Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:41 schreef Fatty het volgende:
je ziet het verkeerd, tis gewoon zeer efficient, je zit je toch in de trein te vervelen, dus kan je je opmaken, hoef je het thuis niet te doen en kan je langer slapen... zeg niet dat het niet kut ismaar als je er over nadenkt is het wel slim bedacht
hehehe
Samenvatting: ts kan er niet mee omgaan en klacht ongegrond
Mensen die zich scheel betalen aan benzine terwijl ik gratis reisquote:
check, check, check, check, wat is ect?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, dan kun je ook wel je pukkels in de trein uitdrukken, je in de trein aftrekken/vingeren, lekker gaan schijten in de trein, ect.
gatverdammequote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
check, check, check, check, wat is ect?
Zegt km vergoeding je iets?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen die zich scheel betalen aan benzine terwijl ik gratis reis
Mensen die in de file staan terwijl ik lekker door raasquote:
dat dus. Vrij triest.quote:
Ik vind dat echt serieus ZO debiel. Waarom niet een minuut eerder opstaan, ga je er dood aan?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef MarMar het volgende:
* MarMar doet dat ook wel es..
Njah idd, make uppen ga ik echt geen minuut eerder voor opstaan als ik et al doeDAT vind ik namelijk nog veel truttiger.
Lekker puh!
File?quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mensen die in de file staan terwijl ik lekker door raas
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS ziet er prima uit en snapt niet dat mensen make up nodig hebben om er prima uit te zien.
*mee eensch isquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:50 schreef Chriz2k het volgende:
TS is jaloers omdat ze zeer lelijk is en zelfs make-up dat niet meer kan verhelpen.
Maar dat geloven die meisjes niet.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:52 schreef Deliah het volgende:
Waarom uberhaupt make-up opdoen, goed verzorgde huid ziet er vaak zoveel mooier uit.
Nah jah, efficiënt tijdsbestedenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind dat echt serieus ZO debiel. Waarom niet een minuut eerder opstaan, ga je er dood aan?
Maar die lui uit mn OP die doen ook niet 1x ff snel alles erop. Nee die zijn per ding 10 min bezig
HAHAHAHAHAHAHAHA. God, hoevaak zijn die foto's toch wel niet langs geweest. Kunnen de kinderen ook nog wat nieuws verzinnen?quote:
Omdat ik er naar moet kijken. Dus ik erger me. Is hetzelfde als vanmiddag toen 1 of andere aso een ruft in die trein liet. En meurenquote:Op dinsdag 16 september 2008 20:54 schreef MarMar het volgende:
[..]
Nah jah, efficiënt tijdsbestedenals ik meer dan een uur trein, heb ik daar tijd genoeg om te doden. Ik lees dan daarna wel een intelligent boek om het evenwicht te bewaren
Ik vind het overigens idioter om je te ergeren aan wat andere mensen doen, tenzij het iets is met geluidsoverlast ofzo.. why care?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |