abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_223314
Haii! Je hebt de gok dus gewaagd... voor de helft. de andere helft staat hier onderaan deze boodschap - de link naar ons webmagazine.
STOP! NIET wegklikken! Deze site wordt elke week (!!) gebouwd door een stel studenten, voor iedereen die maar wil. De nieuwste films, leuke links, BB-NEWS, rare newsfacts, tests, een online vervolgverhaal en meer!
Probeer ons gewoon eens een keertje voordat je dit wegklikt! WAAG DEZE GOK - wellicht heb je er (net zoals honderden anderen) veel plezier van joh! http://go.to/8weekly

woensdag 24 november 1999 @ 14:05:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223315
Wat dacht je? Deze site wordt goed bekeken dus laat ik maar eens wat reclame maken, gratis???

Plaats dan gewoon een banner op deze site en steun de fokkers.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 24 november 1999 @ 14:05:00 #3
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_223316
ja foutje

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 24 November 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 24 november 1999 @ 14:08:00 #4
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_223317
Hé Achtweekse, dit is mijn hotmail inbox niet!

Jammer dat er in de forum-regels niets staat over spam.

Je site bekijk ik nog weleens zo gauw je al die irritante pop-up windows eruit gesloopt hebt.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_223318
PHIL DAAN, sluiten die hap, dit is reclame en totaal onverantwoord voor een gokverslaafde als ik.

Nou ben ik er weer aan

Ik ben online
  woensdag 24 november 1999 @ 15:16:00 #6
1660 amappa
is BB a young one?
pi_223319
Kut, ik heb gegokt en alweer verloren! Heb ik ook altijd.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')