Gevaarlijke uit/inrit lijkt mij dan.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef MaxMark het volgende:
Ja, is het niet gewoon zo dat ze die uitvoegstrook verkort hebben? En dat d.m.v. dat kruis een doorgang naar een weg/uitrit rechts wordt vrijgehouden?
quote:Verkeersmongolen
quote:Kom ik daar aanrijden en wil rechtsaf, moet ik ineens vol in de remmen omdat ik bijna recht op een trottoirband rijd !
Nee, de borden om aan te geven dat de verkeerssitiuatie is gewijzigd zullen hebben ze denk ik niet. Ook reflectiepalen zijn schaars. Er moet eerst iemand met volle snelheid overheen voordat ze gaan nadenkenquote:Op woensdag 17 september 2008 00:34 schreef Juup© het volgende:
Lijkt mij gevaarlijk als je de oude situatie gewend bent. Staat het niet aangegeven of zo van te voren?
Ja de uitvoegstrook is inderdaad verkort maar er is geen in- of uitrit en een parkeerplaats op die plek is totaal onlogisch. Het is gewoon bizar dat er ineens een opstakel ligt op de plek waar je normaal begint met uitvoegen.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:41 schreef MaxMark het volgende:
Ja, is het niet gewoon zo dat ze die uitvoegstrook verkort hebben? En dat d.m.v. dat kruis een doorgang naar een weg/uitrit rechts wordt vrijgehouden?
TS... opmerkingen zijn niet gewenst. Klagen en vragen over moderatie kun je kwijt in KLB-FBquote:Op woensdag 17 september 2008 00:48 schreef kurk_droog het volgende:
juup mijn bijdrage...Wat doe je?
Sorry, fout gecopy-paste, het is de kruising krakeelpolderweg - westlandseweg in Delftquote:Op woensdag 17 september 2008 00:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
waar precies TS?
http://maps.google.nl/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=delft+Burgemeester+Elsenlaan&sll=52.469397,5.509644&sspn=2.891462,7.635498&ie=UTF8&ll=52.046196,4.333715&spn=0.001425,0.003728&t=h&z=19
quote:Op woensdag 17 september 2008 01:01 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Sorry, fout gecopy-paste, het is de kruising krakeelpolderweg - westlandseweg in Delft
Hier dus :
[ afbeelding ]
Nee hoor, eerst doden, DAN gaan ze pas nadenken.quote:Op woensdag 17 september 2008 00:44 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Nee, de borden om aan te geven dat de verkeerssitiuatie is gewijzigd zullen hebben ze denk ik niet. Ook reflectiepalen zijn schaars. Er moet eerst iemand met volle snelheid overheen voordat ze gaan nadenken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |