abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223320
Lieve mensen,

Nee hoor hij wil weer eens aandacht....dat is jullie eerste reaktie op deze topic..maar de waarheid is anders...sterker nog dit zal wel (een van) mijn laaste topics zijn,maar luister aub naar het volgende.

Ik denk dat ik met een goed hart kan zeggen dat jullie mij allen haten.
dat is nog tot daar aantoe...en ik weet dat ik niet altijd even aardig ben geweest maar

Denk alsjeblieft niet dat ik een en dezelfde persoon ben als barry want dat doet mij pijn....pijn in mijn reeds bloedende hart.

Dus conclusie:
jullie mogen mij noemen wat jullie willen maar ik wil de vergelijking boh--->barry niet meer horen want dat is gelijk aan trappen (wat zeg ik ...STAMPEN op mijn tedere ziel...

en natuurlijk staat hier iets tegenover, als jullie mij buiten schot laten dan ben ik wel bereid om mijn (soms ietwat brutale) mond te houden en soms zelfs een fatsoenlijk commentaar te geven.

Maar dat neemt niet weg dat ik mijn mening niet mag hebben, ik zal hem wat minder vaak uiten maar ik heb toch een standpunt:

Ik wil doordevil een maal 'live' iets zien zeggen, ik bedoel altijd die topics elke dag maar weer maar weet iemand wie doordevil eigenlijk is??

Degene die dat weten (of doordevil zelf) reageer AUB!!

ik weet dat dit een langer stuk is dan normaaal maar aangezien jullie elke dag ook al achter het scherm gekluisterd zitten om naar doordevil te luisteren denk ik dat het niet zoveel problemen zou veroorzaken...

groetjes

Zwart-Wit.....Wit-Zwart
pi_223321
[quote]op 11-24-1999 om 03:26 PM schreef BÔH het volgende:
Lieve mensen,

Nee hoor hij wil weer eens aandacht....dat is jullie eerste reaktie op deze topic..maar de waarheid is anders...

gatverpielekes boh, Wat ben je toch een godvergeten helderziende!

Ik ben online
pi_223322
Niemand heeft ooit gezegd dat we je haten!!!!
Alleen het gedrag wat je vertoonde.
En je bent niet verwart met Barry maar vergeleken,omdat als jij wat zei,Barry je altijd hielp,dat is alles,maar als jij normaal kan doen en niet zo beledegend naar de mensen ben je welkom op dit forum,net als iedereen.Maar geef je comentaar dan op een normalere mannier en niemand zal er wat van zeggen.En onderbouw sommige meningen.
Lucky 13
pi_223323
Volgens mij ben jij gewoon bang voor zwarte piet....
Toch?

pi_223324
quote:
op 11-24-1999 om 03:54 PM schreef Little Sister het volgende:
Volgens mij ben jij gewoon bang voor zwarte piet....

Wat een humor !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')