008 01:28 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Och, troost je. Hij is vast niet erger dan die van de user boven je
Komop, doe eens een linkjequote:Op vrijdag 19 september 2008 @ 00:34 schreef Kwaliteit het volgende:
![]()
![]()
![]()
mijn site is ook volledig in flash
![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |