Het zou me niet verbazen als Jumparound een broer van Bart is. Beste J. kan je dat bevestigen of ontkennen?
Kom op Jumparound!!! Wie ben je??? (Enneh kun je geen afspraakje regelen met Bart als hij er uit is???... geintje)
Ohhh la la
Jumparound = broer van Bart Springin'tveld
Q.E.D
Ben jij dat "Kluifkind"? of die andere?
------------------
GHJIIIIH
[Dit bericht is gewijzigd door Dion (Datum 24 November 1999).]
Nee hoor van mij heb je niets te vrezen. Welkom op het forum en leuk dat je Bart kent. Dan kun je misschien wat leuke insights leveren.
Ik ben trouwens een Bart fan, dus dat is dan helemaal makkelijk. Zijn we min of meer meteen vriendjes.
Lijkt me leuk. Ga ik broertjelief opFOKken want ik vind BArtje namelijk niet leuk. En dat is dan nog zacht uitgedrukt maar ik hou het netjes...!
Ik moest toen ik jullie zag direct aan een hele oude ijshocky film denken, daar kwamen ook een stel bruurs in voor die erg op jullie leken.
De film heet slapshot en de broertjes the hansson brothers
Let Bartman win the game!!
quote:
op 11-24-1999 om 12:59 PM schreef Jumparound het volgende:
sorry badgirl heb net een bubbel portie valium in genomen, ben nu wel heel erg koud, maar ga gerust je gang
[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 24 November 1999).]
en de tip van de dag is........
Party!
quote:
op 11-24-1999 om 01:06 PM schreef Jumparound het volgende:
he badgirl wat wil je nou, wil je eerst mijn ballen aan een boom gespijkert zien of wil je eerst weten wie ik ben, emn zo ja, moet je vooral zo door gaan, ik had toch wat over doordenken, denk dan door, ik geef je een tip, en jij mag bedenken wat je daar mee doeten de tip van de dag is........
Party!
Daar dit topic toch min of meer over je vermeende broederschap met Bart gaat moet ik toch zeggen dat je me een beetje te vaag overkomt. Ik heb effe na zitten lezen (hoe ziek kan men zijn) wat je allemaal geschreven hebt, en haast elk postje meldt dat jij Bart beter kent dan wie dan ook hier, maar dat je je ware identiteit niet kunt vrijgeven. Koketteer je niet een beetje op deze manier, met raadspelletjes en zo? Ik ben bang dat we hier wellicht gewoon met de buurman van de groenteboer van de zus van de vriendin van de schaakpartner van de vader van Bart te maken hebben.
Or is it?????
Je houd van verkleedpartijtjes,
Hoopt dat ze niet zien dat je eigelijk een man bent?
Bent verliefd op Bart en jaloers op Sabien?
Slikt Oestrogeen en andere vrouwelijke hormonen?
quote:
op 11-24-1999 om 01:31 PM schreef Johan het volgende:
Onder Party versta ik 2 dingen:1. Feest
of
2. Het Roddelblad.
Ja, of het was een typefout en bedoelde hij Panty.
Vaag, vaag, vaag. Tot het tegendeel is bewezen denk ik toch dat we met een neppert te maken hebben. (Of lok ik nu iemand uit de tent die staat te springen zijn identiteit bekend te maken? De tijd zal het leren)
Als je bijvoorbeeld Party in het Nederlands vertaalt en deelt door 1014 dan krijg je "Steef"
quote:
op 11-24-1999 om 01:06 PM schreef Jumparound het volgende, ik had toch wat over doordenken, denk dan door, ik geef je een tip, en jij mag bedenken wat je daar mee doet:
en de tip van de dag is........Party!
In de Party van afgelopen week stond een stuk waarin gespeculeerd werd over Barts moeder Anneke die stiekem belde met Bart in het huis.
Is het daarbij niet typisch een uitspraak voor moeders om te zeggen dat ze hun kind beter kennen dan wie dan ook? We kunnen dus ook te maken hebben met Barts moeder.
quote:
op 11-24-1999 om 12:32 PM schreef Jumparound het volgende:
sorry, ik kan dat niet bevestigen, maar als je door denkt kan je dat wel begrijpen, stuur maar een e-mail tje als je meer wilt weten
Jumparound, je draait er meer om heen momenteel dan dat je springt. Je heb dus al met de mensen van VOO gesproken, terwijl ze pas morgenavond voor tv opnamen naar R'veen komen. Heb je misschien met ze gesproken op de open dag voor familieleden in de studio's van het BB huis ? Het viel me op dat je op het punt stond je idenditeit bloot te geven en nu trek je weer allemaal rookgordijnen op. Als je de broer of een goede vriend van BArt ben dan kan je daar toch vooruit komen. Of schaam je jezelf of ben je bang teveel beledigd te gaan worden door sommige Bart haters ? Doe niet zo moeilijk joh, en licht ons af en toe in over nadere details van Bart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |