HAHAHAquote:Op woensdag 17 september 2008 15:30 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Jezus, je lijkt m'n moeder wel. Die kon ook altijd dit soort drogredenen de kast uit trekken als ik die (in mijn ogen) vieze gekookte aardappelen moest eten. Dat de kinderen in Afrika blij zouden zijn met mijn aardappel enzo.
Verder wil ik hier geen huizenmarktdiscussie starten, maar ik waag het te betwijfelen of we echt zo tevreden moeten zijn met het communistische gedrocht dat we in NL hebben.
Dat lijkt me al een teken aan de wand, dat de FED deze niet gaat oplossen.quote:
quote:At the end of June, WaMu customers had 42.4 million accounts, almost all with less than the federally insured maximum of $100,000.
Waarom is dat bedrag in de VS zo hoog? Omdat in NL spaargeld geld is dat je over en teveel hebt en in de VS vaak onderdeel is van je pensioen?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:55 schreef Drugshond het volgende:
Let vandaag op WaMu.
[..]
Dat lijkt me al een teken aan de wand, dat de FED deze niet gaat oplossen.
Hoeft ook niet dat mag de FDIC doen.
[..]
![]()
Men heeft de inflatie die eraan zit te komen alvast ingeprijsd.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:05 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Waarom is dat bedrag in de VS zo hoog? Omdat in NL spaargeld geld is dat je over en teveel hebt en in de VS vaak onderdeel is van je pensioen?
Wordt wel een erg lang verkooplijstje bij die jongens. Welk advies geven ze zichzelf?quote:ASML advies verlaagd naar sell van neutral bij Goldman Sachs
Allemaal goed nieuws, zo wordt er wat aan het overschot aan bordkartonnen rommel gedaan. Waarom wordt dit als zo slecht gezien? Omdat er nu wat Polen minder aan de slag kunnen om die huizen in elkaar te klussen?quote:Op woensdag 17 september 2008 14:36 schreef ItaloDancer het volgende:
VS woningbouw aug -6,2% naar 895.000; verwachting was -1,6% 17-9-2008 14:30:00
VS bouwvergunningen aug -8,9% naar 854.000 17-9-2008 14:30:00
VS woningbouw juli bijgesteld naar -12,4% van -11,0% 17-9-2008 14:30:00
quote:Op woensdag 17 september 2008 16:38 schreef jpjedi het volgende:
Lijkt me een paniek reactie..net als wat er met AIG gebeurd.
[ afbeelding ]
Fortisquote:
En toch zakken ze verder in. Laat wel zien dat het vertrouwen toch nog dieper dan 0 is. Zelfs bij deze waardes. Maar ik volg je..we spreken ipv nergens meer over..quote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
![]()
Die aandelen zijn toch niks meer waard joh.
Tja ik zit hier ook klaar. Maar hoe gaat dit verhaaltje aflopen.. ik ga ook even op mijn handen zitten net als Selang. (Zijn handen zullen we slapen nuquote:Op woensdag 17 september 2008 16:39 schreef agter het volgende:
Krijg toch wel heel veel zin om wat Fortis te kopen nu ze weer onder de 7 euro staan...
Ik snap steeds beter waarom AF/KLM wilde dat de bonden akkoord zouden gaan met hun voorstel. In eerste instantie dacht ik: gewoon doordrukken, maar inmiddels snap ook ik dat die Italianen lichtelijk suicidaal zijn.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:47 schreef HiZ het volgende:
In de faits divers in de marge heeft een deel van het personeel van Alitalia besloten dat ze maar eens moesten gaan staken. Vandaag konden 40 vluchten vanuit Rome geen doorgang vinden.
Ik vond het toen best een slimme zet. Maar misschien moeten ze die spaghetti stakers even uitleggen hoe het in elkaar steekt voordat ze zichzelf echt pijn gaan doen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:50 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Ik snap steeds beter waarom AF/KLM wilde dat de bonden akkoord zouden gaan met hun voorstel. In eerste instantie dacht ik: gewoon doordrukken, maar inmiddels snap ook ik dat die Italianen lichtelijk suicidaal zijn.
Ik vraag me af waar die financiers dat geld vandaan gaan halen, maar als het geleend moet worden zou de deal inmiddels wel eens uit beeld kunnen zijn geraakt.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:53 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Ik vond het toen best een slimme zet. Maar misschien moeten ze die spaghetti stakers even uitleggen hoe het in elkaar steekt voordat ze zichzelf echt pijn gaan doen.
Eigen middelen zullen het niet zijn in de luchtvaartwereld. En denk ook niet dat het bod nog staande zou zijn gebleven na deze week.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:54 schreef HiZ het volgende:
[..]
Ik vraag me af waar die financiers dat geld vandaan gaan halen, maar als het geleend moet worden zou de deal inmiddels wel eens uit beeld kunnen zijn geraakt.
Dat ie makkelijk naar beneden kan zakken tot 4,97. Daar zal er weerstand zijn, dus veel mensen die kopen rond of tegen die koers. En dat bij een opwaardse trend men er vanuit gaat dat Fortis niet hoger komt dan 10.05. Want dan wordt verwacht dat iedereen gaat verkopen.quote:Op woensdag 17 september 2008 16:55 schreef Cheiron het volgende:
Agter, wat wordt bedoeld met "Korte termijn steun: 4,97 Korte termijn weerstand: 10,05"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |